Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Customer Service Team Leader

EuroCoc, spol. s r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Zuckermandel, Staré Mesto
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 100 EUR/mesiacvýsledná mzda závisí aj od skúseností kandidáta
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme Team Leadra zákazníckeho servisu, ktorého baví práca s ľuďmi, má chuť rozvíjať seba a svoj tím a vyhovuje mu komunikácia v medzinárodnom prostredí.

Toto budeš robiť:

- budeš riadiť Customer Service Team (cca 7 ľudí)
- budeš organizovať rozvrh, dochádzku a denné úlohy pre CS team
- budeš zodpovedný za chod a procesy CS tímu
- budeš pracovať v internom systéme
- budeš pomáhať v operatíve v prípade potreby
- budeš si vyberať nových ľudí do tímu a zaúčať ich
- budeš viesť 1:1 s ľuďmi v tvojom tíme
- budeš aktívne kontrolovať kvalitu Customer Servicu
- budeš viesť štatistiky výkonu Customer Service tímu
- budeš analyzovať a vylepšovať procesy Customer Servicu
- budeš sa aktívne vzdelávať a efektívne modernizovať CS
- budeš pomáhať marketingovému oddeleniu so zabezpečením textov v rôznych jazykových kombináciách (project management)
- budeš kooperovať s ostatnými oddeleniami a participovať na spoločných projektoch
- budeš reportovať a aktívne spolupracovať s Head Of Operations

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom kolektíve
- rôzne teambuildingové aktivity, ovocie v kancelárii, spoločné raňajky
- multisport karta
- sociálne benefity (svadba, narodenia, benefit za odporúčanie)

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za záujem pracovať pre našu spoločnosť. Uprednostňujeme kandidáta so skúsenosťami v zákazníckom servise a skúsenosťami s vedením tímu.
Upozorňujeme všetkých kandidátov, že kontaktovať budeme iba najvhodnejších uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť samostatnej práce
- dôraz na detaily
- orientácia na výsledok
- korektný prístup a otvorenosť komunikácie
- tímový hráč
- iniciatíva
- skúsenosti z Customer Servicu a skúsenosti s vedením ľudí
- ovládanie anglického jazyka min. na úrovni B2 a ovládanie francúzskeho alebo talianskeho jazyka min. na úrovni B2

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

EUROCOC is a European e-commerce leader in providing documents connected with imported/exported vehicles. Based in Bratislava, we are currently the premier reseller of Certificates of Conformity (COCs), a document confirming that a vehicle is homologized for EU markets. This document is important for cross border trade of used vehicles, mostly passenger cars. Our customers are companies in EU dealing with cross border trade of vehicles (general importers, car traders, official dealers) and our mission is to make sure they have all documents for fast processing of their business. We believe in accountability, teamwork, entrepreneurship and are proud for a job well done. Plus... we do not take ourselves too seriously either :).

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov