Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
Finportal, a.s.
- Miesto práce: Pribinova 4, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 600 EUR/mesiacmožnosť ovplyvniť si bez obmedzenia variabilnú zložku príjmu fin. sprostredkovaním
- Termín nástupu: 01.08.2022
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte flexibilný skrátený úväzok? Viete sa orientovať vo financiách a môžeme sa na Vás spoľahnúť?
Do tímu hľadáme Office Managera na (zatiaľ) polovičný úväzok. Túto prácu môžete vykonávať aj na diaľku a pracovný čas si budete môcť prispôsobiť podľa Vášho harmonogramu alebo povinností. No vzhľadom k charakteru práce by sme potrebovali, aby ste boli k dispozícii každý pracovný deň.
Vašou úlohou bude poskytovať komplexnú podporu Regionálnemu obchodnému riaditeľovi pri jeho činnostiach. Detailnejší popis:
- kľúčová bude servisná starostlivosť o existujúcich klientov ale rovnako dôležitá je aj práca počas onboardingu nových klientov
- bez IT zručností to nepôjde, spoznáte aj IS spoločnosti, aplikácie fin. partnerov a iné digitálne nástroje
- svoje skills preukážete aj pri príprave podkladov, reportov a prezentácií
- aby office fungoval, je nevyhnutná administratíva a organizácia kancelárie ako evidencia pošty, služobných ciest, organizačné zabezpečenie školení a iných prac. stretnutí
- na starosti budete mať taktiež zabezpečenie chodu externej kancelárie
Do tímu hľadáme Office Managera na (zatiaľ) polovičný úväzok. Túto prácu môžete vykonávať aj na diaľku a pracovný čas si budete môcť prispôsobiť podľa Vášho harmonogramu alebo povinností. No vzhľadom k charakteru práce by sme potrebovali, aby ste boli k dispozícii každý pracovný deň.
Vašou úlohou bude poskytovať komplexnú podporu Regionálnemu obchodnému riaditeľovi pri jeho činnostiach. Detailnejší popis:
- kľúčová bude servisná starostlivosť o existujúcich klientov ale rovnako dôležitá je aj práca počas onboardingu nových klientov
- bez IT zručností to nepôjde, spoznáte aj IS spoločnosti, aplikácie fin. partnerov a iné digitálne nástroje
- svoje skills preukážete aj pri príprave podkladov, reportov a prezentácií
- aby office fungoval, je nevyhnutná administratíva a organizácia kancelárie ako evidencia pošty, služobných ciest, organizačné zabezpečenie školení a iných prac. stretnutí
- na starosti budete mať taktiež zabezpečenie chodu externej kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas
- možnosť čiastočnej práce z domu (hybridná forma práce)
- školenia a vzdelávanie
- služobný mobil a notebook
- možnosť ovplyvniť si svoj príjem fin. sprostredkovaním
- možnosť nadviazania dlhodobej spolupráce
- možnosť čiastočnej práce z domu (hybridná forma práce)
- školenia a vzdelávanie
- služobný mobil a notebook
- možnosť ovplyvniť si svoj príjem fin. sprostredkovaním
- možnosť nadviazania dlhodobej spolupráce
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám Váš životopis. Nezabudnite spomenúť, čím Vás pozícia zaujala. Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Veľkou VÝHODOU je nadobudnutá prax vo fin. sprostredkovaní (PFA, VFA, banka, poisťovňa)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- samostatnosť pri riešení úloh
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- ochota učiť sa nové veci
- spoľahlivosť, dôslednosť a zmysel pre detail
- samostatnosť pri riešení úloh
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- ochota učiť sa nové veci
- spoľahlivosť, dôslednosť a zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Stať sa dobrým finančným sprostredkovateľom si vyžaduje trpezlivosť a schopnosť neustále na sebe pracovať. Pre svoje podnikanie si preto vyberte partnera, na ktorého sa môžete spoľahnúť, a ktorý vám dá zároveň dostatočný priestor na rast, pretože finančné sprostredkovanie nie je len práca, ale forma sebarealizácie.
Finportal a.s. Vám ako servisná spoločnosť ponúka bezplatne všetko, čo finančný sprostredkovateľ k práci potrebuje.
• Možnosť budovať si vlastnú značku – máte možnosť realizovať vlastnú obchodnú filozofiu a riadiť si svoje podnikanie sami,
• Silné zázemie - kvalitný interný informačný systém, ktorý sa postará o všetku administratívu a technické riešenia. Tie vám umožnia pracovať efektívne a venovať sa viac obchodu a menej administratíve,
• Transparentný provízny systém - výška provízií z obchodu nebude závislá od plnenia plánov a to, koľko zarobíte bude závisieť len od vás,
• Vzdelávanie - možnosť vzdelávania vám umožní neustále zvyšovať svoju kvalifikáciu a hodnotu na trhu.
Aj vďaka tomu patrí Finportal a.s. do TOP 3 spoločností pôsobiacich na trhu finančného sprostredkovania a je TOP 1 v sprostredkovaní hypotekárnych úverov na Slovensku. Ako významný partner finančných inštitúcií sprostredkovateľom umožňuje ponúkať najširšie produktové portfólio na finančnom trhu.
Finportal Corporate Center je platforma zaoberajúca sa zamestnaneckými benefitmi.
Finportal a.s. Vám ako servisná spoločnosť ponúka bezplatne všetko, čo finančný sprostredkovateľ k práci potrebuje.
• Možnosť budovať si vlastnú značku – máte možnosť realizovať vlastnú obchodnú filozofiu a riadiť si svoje podnikanie sami,
• Silné zázemie - kvalitný interný informačný systém, ktorý sa postará o všetku administratívu a technické riešenia. Tie vám umožnia pracovať efektívne a venovať sa viac obchodu a menej administratíve,
• Transparentný provízny systém - výška provízií z obchodu nebude závislá od plnenia plánov a to, koľko zarobíte bude závisieť len od vás,
• Vzdelávanie - možnosť vzdelávania vám umožní neustále zvyšovať svoju kvalifikáciu a hodnotu na trhu.
Aj vďaka tomu patrí Finportal a.s. do TOP 3 spoločností pôsobiacich na trhu finančného sprostredkovania a je TOP 1 v sprostredkovaní hypotekárnych úverov na Slovensku. Ako významný partner finančných inštitúcií sprostredkovateľom umožňuje ponúkať najširšie produktové portfólio na finančnom trhu.
Finportal Corporate Center je platforma zaoberajúca sa zamestnaneckými benefitmi.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov