Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér nákupu
Expresta (ExpresTlač)
- Miesto práce: Squarebizz Bory, Devínska Nová Ves
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 500 EUR/mesiac1.500 EUR základ + variabilné ohodnotenie v závislosti od plnenia agendy a seniority uchádzača
- Termín nástupu: Ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme priateľského a pracovitého kolegu alebo kolegyňu na dlhodobú spoluprácu do nášho tímu. Dôležité sú komunikačné schopnosti, dôslednosť, logické uvažovanie, dobrá organizácia práce a skúsenosť na pozícii nákupcu.
Tvojou úlohou bude realizácia výberových konaní dodávateľov tovarov a služieb. Hľadanie nových materiálov a možností spolupráce. Realizovanie objednávok pre plynulé zásobovanie firmy a manažovanie skladu a skladníkov.
Úlohy:
Výber dodávateľov
- Prieskum trhu a hľadanie vhodných materiálov, riešení a dodávateľov
- Pravidelné organizovanie výberových konaní s dôrazom na cenu a kvalitu
- Vyjednávanie obchodných a dodacích podmienok s dodávateľmi
Nákupný proces
- Udržiavanie vzťahu s kľúčovými dodávateľmi
- Riešenie procesu nákupu, od objednania, až po dodanie materiálu na miesto určenia
- Sledovanie a kontrola termínov dodania a prípadné urgovanie dodávateľov
- Intenzívna spolupráca s viacerými oddeleniami v rámci spoločnosti
- Riešenie výpadkov v zásobovaní náhradami a plánovanie zásob, aby nedochádzalo k výpadkom
- Riešenie prípadných reklamácií smerom na dodávateľa
Skladovanie a správa aktív
- Manažovanie skladového software-u
- Koordinácia dvoch pracovníkov zodpovedných za naskladňovanie tovaru
- Kontrola, príjem a inventarizácia tovaru
- Evidencia, inventarizácia a správa firemných aktív (hnuteľný a nehnuteľný majetok)
Tvojou úlohou bude realizácia výberových konaní dodávateľov tovarov a služieb. Hľadanie nových materiálov a možností spolupráce. Realizovanie objednávok pre plynulé zásobovanie firmy a manažovanie skladu a skladníkov.
Úlohy:
Výber dodávateľov
- Prieskum trhu a hľadanie vhodných materiálov, riešení a dodávateľov
- Pravidelné organizovanie výberových konaní s dôrazom na cenu a kvalitu
- Vyjednávanie obchodných a dodacích podmienok s dodávateľmi
Nákupný proces
- Udržiavanie vzťahu s kľúčovými dodávateľmi
- Riešenie procesu nákupu, od objednania, až po dodanie materiálu na miesto určenia
- Sledovanie a kontrola termínov dodania a prípadné urgovanie dodávateľov
- Intenzívna spolupráca s viacerými oddeleniami v rámci spoločnosti
- Riešenie výpadkov v zásobovaní náhradami a plánovanie zásob, aby nedochádzalo k výpadkom
- Riešenie prípadných reklamácií smerom na dodávateľa
Skladovanie a správa aktív
- Manažovanie skladového software-u
- Koordinácia dvoch pracovníkov zodpovedných za naskladňovanie tovaru
- Kontrola, príjem a inventarizácia tovaru
- Evidencia, inventarizácia a správa firemných aktív (hnuteľný a nehnuteľný majetok)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej rodinnej firme
- Možnosť úväzku aj na menej ako 40 hodín týždenne
- Priateľský kolektív, ktorý rád pomôže a dá sa naň spoľahnúť
- S nárastom skúseností aj rastúce finančné ohodnotenie
- Každým rokom rastieme, to znamená vždy nové možnosti rozvoja
- Finančné ohodnotenie naviazané na výkon a bezchybnosť
- Zamestnanecký kredit na tlač a zvýšený príspevok na stravné lístky
- Možnosť postupu a rozvoja zručností
- Dochádzkový bonus
- Práca s najnovšími technológiami v oblasti výroby a automatizácie digitálnej tlače
- Možnosť úväzku aj na menej ako 40 hodín týždenne
- Priateľský kolektív, ktorý rád pomôže a dá sa naň spoľahnúť
- S nárastom skúseností aj rastúce finančné ohodnotenie
- Každým rokom rastieme, to znamená vždy nové možnosti rozvoja
- Finančné ohodnotenie naviazané na výkon a bezchybnosť
- Zamestnanecký kredit na tlač a zvýšený príspevok na stravné lístky
- Možnosť postupu a rozvoja zručností
- Dochádzkový bonus
- Práca s najnovšími technológiami v oblasti výroby a automatizácie digitálnej tlače
Informácie o výberovom konaní
Prosíme o vyplnenie nášho formulára pre uchádzačov, kde zodpoviete 1 krátku otázku a nahráte svoj životopis. Ďakujeme
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Internet - Pokročilý
E-mail - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
E-mail - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosť s výberovým a nákupným procesom
- Skúsenosť v rámci polygrafie je výhodou
- Znalosť angličtiny minimálne na úrovni B2, nakoľko prebieha písomná komunikácia aj s anglicky hovoriacimi dodávateľmi
- Komunikačné a vyjednávacie schopnosti
- Práca s PC a internetom na pokročilej úrovni
- Vysoké pracovné nasadenie
- Samostatnosť, zodpovednosť
- Strategické myslenie
- Schopnosť logicky uvažovať a samostatne sa rozhodovať
- Skúsenosť v rámci polygrafie je výhodou
- Znalosť angličtiny minimálne na úrovni B2, nakoľko prebieha písomná komunikácia aj s anglicky hovoriacimi dodávateľmi
- Komunikačné a vyjednávacie schopnosti
- Práca s PC a internetom na pokročilej úrovni
- Vysoké pracovné nasadenie
- Samostatnosť, zodpovednosť
- Strategické myslenie
- Schopnosť logicky uvažovať a samostatne sa rozhodovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme dynamicky sa rozvíjajúca slovenská firma, ktorá pôsobí na Slovensku pod značkou ExpresTlač/Expresta v Čechách, Rakúsku, Nemecku a vo zvyšku Európy pod značkou Expresta. Boli sme prvou online tlačiarňou na Slovensku a momentálne sme lídrom v oblasti online tlače v SR a v ČR. Za 15 rokov sme prešli dlhú cestu. Od začiatku bola v našej DNA neúnavná snaha robiť profesionálnu tlač dostupnú naozaj pre každého – pre profesionálov, ale aj pre bežných ľudí bez znalostí tlačiarenských procesov a terminológie. Snažíme sa, aby profesionálna tlač bola jednoducho dostupná na pár kliknutí na webe, cez telefón, cez čet alebo e-mail. Naše naceňovanie je prehľadné, väčšina produktov má na webe zrozumiteľnú kalkulačku ceny tlače. Máme skvelých a šikovných ľudí vo výrobe i v zákazníckej podpore, ktorí sa starajú, aby bol finálny produkt vytlačený kvalitne a čo najrýchlejšie. Aj vďaka Tebe môžeme byť ešte lepší.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov