Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

IT špecialista- servis a podpora

GRONBACH k.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Michalovce
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 - 2 400 EUR/mesiacFinálna mzda bude dohodnutá na základe skúseností kandidáta. Uchádzačovi s dlhoročnými skúsenosťami a plynulou nemčinou bude ponúknutá vyššia mzda. Sme naklonení vzájomnej dohode.
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- príjem a spracovávanie hlásení o poruchách a servisných dopytoch telefonicky, alebo e- mailom (podpora prvej a druhej úrovne),
- analýza problémov, identifikácia a implementácia adekvátnych riešení, starostlivosť o databázu dopytov,
- postúpenie dopytov, resp. nevyriešených problémov užívateľov na najbližšiu vyššiu úroveň podpory,
- poskytovanie spätnej väzby a podpory kolegov pri riešení problémov ,
- dokumentácia dopytov a otázok,
- monitorovanie a údržba IT systémov,
- neustále prehlbovanie a rozširovanie si IT odborností.

Zamestnanecké výhody, benefity

- stabilné pracovné prostredie v renomovanej spoločnosti so zahraničnou účasťou,
- zabezpečený adaptačný proces,
- adekvátne platové ohodnotenie,
- moderné pracovné prostredie,
- moderné fitness centrum pre zamestnancov priamo vo firme, masáže,
- jazykové kurzy a školenia hradené zamestnávateľom,
- letný „Family Day“ aj pre rodinných príslušníkov a ďalšie benefity,
- možnosť pracovať z domu- Home office (čiastočne).

Informácie o výberovom konaní

Životopis posielajte, prosím, aj v cudzom jazyku.
Kontaktujeme len vhodných uchádzačov.

Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vzdelanie v oblasti IT technológie alebo skúsenosti v oblasti IT,
- vynikajúce analytické schopnosti a schopnosť riešiť problémy,
- znalosť smerníc ITIL v3 je výhodou,
- orientácia na zákazníka a poskytovanie služieb,
- práca s technológiami infraštruktúry IT (LAN, WLAN, databázy, storage technológie a pod.),
- znalosť MS Office na pokročilej úrovni,
- znalosť nemeckého jazyka,

Ako Service Desk Specialist sa staráš o servisné požiadavky a incidenty našich koncových užívateľov v celej skupine Gronbach.
Páči sa ti kombinácia komunikácie a technických znalostí a dokážeš budovať a udržiavať dôverné vzťahy.
K úlohám pristupuješ iniciatívne a rýchlo nachádzaš vhodné riešenia, ktoré dokážeš odhodlane realizovať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Michatek, stála súčasť skupiny Gronbach, zmenila názov a od 5.5.2021 sa volá GRONBACH k.s.
Názov dostala podľa nášho zakladateľa pána Gronbacha. Týmto krokom sa oficiálne aj svojím menom hlásime k našim spoločným hodnotám, histórií a renomé.
GRONBACH k.s. je etablovaná výrobná strojárska spoločnosť so sídlom v Michalovciach.
Je výrobcom OEM zariadení pre svetové značky kuchynskej techniky a dodávateľom zostáv a komponentov (mechanických a dekoratívnych) pre širokú škálu kuchynských spotrebičov.
Sledujte nás aj na: https://www.facebook.com/gronbachslo...

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov