Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Floor Manažér (priamy zástupca Generálneho Manažéra gastro prevádzky)
EUROPERSONAL
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 750 EUR/mesiac+ príspevok na ubytovanie 600€
- Termín nástupu: ihneď/dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre úspešnú spoločnosť pôsobiacu od roku 2003 v gastrosektore, ktorá získala aj ocenenie najlepší zamestnávateľ roku 2021, hľadáme šikovného FLOOR MANAŽÉRA.
Tvojou náplňou práce bude:
- kontrola a organizácia práce tímu čašníkov
- byť prvým kontaktom, s ktorým budú hostia riešiť situácie od rezervácie, cez špeciálne požiadavky až po feedbacky
- komunikácia a spolupráca priamo s Generálnym Manažérom prevádzky
- spolupodieľanie sa na ekonomických výsledkoch prevádzky
- kreativita a nápady smerujúce k zlepšovaniu služieb sú vítané
Pracovná doba: 3 dni do týždňa 10:00-23:00 a 3 dni voľno
Tvojou náplňou práce bude:
- kontrola a organizácia práce tímu čašníkov
- byť prvým kontaktom, s ktorým budú hostia riešiť situácie od rezervácie, cez špeciálne požiadavky až po feedbacky
- komunikácia a spolupráca priamo s Generálnym Manažérom prevádzky
- spolupodieľanie sa na ekonomických výsledkoch prevádzky
- kreativita a nápady smerujúce k zlepšovaniu služieb sú vítané
Pracovná doba: 3 dni do týždňa 10:00-23:00 a 3 dni voľno
Zamestnanecké výhody, benefity
- ak sa potrebuješ kvôli práci presťahovať do Bratislavy, dostaneš nadštandardný príspevok na ubytovanie vo výške 600€, prípadne ti ubytovanie bude zapezpečené spoločnosťou
- stabilné zamestnanie
- plná podpora tvojich nápadov a sebarealizície
- employee card - zamestnanecká zľava do všetkých reštaurácii tejto spoločnosti so zľavou 30 percent
- možnosť využitia MULTISPORT karty
- možnosť profesionálneho rastu - workshopy, školenia
- kvalitná a chutná zamestnanecká strava
- komfortné pracovné oblečenie
- ponuka rôznych príspevkov - ošatné, obuv
- odmeny za odpracované roky a ďalšie bonusy v závislosti od výkonov
- pravidelné teambuildingové aktivity
- stabilné zamestnanie
- plná podpora tvojich nápadov a sebarealizície
- employee card - zamestnanecká zľava do všetkých reštaurácii tejto spoločnosti so zľavou 30 percent
- možnosť využitia MULTISPORT karty
- možnosť profesionálneho rastu - workshopy, školenia
- kvalitná a chutná zamestnanecká strava
- komfortné pracovné oblečenie
- ponuka rôznych príspevkov - ošatné, obuv
- odmeny za odpracované roky a ďalšie bonusy v závislosti od výkonov
- pravidelné teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o túto pracovnú pozíciu, nám pošli svoj životopis na [email protected]
Váš životopis starostlivo posúdime a kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá a teda postupujúcich do ďalšieho kola výberu.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za spoluprácu.
Váš životopis starostlivo posúdime a kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá a teda postupujúcich do ďalšieho kola výberu.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Vedenie tímu ľudí v gastro sektore
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aspoň rok skúseností s riadením a vedením tímu v gastre
- nebojácnosť v komunikácii v angličtine
- snaha o spokojnosť hostí a ich spokojnosť
- skúsenosť zo zahraničia je výhodou
- nebojácnosť v komunikácii v angličtine
- snaha o spokojnosť hostí a ich spokojnosť
- skúsenosť zo zahraničia je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina EUROPERSONAL s viac ako 1500 zamestnancami je dynamickým, flexibilným a predovšetkým stabilným poskytovateľom služieb v oblasti personálneho leasingu a ľudských zdrojov, kde má dlhoročné skúsenosti na slovenskom aj zahraničnom pracovnom trhu. Patríme medzi lídrov personálneho leasingu v oblasti automobilového priemyslu, logistických služieb a v neposlednom rade aj v rámci elektrotechnického priemyslu. Spoločnosť bola založená v roku 2006 a je držiteľom ISO 9001:2008 a ISO 14001:2004.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov