Špecialista podpory zákazníkov
FORTUNA SK, a.s.
- Miesto práce: Einsteinova, Petržalka
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacBrutto plat bude závislý od pracovných skúseností, kvalifikácie a zručností kandidáta. Zverejnená čiastka je minimálnou hodnotou, ktorú ponúkame.
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rád komunikuješ s ľuďmi? Chceš byť prvým kontaktným bodom pre zákazníkov nášho zábavného biznisu a hľadať pre nich tie najlepšie riešenia? Baví ťa šport, stávkovanie a máš vzťah k mobilom a iným technológiám?
Pridaj sa do nášho rozširujúceho sa tímu a začni pomáhať našim klientom ako Špecialista podpory zákazníkov.
Tvojou úlohou bude najmä:
* Poskytovať kvalitnú zákaznícku podporu pre našich hravých zákazníkov v podobe e-mailu, chatu a telefónu a starať sa o čo najvyššiu spokojnosť zákazníkov.
* Vykonávať prvotnú diagnostiku vzniknutých problémov a pomáhať s ich vyriešením.
* Pomáhať zákazníkom pri procese registrácie a depozitovaní.
* Aktualizovať a udržiavať správne informácie o zákazníkoch v našich interných systémoch.
* Poskytovať poradenstvo o produktoch a službách a podávať informácie o prebiehajúcich kampaniach.
* Prijímať a riešiť reklamácie a podnety zákazníkov.
* Kontaktovať nových a existujúcich zákazníkov.
* Poskytovať spätnú väzbu o efektívnosti procesov služieb zákazníkom.
Pridaj sa do nášho rozširujúceho sa tímu a začni pomáhať našim klientom ako Špecialista podpory zákazníkov.
Tvojou úlohou bude najmä:
* Poskytovať kvalitnú zákaznícku podporu pre našich hravých zákazníkov v podobe e-mailu, chatu a telefónu a starať sa o čo najvyššiu spokojnosť zákazníkov.
* Vykonávať prvotnú diagnostiku vzniknutých problémov a pomáhať s ich vyriešením.
* Pomáhať zákazníkom pri procese registrácie a depozitovaní.
* Aktualizovať a udržiavať správne informácie o zákazníkoch v našich interných systémoch.
* Poskytovať poradenstvo o produktoch a službách a podávať informácie o prebiehajúcich kampaniach.
* Prijímať a riešiť reklamácie a podnety zákazníkov.
* Kontaktovať nových a existujúcich zákazníkov.
* Poskytovať spätnú väzbu o efektívnosti procesov služieb zákazníkom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zoznam ponúkaných zamestnaneckých výhod sa nachádza v hlavnej časti s názvom Benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pozíciu nám pošli svoj životopis v slovenčine.
Odpovieme len vhodným uchádzačom, ktorí spĺňajú požiadavky na pracovnú pozíciu. Ďakujeme za porozumenie.
Bližšie informácie o spôsobe spracovania osobných údajov kandidátov nájdete: https://www.ifortuna.sk/cms/kariera
Odpovieme len vhodným uchádzačom, ktorí spĺňajú požiadavky na pracovnú pozíciu. Ďakujeme za porozumenie.
Bližšie informácie o spôsobe spracovania osobných údajov kandidátov nájdete: https://www.ifortuna.sk/cms/kariera
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame:
• Vieš vynikajúco komunikovať - verbálne aj písomne v slovenčine.
• Ovládaš anglický jazyk aspoň na úrovni B1.
• Zákazník je pre teba na prvom mieste.
• Si tímový a vieš podporiť kolegov v prípade potreby.
• Máš rád šport a ľahko sa v ňom orientuješ.
• Si odolný voči stresu.
• Ak ovládaš stávkový biznis, je to výhodou.
• Pracovný čas je rozvrhnutý nerovnomerne - teda na zmeny, v časoch od 8:00-20:00 /vrátane práce cez víkendy a sviatky, podľa rozpisu služieb/.
• Vieš vynikajúco komunikovať - verbálne aj písomne v slovenčine.
• Ovládaš anglický jazyk aspoň na úrovni B1.
• Zákazník je pre teba na prvom mieste.
• Si tímový a vieš podporiť kolegov v prípade potreby.
• Máš rád šport a ľahko sa v ňom orientuješ.
• Si odolný voči stresu.
• Ak ovládaš stávkový biznis, je to výhodou.
• Pracovný čas je rozvrhnutý nerovnomerne - teda na zmeny, v časoch od 8:00-20:00 /vrátane práce cez víkendy a sviatky, podľa rozpisu služieb/.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť FORTUNA SK je súčasťou Fortuna Entertainment Group, ktorá vznikla v roku 2009 a je najväčším stredoeurópskym prevádzkovateľom kurzových stávok. Z pôvodne českej rodinnej spoločnosti sa postupom času rozrástla na holding, ktorý teraz pôsobí aj na slovenskom, poľskom, chorvátskom a rumunskom trhu. Spoločnosť neustále investuje do vývoja nových produktov v rámci pobočkovej siete, a zároveň v online prostredí. Našou snahou je prinášať viac zábavy zo športových podujatí a to zodpovedne, kedykoľvek a kdekoľvek. O živote v spoločnosti FORTUNA SK sa viac dozviete na našom profile https://www.linkedin.com/company/for...