Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Office & Vendor Manažér/-ka

GroupM Slovakia s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Karadžičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mesiacPlatová úroveň vo výške od 1500 EUR mesačne v závislosti od dosiahnutej kvalifikácie a pracovných skúseností plus ďalšie zamestnanecké výhody.
  • Termín nástupu: 1.10.2022
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Zabezpečenie celkového chodu prevádzky spoločnosti GroupM a jej agentúr:
- zabezpečenie prevádzkových potrieb (objednávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia a pod.) a starostlivosti o priestory spoločnosti
- riadenie 2 recepčných – zodpovednosť za fungovanie dvoch recepcií, kontrola plnenia pridelených úloh
• Vendor management – spolupráca pri výbere dodávateľov, pri príprave cenových ponúk a zmlúv. Udržiavanie a budovanie efektívnych vzťahov so zazmluvnenými dodávateľmi.
• Spracovanie režijných objednávok:
- vystavenie režijných objednávok v internom systéme spoločnosti na základe požiadaviek od zamestnancov, evidencia a spracovanie faktúr, spolupráca s finančným oddelením
- brand materiály a reklamné predmety – prijímanie a spracovanie požiadaviek z agentúr, výber dodávateľov
• Firemné mobilné telefóny - zodpovednosť za celkový proces objednávania a nákupu mobilných telefónov pre zamestnancov spoločnosti, aktualizácia internej smernice, komunikácia so zazmluvneným mobilným operátorom, evidencia mobilov a riešenie reklamácií, servis.
• Správa vozového parku – komunikácia s leasingovými spoločnosťami (proces, zmluvy), agenda tankovacích kariet, komunikácia so zamestnancami a riešenie operatívnych úloh súvisiacich s firemnými autami (autoservis- opravy, poistenia, poistné udalosti, atď)
• Ostatné agendy:
- Vedenie agendy pracovnej zdravotnej starostlivosti, nadštandardnej zdravotnej starostlivosť a BOZP
- Administrácia služobných ciest – zabezpečenie dopravy a ubytovania pre zamestnancov spoločnosti
- Komunikácia so správou budovy a bezpečnostnou službou – ad hoc opravy, údržby, náročnejšie požiadavky (prerábky, rekonštrukcie, pravidelné väčšie údržby)
- Koordinácia a príprava kultúrnych a športových podujatí, meetingov, voľno-časových benefitov
- Administratívna podpora riaditeľov spoločnosti a top manažmentu, prípadne iných oddelení spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v renomovanej nadnárodnej spoločnosti v oblasti marketingovej komunikácie
• Firemný mobilný telefón
• Benefit Cafeteria systém zahŕňajúci: zdravotnú starostlivosť ProCare, výuku anglického jazyka, Multisport kartu a ďalšie benefity v oblasti Krása, Kultúra, Šport, Vzdelávanie/Zdravie
• Úhradu nákladov na odborné vzdelávanie a získavanie kvalifikácie potrebnej k ďalšiemu rozvoju na danej pozícii
• Práca na plný úväzok
• Flexibilitu, hybridný model práce
• Práca v mladom, príjemnom a rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí
• 5 dní na zotavenie bez nutnosti potvrdenia od lekára (tzv. sick days)
• Agentúrne teambuildingy , tímové obedy, večere a iné aktivity

Informácie o výberovom konaní

Životopisy v SJ žiadame zaslať na uvedenú mailovú adresu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office (Word, Excel) - Pokročilý
Fakturačný systém (výhodou) - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Office Manažment, Facilities, Vendor Manažment, Administratíva

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadované vlastnosti a schopnosti uchádzača:
• Schopnosť vedieť operatívne riešiť úlohy a reagovať na ad-hoc požiadavky zamestnancov
• Vedieť komunikovať a udržiavať, resp. budovať efektívne vzťahy s externými dodávateľmi a so zamestnancami a top manažmentom spoločnosti
• Plne zodpovedať za pridelené agendy a udržiavať v nich systém a poriadok. Samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť.
• Byť otvorený a nebáť sa prichádzať s návrhmi na zlepšenie
• Asertivita, odolnosť voči stresu
• Osobnosť, ktorá má rada rôznorodosť a dynamické prostredie

Skúsenosti:
• Skúsenosti s prácou v oblastiach office / facilities alebo vendor management sú výhodou
• Alebo skúsenosť s administratívnou prácou, ktorá zahŕňala komunikáciu, riadenie vzťahov s externými dodávateľmi a plnenie rôznych administratívnych úloh
• Práca s MS Office, práca s fakturačným systémom je výhodou
• Anglický jazyk – pokročilý, vodičský preukaz B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

GroupM je poprednou globálnou mediálnou skupinou, ktorá slúži ako materská spoločnosť agentúram vlastneným WPP. Ročné investície do médií prostredníctvom agentúr skupiny GroupM sa pohybujú vo výške viac ako 63 miliárd USD. Portfólio GroupM zahŕňa Dáta & Technológie, Investície a Služby, ktoré spája vízia vytvoriť novú éru médií, kde bude reklama pre ľudí fungovať lepšie.
Skupinu agentúr GroupM na Slovensku reprezentujú mediálne agentúry Wavemaker, MediaCom, Mindshare a programatická digitálna plaforma Xaxis. Skupina vo svojich spoločnostiach na Slovensku zamestnáva približne 120 zamestnancov.
Neváhaj a staň sa jedným z nás!

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov