Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager/Recruiter Bratislava
General Consulting s.r.o.
- Miesto práce: Prievozská, Ružinov
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 - 1 600 EUR/mesiacFinančný bonus pri splnení cieľov v nábore zamestnancov.
- Termín nástupu: 1.4.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Nábor zamestnancov - aktívne hľadanie nových zamestnancov, efektívne zverejňovanie pracovných ponúk, organizovanie pohovorov
- Komplexná administratívna a organizačná podpora spoločnosti
- Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie
- Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov
- Zastrešenie fungovania recepcie, celkový manažment kancelárie, uvítanie klientov na recepcii
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Práca s interným informačným systémom spoločnosti
- Spracovanie dát pri nástupe zamestnanca - príprava zmlúv
- Kontrola a spravovanie dochádzky zamestnancov, príprava podkladov k dochádzke pre mzdovú účtovníčku
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, evidovanie, archivácia
- Organizovanie teambuildingov pre zamestnancov spoločnosti
- Organizácia stretnutí s potencionálnymi klientmi - vedenie organizačného kalendára, príprava zasadacej miestnosti, zabezpečenie komfortu pre klientov
- Komplexná administratívna a organizačná podpora spoločnosti
- Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie
- Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov
- Zastrešenie fungovania recepcie, celkový manažment kancelárie, uvítanie klientov na recepcii
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Práca s interným informačným systémom spoločnosti
- Spracovanie dát pri nástupe zamestnanca - príprava zmlúv
- Kontrola a spravovanie dochádzky zamestnancov, príprava podkladov k dochádzke pre mzdovú účtovníčku
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, evidovanie, archivácia
- Organizovanie teambuildingov pre zamestnancov spoločnosti
- Organizácia stretnutí s potencionálnymi klientmi - vedenie organizačného kalendára, príprava zasadacej miestnosti, zabezpečenie komfortu pre klientov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v mladom kolektíve
- Príjemné pracovné prostredie
- Káva a čaj na pracovisku
- Homeoffice (jeden deň v mesiaci)
- Sick day (dva dni v roku)
- Pravidelný príjem
- Teambuildingy
- Mobilný telefón
- Pevne stanovená pracovná doba PO – ŠT od 8:00 do 16:30 (v piatok skrátená pracovná doba do 15:00)
- Príjemné pracovné prostredie
- Káva a čaj na pracovisku
- Homeoffice (jeden deň v mesiaci)
- Sick day (dva dni v roku)
- Pravidelný príjem
- Teambuildingy
- Mobilný telefón
- Pevne stanovená pracovná doba PO – ŠT od 8:00 do 16:30 (v piatok skrátená pracovná doba do 15:00)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Google - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Google - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť a precíznosť pri práci
- Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- Flexibilita, schopnosť operatívne riešiť zadané úlohy
- Organizačné schopnosti
- Proaktívny a profiremný prístup k práci
- Schopnosť zvládania stresu a prioritizácie úloh
- Ovládanie slovenského pravopisu
- Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- Flexibilita, schopnosť operatívne riešiť zadané úlohy
- Organizačné schopnosti
- Proaktívny a profiremný prístup k práci
- Schopnosť zvládania stresu a prioritizácie úloh
- Ovládanie slovenského pravopisu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
General Consulting s.r.o. je spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu a ponúka investičné služby v sektore kapitálového trhu. Spoločnosť sa zaoberá vyhľadávaním kontaktov potencionálnych klientov nie len v oblasti obchodu, reklamy, marketingu, ale taktiež finančných trhov. Propagujeme značky našich partnerov, vykonávame prieskum trhu a verejnej mienky a poskytujeme najlepší servis pre klientov spoločnosti.