Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Medical Project Manager
grandaliro s.r.o.
- Miesto práce: Nivy Tower, Mlynské nivy, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 - 2 500 EUR/mesiac+ bonusy, v závislosti od tvojich skúsenosti
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pridaj sa do tímu nadšencov pre healthcare marketing. Našim cieľom nie je len tvoriť kampane, ale najmä edukovať laickú a odbornú verejnosť, aby mala čo najkvalitnejšie informácie o zdraví, trendoch v diagnostike a liečbe.
V grandalire sa spája marketing s odbornosťou, a preto v našom tíme nájdeš okrem grafikov či programátorov aj farmaceutov a ľudí s pracovnými skúsenosťami z pharma či health segmentu. Okrem toho externe spolupracujeme s ďalšími odborníkmi (lekári, právnici), ktorí dohliadajú na správnosť obsahu.
Čo bude tvojou úlohou?
Ako „Medical projektový manažér/ka“ budeš mať na starosti celé kampane od prvotnej myšlienky cez exekúciu až po záverečné zhodnotenie výsledkov. Môžu to byť aktivity, ktorých cieľom je vzdelávať laickú verejnosť, ale zároveň aj vzdelávanie pre lekárov, farmaceutov, farmaceutických laborantov alebo iných zdravotníckych pracovníkov. Pre lepšiu predstavu ti môže pomôcť tento opis činností:
Zisťovanie potrieb klienta: chceme zvýšiť informovať o príznakoch nejakého ochorenia, odpromovať možnosti liečby alebo edukovať lekárov o nových spôsoboch diagnostiky, či inovatívnej liečbe?
Formovanie stratégie: aký je cieľ kampane, aký je náš rozpočet, aké kanály a formáty použijeme? Aké metriky budeme sledovať?
Vytváranie kampane: formáty budú rôzne, no vždy budeš komunikovať s dizajnérom, programátorom a copywriterom. Tvojou úlohou bude skoordinovať všetky aktivity tak, aby sa dodržali termíny a klienti boli spokojní. Zároveň budeš potrebovať dobre rozumieť danému ochoreniu, jeho liečbe, mechanizmu účinku lieku, či tomu čo sú problémy cieľovej skupiny.
Realizácia kampane: komunikácia s PPC špecialistom príp. inými členmi tímu, optimalizácia kampane, monitorovanie sociálnych sietí, priebežný reporting klientovi, komunikácia s tretími stranami, nahrávanie videí, podcastov, rozhovorov alebo celých edukatívnych kurzov.
Vyhodnocovanie kampane: ako „Medical projektový manažér/ka“ budeš priebežne sledovať niekoľko metrík, vytvárať reporty a na konci to samozrejme musíš všetko odprezentovať pred klientom.
V grandalire sa spája marketing s odbornosťou, a preto v našom tíme nájdeš okrem grafikov či programátorov aj farmaceutov a ľudí s pracovnými skúsenosťami z pharma či health segmentu. Okrem toho externe spolupracujeme s ďalšími odborníkmi (lekári, právnici), ktorí dohliadajú na správnosť obsahu.
Čo bude tvojou úlohou?
Ako „Medical projektový manažér/ka“ budeš mať na starosti celé kampane od prvotnej myšlienky cez exekúciu až po záverečné zhodnotenie výsledkov. Môžu to byť aktivity, ktorých cieľom je vzdelávať laickú verejnosť, ale zároveň aj vzdelávanie pre lekárov, farmaceutov, farmaceutických laborantov alebo iných zdravotníckych pracovníkov. Pre lepšiu predstavu ti môže pomôcť tento opis činností:
Zisťovanie potrieb klienta: chceme zvýšiť informovať o príznakoch nejakého ochorenia, odpromovať možnosti liečby alebo edukovať lekárov o nových spôsoboch diagnostiky, či inovatívnej liečbe?
Formovanie stratégie: aký je cieľ kampane, aký je náš rozpočet, aké kanály a formáty použijeme? Aké metriky budeme sledovať?
Vytváranie kampane: formáty budú rôzne, no vždy budeš komunikovať s dizajnérom, programátorom a copywriterom. Tvojou úlohou bude skoordinovať všetky aktivity tak, aby sa dodržali termíny a klienti boli spokojní. Zároveň budeš potrebovať dobre rozumieť danému ochoreniu, jeho liečbe, mechanizmu účinku lieku, či tomu čo sú problémy cieľovej skupiny.
Realizácia kampane: komunikácia s PPC špecialistom príp. inými členmi tímu, optimalizácia kampane, monitorovanie sociálnych sietí, priebežný reporting klientovi, komunikácia s tretími stranami, nahrávanie videí, podcastov, rozhovorov alebo celých edukatívnych kurzov.
Vyhodnocovanie kampane: ako „Medical projektový manažér/ka“ budeš priebežne sledovať niekoľko metrík, vytvárať reporty a na konci to samozrejme musíš všetko odprezentovať pred klientom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ďalšie benefity
Flexibilný pracovný čas: pracuj, kedy ti to najlepšie vyhovuje, no vždy si plň svoje povinnosti na 100 %.
Dovolenka sa u nás nelimituje na fixný počet dní ani si ju neplánuješ niekoľko mesiacov dopredu. Vždy je to o vzájomnej dohode v tíme.
Bonusy 2x/rok.
Vlastný kariérny plán: máš jasnú predstavu, kde sa chceš posúvať? Povedz nám to a vytvoríme ti podmienky.
Silný tím mladých a šikovných ľudí.
Interné vzdelávanie: prednášky či workshopy od odborníkov, ale aj od kolegov, pretože vymieňanie si know-how je veľmi dôležité. Budget na vzdelávacie aktivity.
Vysoká miera transparentnosti: u nás máš prehľad o všetkých dôležitých veciach, číslach, finančnom toku, plánoch, úspechoch či neúspechoch.
Výhody práce v coworkingu: niekoľko poschodí najmodernejších priestorov, množstvo inšpiratívnych ľudí, super káva a ovocie.
Teambuildingy: rôzne výlety aj ale večery pri pive. Kamošov si u nás nájdeš veľmi rýchlo.
Chceš niečo navyše? Neváhaj a vypýtaj si to.
Flexibilný pracovný čas: pracuj, kedy ti to najlepšie vyhovuje, no vždy si plň svoje povinnosti na 100 %.
Dovolenka sa u nás nelimituje na fixný počet dní ani si ju neplánuješ niekoľko mesiacov dopredu. Vždy je to o vzájomnej dohode v tíme.
Bonusy 2x/rok.
Vlastný kariérny plán: máš jasnú predstavu, kde sa chceš posúvať? Povedz nám to a vytvoríme ti podmienky.
Silný tím mladých a šikovných ľudí.
Interné vzdelávanie: prednášky či workshopy od odborníkov, ale aj od kolegov, pretože vymieňanie si know-how je veľmi dôležité. Budget na vzdelávacie aktivity.
Vysoká miera transparentnosti: u nás máš prehľad o všetkých dôležitých veciach, číslach, finančnom toku, plánoch, úspechoch či neúspechoch.
Výhody práce v coworkingu: niekoľko poschodí najmodernejších priestorov, množstvo inšpiratívnych ľudí, super káva a ovocie.
Teambuildingy: rôzne výlety aj ale večery pri pive. Kamošov si u nás nájdeš veľmi rýchlo.
Chceš niečo navyše? Neváhaj a vypýtaj si to.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
farmácia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo potrebuješ vedieť?
Ak si nový Albert Einstein alebo Mike Ross, tak nepotrebuješ vedieť nič. Pre ostatných smrteľníkov:
Medicínsky background: buď si študoval /a medicínu, farmáciu alebo máš pracovné skúsenosti zo zdravotníctva.
Praktické skúsenosti z marketingu výhodou, no veľa vecí ťa dokážeme naučiť.
Máš kreatívne myslenie: vieš čo v marketingu funguje (alebo si to dokážeš naštudovať) a vieš vymyslieť úspešnú kampaň.
Silné komunikačné zručnosti: slovom aj písmom.
Time management: nielen seba, ale aj iných členov tímu.
Základy projektového manažmentu: gantt, time sheet, reporting výsledkov.
Prezentačné schopnosti: vedieť odprezentovať výsledky svojej práce a práce tímu.
Angličtina na dobrej úrovni: slovom aj písmom.
Pozícia je vhodná aj pre šikovného absolventa.
Čo očakávame od všetkých členov tímu?
Zodpovednosť: byť vlastníkom projektu (mentálne) a vypracovať ho do stavu tak, ako by si ho chcel dostať ty sám. Aktívne si pýtať pomoc keď potrebuješ a always deliver! :)
Proaktivitu: vytvárať si čo najlepšiu pozíciu v projekte tým, že ideš veciam oproti. Rozumieš tomu, aké kroky existujú pred a po tvojej práci a pracuješ tak, aby ťa iní ľudia nemali chuť zaškrtiť.
Ak si nový Albert Einstein alebo Mike Ross, tak nepotrebuješ vedieť nič. Pre ostatných smrteľníkov:
Medicínsky background: buď si študoval /a medicínu, farmáciu alebo máš pracovné skúsenosti zo zdravotníctva.
Praktické skúsenosti z marketingu výhodou, no veľa vecí ťa dokážeme naučiť.
Máš kreatívne myslenie: vieš čo v marketingu funguje (alebo si to dokážeš naštudovať) a vieš vymyslieť úspešnú kampaň.
Silné komunikačné zručnosti: slovom aj písmom.
Time management: nielen seba, ale aj iných členov tímu.
Základy projektového manažmentu: gantt, time sheet, reporting výsledkov.
Prezentačné schopnosti: vedieť odprezentovať výsledky svojej práce a práce tímu.
Angličtina na dobrej úrovni: slovom aj písmom.
Pozícia je vhodná aj pre šikovného absolventa.
Čo očakávame od všetkých členov tímu?
Zodpovednosť: byť vlastníkom projektu (mentálne) a vypracovať ho do stavu tak, ako by si ho chcel dostať ty sám. Aktívne si pýtať pomoc keď potrebuješ a always deliver! :)
Proaktivitu: vytvárať si čo najlepšiu pozíciu v projekte tým, že ideš veciam oproti. Rozumieš tomu, aké kroky existujú pred a po tvojej práci a pracuješ tak, aby ťa iní ľudia nemali chuť zaškrtiť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme marketingová agentúra, ktorá sa venuje projektom v oblasti zdravotníctva.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov