Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Konzultant/ka pre HR softvér

GLOBESY, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Framborská, Žilina
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 EUR/mesiac(Junior- od 1000€/mesiac. Medior - od 1300€/mesiac ) Skúsenosti nás potešia. Predveď nám ich a radi im prispôsobíme platové podmienky aj náplň práce.
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu konzultantov hľadáme nových parťákov/parťáčky, ktorí nám pomôžu nasadzovať jeden z najmodernejších cloudových HR softov - SuccessFactors- pre našich zákazníkov. Medzi nimi nájdeš firmy ako KIA Slovensko, Slovak Telekom alebo Slovenské elektrárne.

Zapadneš k nám, ak:
*patríš k tým ľuďom, ktorí radi komunikujú s novými ľuďmi a vedia rozlíšiť, kedy je vhodné počúvať a kedy zase rozprávať,
*ťa baví angličtina a rád/rada v nej čítaš,
*MS Excel je tvoj najlepší kamarát,
*nechýba ti analytické myslenie, si technický typ a vieš pracovať so súbormi ako XML, XLS a CSV (alebo sa s nimi rád/rada skamošíš),
*vieš pracovať samostatne, ale je pre teba dôležité byť súčasťou tímu,
*si aktívny/aktívna a rád/rada neustále hľadáš riešenia, ako sa veci dajú spraviť alebo zlepšiť,
*občas rád/rada vycestuješ mimo domu.

Keby si mal/mala znalosť alebo skúsenosť s nejakou HR problematikou alebo HR nástrojom, tak by ti to pomohlo rýchlejšie sa zorientovať.

Ak si sa v uvedenom popise našiel/našla, radi sa s tebou zoznámime.
Pre mid pozíciu nás potešia aspoň dvojročné skúsenosti v oblasti HR, práce so SAPom alebo na pozícii konzultanta k softvéru.

Čo by bolo u nás tvojou úlohou:
- učiť sa, ako funguje softvér a HR procesy vo veľkých firmách,
- podieľať sa na analýze procesov a potrieb u zákazníka,
- spolu s nami premýšľať nad tým, ako im nastaviť nový systém (a aj sa do toho potom pustiť)
- pomáhať riešiť zákazníkom problémy, s ktorými si nevedia rady,
- testovať zmeny v systéme a kontrolovať, či po nich funguje všetko tak, ako má,
- pripravovať dokumentáciu/návody k riešeniam, ktoré budeš s nami vymýšľať a kreovať,
- časom realizovať školenia a poradenstvo pre používateľov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Hľadáme nových kolegov, ktorí by zapadli do zohratého tímu, v ktorom:
- nie len kódime, konzultujeme, analyzujeme a vykazujeme,
- ale aj pijeme kávu, cestujeme, mítingujeme, veľa srandujeme,
- a dokonca si sharujeme know-how.

Čo u nás nájdeš:
- prácu, ktorá prináša radosť zákazníkom riešením ich problémov,
- prácu, pri ktorej neustále posúvaš svoju odbornosť a prekonávaš sám/sama seba,
- flexibilný pracovný čas,
- motivujúce hodnotenie a osobitý prístup,
- teambuildingy, rôzne firemné a tímové akcie, pretože zabávať sa s kolegami treba aj mimo práce,
- výbornú kávu a zdravé aj menej zdravé občerstvenie,
- zaujímavý benefitný systém (v ktorom myslíme aj na nováčikov),
- sick days, narodeninové voľno aj možnosť homeoffice,
- možnosť zúčastniť sa jazykových kurzov, školení, konferencií alebo možnosť zašportovať si s kolegami a veľa ďalšieho.

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša pracovná ponuka zaujala, pošli, prosím, svoj životopis a motivačný list na našu e-mailovú adresu jobs@globesy.sk. Do predmetu, prosím, uveď názov pozície.

Nemusíš sa báť poslať životopis, ak nemáš dostatok skúseností, veľa z toho sa naučíš práve od skúsených kolegov, či prácou na samotných projektoch.

Vybraných uchádzačov kontaktujeme a radi sa s nimi porozprávame či už online alebo osobne. Ostatným zašleme vyrozumenie e-mailom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
XML - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť štúdia literatúry v AJ
- zodpovedný prístup a samostatnosť
- analytické myslenie, schopnosť riešiť problémy
- výborné komunikačné zručnosti
- flexibilita, chuť cestovať
- znalosť HR procesov výhodou
- skúsenosť s akýmkoľvek HR nástrojom/softvérom výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KEBY TI BOLO NAŠE MENO NEZNÁME

Náš GLOBESY život začal ešte v roku 2002, kedy sme začali stavať základy IT firmy. Na tých dnes stojí implementačná a konzultačná spoločnosť s pobočkami v Žiline a Bratislave, ktorá má na konte viac ako 50 implementačných projektov a vyše 50 000 koncových užívateľov využíva naše portálové riešenia.

To, aká je u nás atmosféra a ľudia, si musíš zažiť sám. Ako IT firma si uvedomujeme, že práve ľudia sú našim najväčším esom v rukáve, takže robíme všetko pre to, aby sa u nás cítili čo najlepšie. Nie sme dokonalí, ani bez chyby, ale na ľuďoch nám naozaj záleží. To možno dokazuje aj fakt, že sme začínali s pár nadšencami, pričom väčšinu z nich nájdete pod našou strechou dodnes – teraz už ako teamleaderov, či senior expertov na svoje oblasti.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

GLOBESY, s.r.o.
Framborská 58
010 01 Žilina
http://www.globesy.sk