Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent - fakturácie, plánovanie prepráv - výrobná spoločnosť
Grafton Slovakia s.r.o.
- Miesto práce: Nitra
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 050 - 1 450 EUR/mesiac
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre medzinárodnú spoločnosť priame automotive subdodávateľa hľadáme kandidáta na pozíciu Asistent na oddelení nákupu a obchodu.
Hlavné zodpovednosti na tejto pozícií:
- optimalizovanie zásob, ktoré sú nevyhnutné pre fungovanie spoločnosti
- v spolupráci s dodávateľom zabezpečovať vyváženosť zásob materiálu na skladoch
- optimalizácia a dopĺňanie skladových zásob s ohľadom na zákaznícky servis, kvalitu a rozpočet
- úzka spolupráca s front office (obchodníkom) s cieľom čo najlepšie viesť klientsky servis a to v oblastiach logistiky, dodržiavania termínov, riešenia sporných záležitostí a reklamácií a plánov ďalšieho vývoja
- vedenie zoznamu objednávok, sústavne sledovanie zákazky klientov, termíny a lehoty, zrušenie objednávok
- pravidelná komunikácia s klientom
- zabezpečovanie vyváženosti objednávok, ich stabilitu, objem a správnosť
- komunikácia s úsekom plánovania
- zabezpečovanie fungovania všetkých logistických pravidiel a zisťovanie plnenia ukazovateľov výkonu
- kontrola objednávok a preverovanie, či boli vybavené riadne a načas
Hlavné zodpovednosti na tejto pozícií:
- optimalizovanie zásob, ktoré sú nevyhnutné pre fungovanie spoločnosti
- v spolupráci s dodávateľom zabezpečovať vyváženosť zásob materiálu na skladoch
- optimalizácia a dopĺňanie skladových zásob s ohľadom na zákaznícky servis, kvalitu a rozpočet
- úzka spolupráca s front office (obchodníkom) s cieľom čo najlepšie viesť klientsky servis a to v oblastiach logistiky, dodržiavania termínov, riešenia sporných záležitostí a reklamácií a plánov ďalšieho vývoja
- vedenie zoznamu objednávok, sústavne sledovanie zákazky klientov, termíny a lehoty, zrušenie objednávok
- pravidelná komunikácia s klientom
- zabezpečovanie vyváženosti objednávok, ich stabilitu, objem a správnosť
- komunikácia s úsekom plánovania
- zabezpečovanie fungovania všetkých logistických pravidiel a zisťovanie plnenia ukazovateľov výkonu
- kontrola objednávok a preverovanie, či boli vybavené riadne a načas
Zamestnanecké výhody, benefity
- bonusy, benefity
Informácie o výberovom konaní
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát na túto pozíciu spĺňa:
- Predchádzajúce pracovné skúsenosti z oblasti nákupu, logistiky z výrobnej spoločnosti - PODMIENKOU !
- Skúsenosť s fakturáciou
- Skúsenosť s plánovaním prepráv - logistika
- Anglický jazyk - komunikatívna úroveň
- Znalosť programu SAP a Excel
- Predchádzajúce pracovné skúsenosti z oblasti nákupu, logistiky z výrobnej spoločnosti - PODMIENKOU !
- Skúsenosť s fakturáciou
- Skúsenosť s plánovaním prepráv - logistika
- Anglický jazyk - komunikatívna úroveň
- Znalosť programu SAP a Excel
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Gi Group je jednou z najvýznamnejších celosvetových spoločností, ktorá poskytuje služby zamerané na rozvoj trhu práce. Pôsobí v oblasti získavania stálych a dočasných zamestnancov, vyhľadávania a výberu, HR poradenstva a vzdelávania, ako aj v oblasti doplnkových služieb.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.