Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista/ka obchodno-administratívnej a logistickej podpory
GOURMMETS
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 500 - 700 EUR/mesiacbonusy
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ide o prácu špecialistu/ky obchodno-administratívnej podpory a koordinácie logistických aktivít pre skupinu spoločností, pôsobiacich vo farmaceutickom odvetví.
Hľadáme kolegyňu/u do nášho dynamického tímu na skrátený úväzok (cca od 9.00 - 14:00) a na tejto pozícii bude zodpovedný/á za:
- koordináciu objednávania farmaceutického tovaru z krajín EÚ (mailom)
- koordináciu kontroly kvality prijatého tovaru s distribučnými skladmi
- komunikáciu so zmluvnými transportnými spoločnosťami (telefonicky a mailom)
- zabezpečenie logistiky/prepravy tovaru v rámci EÚ
- komunikáciu s vedením spoločnosti, zamestnancami spoločnosti, obchodnými partnermi a klientmi
- administrácia interných systémov, vkladanie a úprava a kontrola farmaceutických dát
- administratívnu pomoc pri riešení reklamácií
Hľadáme kolegyňu/u do nášho dynamického tímu na skrátený úväzok (cca od 9.00 - 14:00) a na tejto pozícii bude zodpovedný/á za:
- koordináciu objednávania farmaceutického tovaru z krajín EÚ (mailom)
- koordináciu kontroly kvality prijatého tovaru s distribučnými skladmi
- komunikáciu so zmluvnými transportnými spoločnosťami (telefonicky a mailom)
- zabezpečenie logistiky/prepravy tovaru v rámci EÚ
- komunikáciu s vedením spoločnosti, zamestnancami spoločnosti, obchodnými partnermi a klientmi
- administrácia interných systémov, vkladanie a úprava a kontrola farmaceutických dát
- administratívnu pomoc pri riešení reklamácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- prostredie stabilnej spoločnosti so širokým portfóliom
- práca od 9:00 - do 14:00
- možnosť odborného rastu
- priestor na sebarealizáciu
- iné zamestnanecké benefity
- možnosť komunikácie v medzinárodnom prostredí (angličtina, nemčina)
- príležitostný home-office
- práca od 9:00 - do 14:00
- možnosť odborného rastu
- priestor na sebarealizáciu
- iné zamestnanecké benefity
- možnosť komunikácie v medzinárodnom prostredí (angličtina, nemčina)
- príležitostný home-office
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite nám prosím svoj štruktúrovaný životopis aj s Vašou FOTOGRAFIOU na adresu: [email protected] Do predmetu uveďte názov pozície.
Z časového hľadiska budeme kontaktovať len vybraných kandidátov.
Z časového hľadiska budeme kontaktovať len vybraných kandidátov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Našim klientom je skupina spoločností pôsobiacich vo farmaceutickom sektore.
Našim klientom je skupina spoločností pôsobiacich vo farmaceutickom sektore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni (prevažne písomná forma)
- výborné komunikačné schopnosti
- samostatnosť, tímovosť, kooperácia
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni (prevažne písomná forma)
- výborné komunikačné schopnosti
- samostatnosť, tímovosť, kooperácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme nadšenci v oblasti ľudských zdrojov, zameraní na poskytovanie profesionálnych, efektívnych a „na mieru šitých“, personálnych riešení, na potreby firiem, ako aj jednotlivcov (kariérny a osobnostný rozvoj).
Vďaka vyše 10 ročnej expertíze členov nášho tímu v oblasti poradenstva ako aj strategického riadenia firiem, vieme jasne a konkrétne porozumieť špecifikám Vášho biznisu v rámci rôznych sektoroch, predovšetkým v maloobchode (FMCG), farmaceutickom, finančnom, stavebnom, logistickom, energetickom, výrobnom a IT sektore. Čo sa týka rozpätia typov obsadzovaných pozícií, sme kompetentní realizovať od asistentských, administratívnych, obchodných profilov, až po profily stredného a vrcholového manažmentu, špecialistov. Odlišnosť v prístupe, komunikácii, dlhodobý lojálny vzťah, zábava pri práci sú neoddeliteľné aspekty našej vzájomnej kooperácie.
Spoločnosť GOURMMETS s.r.o. sa vyznačuje inovatívnym prístupom, stratégiou diferenciácie, ktorá pomáha zákazníkom/jednotlivcom dosahovať ich ciele zabezpečovaním rôznorodých, outsourcingových služieb pod „jednou strechou“.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Vďaka vyše 10 ročnej expertíze členov nášho tímu v oblasti poradenstva ako aj strategického riadenia firiem, vieme jasne a konkrétne porozumieť špecifikám Vášho biznisu v rámci rôznych sektoroch, predovšetkým v maloobchode (FMCG), farmaceutickom, finančnom, stavebnom, logistickom, energetickom, výrobnom a IT sektore. Čo sa týka rozpätia typov obsadzovaných pozícií, sme kompetentní realizovať od asistentských, administratívnych, obchodných profilov, až po profily stredného a vrcholového manažmentu, špecialistov. Odlišnosť v prístupe, komunikácii, dlhodobý lojálny vzťah, zábava pri práci sú neoddeliteľné aspekty našej vzájomnej kooperácie.
Spoločnosť GOURMMETS s.r.o. sa vyznačuje inovatívnym prístupom, stratégiou diferenciácie, ktorá pomáha zákazníkom/jednotlivcom dosahovať ich ciele zabezpečovaním rôznorodých, outsourcingových služieb pod „jednou strechou“.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci