Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

CRM Application Support Analyst

ESET, spol. s r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 600 EUR/mesiacBonus: Výkonnostná prémia 2x ročne až do výšky 16,67% zo základnej mzdy vyplatenej za hodnotené obdobie (spravidla 6 mesiacov).
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do tímu Operations and Support pre interné biznis systémy hľadáme kolegu, ktorý nám pomôže s poskytovaním technického supportu pre zákazníkov. Našimi zákazníkmi sú interné oddelenia a tiež biznis partneri a distribútori z celého sveta.

Naše biznis systémy pozostávajú z aplikácie Salesforce, webových služieb (REST API) a webových portálov, sú v prevádzke už niekoľko rokov a neustále ich rozvíjame a vytvárame nové produkty. Tím má aktuálne troch support špecialistov, mnoho procesov a postupov je už zabehnutých. V rámci poskytovania Level 2 supportu budete úzko spolupracovať s vývojarmi a analytikmi, budete používať nástroje pre hlbšiu analýzu a investigovanie problému (práca s dátami/reportami, prevolávanie REST API, vyhľadávanie v aplikačných logoch a pod.)

Náplň práce a zodpovednosti Application Support Engineer-a:

- Poskytovanie telefonickej a e-mailovej podpory pre zákazníkov biznis systému
- Manažment support tiketov, zodpovednosť za celý životný cyklus ich riešenia, poskytovanie promptnej a korektnej spätnej vazby
- Analýza zákazníckych požiadaviek a problémov a identifikácia možného riešenia
- Použitie štandardných postupov a procedúr pri podpore zákazníka
- Návrh vylepšení interných aplikácií
- Samostatné riešenie support úloh – konfigurácia systémov, údržba dát, usmerňovanie zákazníkov
- Dodržiavanie a vyhodnocovanie SLA pre support tickety
- Vytváranie a udržiavanie štandardov pre správnu eskaláciu problémov do príslušných interných tímov
- Dokumentovanie postupov riešenia – Wiki, Knowledge Base etc.
- Príprava presných a aktuálnych reportov

Naše očakávania od nového kolegu:

- Schopnosť korektnej a ústretovej komunikácie so zákaznikom (partneri, interní zadávatelia)
- Samostatnosť, schopnosť identifikovať a riešiť problémy
- Výborný písomný aj slovný prejav
- Základné vedomosti z oblasti analýzy a návrhu informačných systémov
- Výhodou sú znalosti a skúsenosti s prácou s CRM systemom, prípadne znalost SQL

Zamestnanecké výhody, benefity

• Podpora tvojho osobného aj profesného rozvoja – možnosť zúčastniť sa rôznych školení, tréningov, konferencií či meetupov
• Štedré finančné bonusy vyplácané 2 krát ročne na základe tvojho pracovného výkonu
• Finančná podpora pri dôležitých životných udalostiach (svadba, narodenie dieťaťa)
• Príspevok na dôchodkové doplnkové sporenie
• Plne hradené stravné lístky v sume 7 EUR/deň
• Možnosť výberu širokej škály benefitov v oblasti športu, zdravotnej starostlivosti, kultúry, vzdelávania a iné
• Benefit „odporuč kamaráta“ – možnosť získať finančnú odmenu pri odporučení známeho na voľnú pracovnú pozíciu
• Možnosť práce z domu (home-office v SR) – 12 dní mesačne
• 3 platené dni voľna pri zdravotných problémoch (sickdays)
• Vernostný program – dovolenka navyše a finančný bonus po odpracovaní 5 a viac rokov
• Mind & Soul program – bezplatná linka pomoci a poradenstvo v oblasti osobnostného a profesijného rozvoja
• Podpora športových aktivít –možnosť účasti na rôznych bežeckých podujatiach, disponujeme klietkami na bicykle, požičiavanie bicyklov
• Čerstvé ovocie, čaj, káva, nealko – to všetko nájdeš v každej kuchynke
• Neformálna, priateľská a otvorená kultúra bez dresscodu
• Účasť na firemných podujatiach
• Možnosť využiť spoločné priestory firmy (terasa, relax zóna, knižnica) na oddych a stretnutia s kolegami
• Dobrovoľníctvo a možnosť zapájať sa do rôznych CSR aktivít

https://www.eset.com/sk/o-nas/karier...

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Keď v roku 1987 dvaja mladí programátori zo Slovenska, Peter Paško a Miroslav Trnka, napísali program na detekciu jedného z prvých počítačových vírusov, ešte netušili, že práve začali písať históriu jedného z najúspešnejších antivírusových programov na svete. Pomenovali ho NOD - "Nemocnica na okraji disku", podľa vtedy populárneho československého seriálu. Pár rokov po nežnej revolúcii založili spoločne s ich priateľom Rudolfom Hrubým spoločnosť ESET.

To, čo sa pôvodne javilo len ako obývačkový projekt troch kamarátov, je dnes najhodnotnejšia slovenská IT firma, ktorá svojou technológiou NOD32 chráni viac ako 100 miliónov užívateľov po celom svete.

Prirodzene, nestalo sa tak zo dňa na deň. Globálny úspech spoločnosti a jej rast naštartoval v roku 1998 zisk prvého stopercentného hodnotenia prestížneho britského časopisu Virus Bulletin. V roku 2016 sa spoločnosť ESET stala prvou spoločnosťou, ktorá získala toto ocenenie po 100-krát za ten istý produkt.

Dnes firma vďačí za svoj úspech viac ako 1800 zamestnancom po celom svete - zviditeľnený nárast z 3 zamestnancov z roku 1987 a 135 zamestnancov z roku 2006. Takmer 900 z nich má sídlo na Slovensku, v hlavnom sídle ESETu.

Veľký dôraz kladieme na výskum a vývoj. Okrem regionálnych centier budujeme aj sieť technologických centier po celom svete - v súčasnosti dvanásť.

V priebehu expanzie spoločnosti sme zostali verní zásadám, na ktorých sme boli založení, a zostávame nezávislí aj pri zdolávaní nových výziev.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov