Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR manager (pre klienta spoločnosti)
Grant Thornton Advisory s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava a Okolie
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 3 000 EUR/mesiacPredpokladané finančné ohodnotenie sa bude odvíjať od úrovne predchádzajúcich skúseností.
- Termín nástupu: Okamžite/dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta pôsobiaceho v potravinárskom priemysle hľadáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozíciu HR manažéra.
Radi by sme našli človeka, ktorý má cit pre potreby spoločnosti a ľudí, bude partnerom vedenia a dokáže prepojiť obchodné zámery s potrebami ľudí v spoločnosti. Niekoho, kto je dostatočne seniorný ako človek/osobnosť, ale zároveň sa nebojí priložiť ruku k dielu a začať relevantné HR projekty - vytvoriť ich a realizovať tak, aby boli zamestnanci spokojní a spoločnosť mohla realizovať svoj cieľ a rozvíjať svoje aktivity.
Pozícia HR manažéra je svojím rozsahom pre firmu na Slovensku zatiaľ stále nová a jeho úloha bude na jednej strane do určitej miery administratívna, ale zároveň by mala byť orientovaná na rozvoj ľudí, podporu modernizácie a inovácií a zvyšovanie firemnej kultúry. HR manažér bude riadiť každodenné funkcie personálneho oddelenia vrátane prijímania zamestnancov a pohovorov s nimi, správy miezd, benefitov a dovoleniek, tvorby rozpočtu, navrhovania a presadzovania firemných politík a postupov. Súčasťou tímu ľudských zdrojov je jeden asistent ľudských zdrojov na čiastočný úväzok.
Rozvojové činnosti:
- Podieľanie sa na vývoji a implementácii "spravodlivých" politík v
oblasti ľudských zdrojov.
- Podpora HR programov s cieľom vytvoriť efektívne a bezkonfliktné
pracovné prostredie
- Tvorba a aktualizácia plánov odmeňovania a benefitov
- Administrácia a koordinácia iniciatívy v oblasti vzdelávania a rozvoja
pre všetkých zamestnancov vrátane odborných licencií pre technické
profesie zamestnancov
- Vytváranie a realizácia efektívnej stratégie náboru zamestnancov,
účasť na nábore prostredníctvom prípravy a zverejňovania inzerátov a
riadenie procesu prijímania zamestnancov
- Poskytovanie podpory zamestnancom a manažmentu v rôznych HR
relevantných oblastiach súvisiacich s odchodmi a odmeňovaním a
riešenie akýchkoľvek problémov, ktoré môžu vzniknúť
- spolupráca so všetkými vedúcimi oddelení pri aktualizácii popisov
pracovných miest a pracovných pozícií
- Aktívna účasť pri navrhovaní a organizovaní podujatí pre
zamestnancov (teambuildingy, vianočné večierky...)
Administratívne činnosti:
- Príprava a spracovanie všetky príslušných dokumentov týkajúcich sa
ľudských zdrojov počas celého životného cyklu zamestnancov
- Vedenie evidencie zamestnancov
- Preskúmanie všetkých procesov a podmienok v oblasti ľudských
zdrojov s cieľom zabezpečiť zákonnosť a súlad s právnymi predpismi
- Zabezpečenie súladu s GDPR v oblasti ľudských zdrojov
- Zorganizovanie kompletizácie dokumentácie týkajúcej sa miezd a
ostatných benefitov
- Tvorba a monitoring rozpočtu pre oblasť ľudských zdrojov
- Spracovanie dochádzky zamestnancov
- Funkcia kontaktnej osoby v otázkach pracovnoprávnej legislatívy
- Dohľad nad obstarávaním ochranných pracovných pomôcok
(odev, obuv atď.)
- Podpora všetkých interných a externých otázok alebo žiadostí
týkajúcich sa ľudských zdrojov
- Podpora vedenia v disciplinárnych otázkach
- Vypracovávanie a predkladanie rôznych správ o činnosti v oblasti
ľudských zdrojov
- Spolupráca s externými poskytovateľmi (právnik, lekárske prehliadky,
školenia o bezpečnosti práce) s cieľom zabezpečiť dodržiavanie
predpisov v daných oblastiach
Radi by sme našli človeka, ktorý má cit pre potreby spoločnosti a ľudí, bude partnerom vedenia a dokáže prepojiť obchodné zámery s potrebami ľudí v spoločnosti. Niekoho, kto je dostatočne seniorný ako človek/osobnosť, ale zároveň sa nebojí priložiť ruku k dielu a začať relevantné HR projekty - vytvoriť ich a realizovať tak, aby boli zamestnanci spokojní a spoločnosť mohla realizovať svoj cieľ a rozvíjať svoje aktivity.
Pozícia HR manažéra je svojím rozsahom pre firmu na Slovensku zatiaľ stále nová a jeho úloha bude na jednej strane do určitej miery administratívna, ale zároveň by mala byť orientovaná na rozvoj ľudí, podporu modernizácie a inovácií a zvyšovanie firemnej kultúry. HR manažér bude riadiť každodenné funkcie personálneho oddelenia vrátane prijímania zamestnancov a pohovorov s nimi, správy miezd, benefitov a dovoleniek, tvorby rozpočtu, navrhovania a presadzovania firemných politík a postupov. Súčasťou tímu ľudských zdrojov je jeden asistent ľudských zdrojov na čiastočný úväzok.
Rozvojové činnosti:
- Podieľanie sa na vývoji a implementácii "spravodlivých" politík v
oblasti ľudských zdrojov.
- Podpora HR programov s cieľom vytvoriť efektívne a bezkonfliktné
pracovné prostredie
- Tvorba a aktualizácia plánov odmeňovania a benefitov
- Administrácia a koordinácia iniciatívy v oblasti vzdelávania a rozvoja
pre všetkých zamestnancov vrátane odborných licencií pre technické
profesie zamestnancov
- Vytváranie a realizácia efektívnej stratégie náboru zamestnancov,
účasť na nábore prostredníctvom prípravy a zverejňovania inzerátov a
riadenie procesu prijímania zamestnancov
- Poskytovanie podpory zamestnancom a manažmentu v rôznych HR
relevantných oblastiach súvisiacich s odchodmi a odmeňovaním a
riešenie akýchkoľvek problémov, ktoré môžu vzniknúť
- spolupráca so všetkými vedúcimi oddelení pri aktualizácii popisov
pracovných miest a pracovných pozícií
- Aktívna účasť pri navrhovaní a organizovaní podujatí pre
zamestnancov (teambuildingy, vianočné večierky...)
Administratívne činnosti:
- Príprava a spracovanie všetky príslušných dokumentov týkajúcich sa
ľudských zdrojov počas celého životného cyklu zamestnancov
- Vedenie evidencie zamestnancov
- Preskúmanie všetkých procesov a podmienok v oblasti ľudských
zdrojov s cieľom zabezpečiť zákonnosť a súlad s právnymi predpismi
- Zabezpečenie súladu s GDPR v oblasti ľudských zdrojov
- Zorganizovanie kompletizácie dokumentácie týkajúcej sa miezd a
ostatných benefitov
- Tvorba a monitoring rozpočtu pre oblasť ľudských zdrojov
- Spracovanie dochádzky zamestnancov
- Funkcia kontaktnej osoby v otázkach pracovnoprávnej legislatívy
- Dohľad nad obstarávaním ochranných pracovných pomôcok
(odev, obuv atď.)
- Podpora všetkých interných a externých otázok alebo žiadostí
týkajúcich sa ľudských zdrojov
- Podpora vedenia v disciplinárnych otázkach
- Vypracovávanie a predkladanie rôznych správ o činnosti v oblasti
ľudských zdrojov
- Spolupráca s externými poskytovateľmi (právnik, lekárske prehliadky,
školenia o bezpečnosti práce) s cieľom zabezpečiť dodržiavanie
predpisov v daných oblastiach
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v zázemí stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Prémia až do výšky 20 % ročnej mzdy po dosiahnutí stanovených cieľov
- Príjemné pracovné prostredie - malé individuálne kancelárie
max. 2-3 osoby sediace spolu (žiadny otvorený priestor)
- Bezplatné nápoje na pracovisku (káva, čaj, minerálna voda)
- Príspevky pri pracovných jubileách a významných rodinných
udalostiach (pri narodení dieťaťa, svadba atď.)
- Bonus za odporúčanie
- Prémia až do výšky 20 % ročnej mzdy po dosiahnutí stanovených cieľov
- Príjemné pracovné prostredie - malé individuálne kancelárie
max. 2-3 osoby sediace spolu (žiadny otvorený priestor)
- Bezplatné nápoje na pracovisku (káva, čaj, minerálna voda)
- Príspevky pri pracovných jubileách a významných rodinných
udalostiach (pri narodení dieťaťa, svadba atď.)
- Bonus za odporúčanie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Požadujú sa znalosti v oblasti ľudských zdrojov, obchodnej administratívy alebo príbuzného odboru
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Minimálne 3 roky skúseností v oblasti riadenia ľudských zdrojov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Silné verbálne a písomné komunikačné
zručnosti
- Vynikajúce interpersonálne schopnosti a
zručnosti v oblasti riešenia konfliktov
- Efektívne organizačné schopnosti a
zameranie na detaily
- schopnosť konať bezúhonne,
profesionálne a dôverne
- Dôkladná znalosť pracovnoprávnych
predpisov, zákonov a predpisov
súvisiacich s pracovným pomerom
- Proaktívny prístup
- Skúsenosti vo výrobnej spoločnosti sú
výhodou
Životopis a motivačný list v slovenskom a anglickom alebo nemeckom jazyku zašlite na adresu:
[email protected]
zručnosti
- Vynikajúce interpersonálne schopnosti a
zručnosti v oblasti riešenia konfliktov
- Efektívne organizačné schopnosti a
zameranie na detaily
- schopnosť konať bezúhonne,
profesionálne a dôverne
- Dôkladná znalosť pracovnoprávnych
predpisov, zákonov a predpisov
súvisiacich s pracovným pomerom
- Proaktívny prístup
- Skúsenosti vo výrobnej spoločnosti sú
výhodou
Životopis a motivačný list v slovenskom a anglickom alebo nemeckom jazyku zašlite na adresu:
[email protected]
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Grant Thornton pôsobí na Slovensku od roku 1991 a je súčasťou globálnej siete spoločností Grant Thornton prítomnej vo viac ako 140 krajinách sveta. V súčasnosti na Slovensku zamestnávame cez 70 zamestnancov.
Vybudovali sme si silnú pozíciu na slovenskom trhu v oblasti auditu, daní, poradenstva, účtovných a outsourcingových služieb pre rôznych klientov z verejného aj súkromného sektora. Našimi zákazníkmi sú stredné a veľké medzinárodné spoločnosti, pričom mnohé majú rakúske alebo nemecké korene.
Naša poradenská spoločnosť Grant Thornton Advisory s.r.o. bola založená samostatne v roku 2002 a do organizácie vstúpila v roku 2011.
Grant Thornton Advisory poskytuje služby v oblasti manažérskeho a transakčného poradenstva, oceňovania a služby human capital services kde pre klientov poskytujeme poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov.
Naše služby sa vyznačujú predovšetkým kvalitou poradenstva v neštandardných a komplikovaných otázkach. Táto kvalita je zaisťovaná vysokou mierou špecializácie a odbornou kvalifikáciou našich zamestnancov a neustálym prehlbovaním a rozširovaním vzdelávania.
Vybudovali sme si silnú pozíciu na slovenskom trhu v oblasti auditu, daní, poradenstva, účtovných a outsourcingových služieb pre rôznych klientov z verejného aj súkromného sektora. Našimi zákazníkmi sú stredné a veľké medzinárodné spoločnosti, pričom mnohé majú rakúske alebo nemecké korene.
Naša poradenská spoločnosť Grant Thornton Advisory s.r.o. bola založená samostatne v roku 2002 a do organizácie vstúpila v roku 2011.
Grant Thornton Advisory poskytuje služby v oblasti manažérskeho a transakčného poradenstva, oceňovania a služby human capital services kde pre klientov poskytujeme poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov.
Naše služby sa vyznačujú predovšetkým kvalitou poradenstva v neštandardných a komplikovaných otázkach. Táto kvalita je zaisťovaná vysokou mierou špecializácie a odbornou kvalifikáciou našich zamestnancov a neustálym prehlbovaním a rozširovaním vzdelávania.