Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Operational Accountant

GEODIS Slovensko s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Nitra
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 EUR/mesiac- výška základnej hrubej mesačnej mzdy závisí od skúseností kandidáta + navyše pohyblivá zložka mzdy vo forme mesačného bonusu
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- účtovanie cestovných príkazov a dodávateľských/ odberateľských prepravných faktúr a ich kontrola;
- účtovanie interných dokladov súvisiacich s dohadnými položkami a ich inventarizácia;
- príprava a odosielanie štatistických reportov;
- fakturácia istej skupiny klientov a zodpovednosť za distribúciu vystavených faktúr klientom spolu s potrebnými podkladmi;
- zodpovednosť za správnu archiváciu spracovaných dokladov;
- párovanie došlých faktúr s vystavenými v operatívnom systéme cez číslo objednávky;
- zodpovednosť za týždenné operatívne flash reporty, ich prípravu a odoslanie;
- pomoc pri reportingu, controllingu a pri prácach na budgete;
- spolupráca pri auditoch spoločnosti;
- spolupráca s pracovníkmi rôznych prevádzok a riešenie všetkých problémov týkajúcich sa týchto zložiek.

Zamestnanecké výhody, benefity

- mesačné odmeny navyše k základnej mesačnej mzde;
- možnosť osobného a profesijného rastu s rozvojom oddelenia;
- práca v príjemnom kolektíve;
- flexibilný pracovný čas a možnosť Home office;
- využívanie sociálneho fondu (príspevok pri narodení dieťaťa, svadbe, pôžičky atď.);
- stravné lístky vo výške 4,00 €;
- MultiSport karta;
- jazykové vzdelávanie.

Informácie o výberovom konaní

Ak máte skúsenosti v danej oblasti, viete si prácu zorganizovať, udržať si prehľad o Vašich úlohách a poriadok v papieroch, pošlite Váš životopis v slovenskom aj anglickom jazyku cez Profesiu alebo priamo na email: jana.sinkovicova@geodis.com

Danú pracovnú pozíciu obsadzujeme na našu pobočku v Nitre. Jedná sa o plný pracovný úväzok, na dobu určitú 1 rok s možnosťou predĺženia.

Ak to podmienky dovolia, pracovný pohovor bude prebiehať formou osobného rozhovoru. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie budeme organizovať pracovné pohovory prostredníctvom aplikácie Teams.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomický

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

K Vašej práci budete potrebovať:
- dobrú znalosť angličtiny;
- znalosť problematiky DPH je výhodou;
- užívateľskú znalosť práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet);
- vzdelanie a/ alebo prax v oblasti fakturácie, účtovníctva;
- komunikatívnu povahu, chuť pracovať a učiť sa nové veci;
- schopnosť samostatne premýšľať a aktívne riešiť zadané úlohy;
- proaktivitu a schopnosť pracovať v tíme;
- schopnosť stanoviť si priority, organizovať si pracovný stôl a mať prehľad o rozpracovaných úlohách.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Francúzska spoločnosť GEODIS Slovensko s.r.o. je popredným predstaviteľom v oblasti dopravy a logistiky. V Európe sa nachádza v TOP 5 logistických poskytovateľov, v celosvetovom meradle sa nachádza v TOP 10 logistických poskytovateľov. Na Slovensku je jej pobočka prítomná od roku 1997, pričom permanentne rozširuje svoju pôsobnosť a stabilne rastie. Tak, ako kdekoľvek na svete, ponúka aj svojim slovenským zákazníkom komplexné a inovatívne logistické riešenia.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov