Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

HR manager (pre klienta spoločnosti)

Grant Thornton Advisory s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava a Okolie
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 3 000 EUR/mesiacPredpokladané finančné ohodnotenie sa bude odvíjať od úrovne predchádzajúcich skúseností.
  • Termín nástupu: Okamžite/dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta pôsobiaceho v potravinárskom priemysle hľadáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozíciu HR manažéra.
Radi by sme našli človeka, ktorý má cit pre potreby spoločnosti a ľudí, bude partnerom vedenia a dokáže prepojiť obchodné zámery s potrebami ľudí v spoločnosti. Niekoho, kto je dostatočne seniorný ako človek/osobnosť, ale zároveň sa nebojí priložiť ruku k dielu a začať relevantné HR projekty - vytvoriť ich a realizovať tak, aby boli zamestnanci spokojní a spoločnosť mohla realizovať svoj cieľ a rozvíjať svoje aktivity.

Pozícia HR manažéra je svojím rozsahom pre firmu na Slovensku zatiaľ stále nová a jeho úloha bude na jednej strane do určitej miery administratívna, ale zároveň by mala byť orientovaná na rozvoj ľudí, podporu modernizácie a inovácií a zvyšovanie firemnej kultúry. HR manažér bude riadiť každodenné funkcie personálneho oddelenia vrátane prijímania zamestnancov a pohovorov s nimi, správy miezd, benefitov a dovoleniek, tvorby rozpočtu, navrhovania a presadzovania firemných politík a postupov. Súčasťou tímu ľudských zdrojov je jeden asistent ľudských zdrojov na čiastočný úväzok.

Rozvojové činnosti:
- Podieľanie sa na vývoji a implementácii "spravodlivých" politík v
oblasti ľudských zdrojov.
- Podpora HR programov s cieľom vytvoriť efektívne a bezkonfliktné
pracovné prostredie
- Tvorba a aktualizácia plánov odmeňovania a benefitov
- Administrácia a koordinácia iniciatívy v oblasti vzdelávania a rozvoja
pre všetkých zamestnancov vrátane odborných licencií pre technické
profesie zamestnancov
- Vytváranie a realizácia efektívnej stratégie náboru zamestnancov,
účasť na nábore prostredníctvom prípravy a zverejňovania inzerátov a
riadenie procesu prijímania zamestnancov
- Poskytovanie podpory zamestnancom a manažmentu v rôznych HR
relevantných oblastiach súvisiacich s odchodmi a odmeňovaním a
riešenie akýchkoľvek problémov, ktoré môžu vzniknúť
- spolupráca so všetkými vedúcimi oddelení pri aktualizácii popisov
pracovných miest a pracovných pozícií
- Aktívna účasť pri navrhovaní a organizovaní podujatí pre
zamestnancov (teambuildingy, vianočné večierky...)

Administratívne činnosti:
- Príprava a spracovanie všetky príslušných dokumentov týkajúcich sa
ľudských zdrojov počas celého životného cyklu zamestnancov
- Vedenie evidencie zamestnancov
- Preskúmanie všetkých procesov a podmienok v oblasti ľudských
zdrojov s cieľom zabezpečiť zákonnosť a súlad s právnymi predpismi
- Zabezpečenie súladu s GDPR v oblasti ľudských zdrojov
- Zorganizovanie kompletizácie dokumentácie týkajúcej sa miezd a
ostatných benefitov
- Tvorba a monitoring rozpočtu pre oblasť ľudských zdrojov
- Spracovanie dochádzky zamestnancov
- Funkcia kontaktnej osoby v otázkach pracovnoprávnej legislatívy
- Dohľad nad obstarávaním ochranných pracovných pomôcok
(odev, obuv atď.)
- Podpora všetkých interných a externých otázok alebo žiadostí
týkajúcich sa ľudských zdrojov
- Podpora vedenia v disciplinárnych otázkach
- Vypracovávanie a predkladanie rôznych správ o činnosti v oblasti
ľudských zdrojov
- Spolupráca s externými poskytovateľmi (právnik, lekárske prehliadky,
školenia o bezpečnosti práce) s cieľom zabezpečiť dodržiavanie
predpisov v daných oblastiach

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v zázemí stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Prémia až do výšky 20 % ročnej mzdy po dosiahnutí stanovených cieľov
- Príjemné pracovné prostredie - malé individuálne kancelárie
max. 2-3 osoby sediace spolu (žiadny otvorený priestor)
- Bezplatné nápoje na pracovisku (káva, čaj, minerálna voda)
- Príspevky pri pracovných jubileách a významných rodinných
udalostiach (pri narodení dieťaťa, svadba atď.)
- Bonus za odporúčanie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Požadujú sa znalosti v oblasti ľudských zdrojov, obchodnej administratívy alebo príbuzného odboru

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Minimálne 3 roky skúseností v oblasti riadenia ľudských zdrojov

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Silné verbálne a písomné komunikačné
zručnosti
- Vynikajúce interpersonálne schopnosti a
zručnosti v oblasti riešenia konfliktov
- Efektívne organizačné schopnosti a
zameranie na detaily
- schopnosť konať bezúhonne,
profesionálne a dôverne
- Dôkladná znalosť pracovnoprávnych
predpisov, zákonov a predpisov
súvisiacich s pracovným pomerom
- Proaktívny prístup
- Skúsenosti vo výrobnej spoločnosti sú
výhodou

Životopis a motivačný list v slovenskom a anglickom alebo nemeckom jazyku zašlite na adresu:
[email protected]

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Grant Thornton pôsobí na Slovensku od roku 1991 a je súčasťou globálnej siete spoločností Grant Thornton prítomnej vo viac ako 140 krajinách sveta. V súčasnosti na Slovensku zamestnávame cez 70 zamestnancov.

Vybudovali sme si silnú pozíciu na slovenskom trhu v oblasti auditu, daní, poradenstva, účtovných a outsourcingových služieb pre rôznych klientov z verejného aj súkromného sektora. Našimi zákazníkmi sú stredné a veľké medzinárodné spoločnosti, pričom mnohé majú rakúske alebo nemecké korene.

Naša poradenská spoločnosť Grant Thornton Advisory s.r.o. bola založená samostatne v roku 2002 a do organizácie vstúpila v roku 2011.

Grant Thornton Advisory poskytuje služby v oblasti manažérskeho a transakčného poradenstva, oceňovania a služby human capital services kde pre klientov poskytujeme poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov.

Naše služby sa vyznačujú predovšetkým kvalitou poradenstva v neštandardných a komplikovaných otázkach. Táto kvalita je zaisťovaná vysokou mierou špecializácie a odbornou kvalifikáciou našich zamestnancov a neustálym prehlbovaním a rozširovaním vzdelávania.