Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Recepčná/Back office assistant, Bratislava

General Consulting s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 100 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vaša pracovná náplň bude:
- Komplexná administratívna a organizačná podpora spoločnosti
- Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie
- Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov
- Riešenie a zabezpečovanie požiadaviek pre komplexnú podporu tím
- Zastrešenie fungovania recepcie, celkový manažment kancelárie
- Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Spravovanie ponúk na pracovnom portáli
- Telefonický kontakt s uchádzačmi o zamestnanie a organizácia pracovných pohovorov
- Spravovanie a aktualizácia databázy uchádzačov o zamestnanie
- Práca s interným informačným systémom spoločnosti
- Spracovanie dát pri nástupe zamestnanca a komunikácia so mzdovou účtovníčkou
- Kontrola a spravovanie dochádzky zamestnancov, príprava podkladov k dochádzke pre mzdovú účtovníčku
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, evidovanie, archivácia
- Organizácia stretnutí s potencionálnymi klientmi - vedenie organizačného kalendára, príprava zasadacej miestnosti, zabezpečenie komfortu pre klientov
- Pravidelný reporting pre príslušné organizácie (NBS)
- Vedenie a spravovanie zoznamu PFA

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v mladom kolektíve
- Príjemné pracovné prostredie
- Stabilná rozrastajúca sa spoločnosť
- Pravidelný príjem
- Teambuildingy
- Pevne stanovená pracovná doba PO – ŠT od 8:00 do 16:30 (v piatok skrátená pracovná doba do 15:00)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
KROS Olymp - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Samostatnosť
- Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- Flexibilita, schopnosť operatívne riešiť zadané úlohy
- Organizačné schopnosti
- Proaktívny prístup k práci
- Schopnosť zvládania stresu a prioritizácie úloh

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť General Consulting s.r.o. je samostatný finančný agent, ktorý pôsobí na slovenskom trhu a ponúka investičné služby v sektore kapitálového trhu. Spoločnosť sa zaoberá vyhľadávaním kontaktov potencionálnych klientov nie len v oblasti obchodu, reklamy, marketingu ale taktiež finančných trhov. Propagujeme značky našich partnerov, vykonávame prieskum trhu a verejnej mienky a snažíme sa poskytovať čo najlepší servis pre klientov spoločnosti.

Adresa spoločnosti

General Consulting s.r.o.
Prievozská 6/A
82109 Bratislava