Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdový účtovník junior
empea, s.r.o.
- Miesto práce: Trstínska cesta, Trnava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 150 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedenie personálnej agendy pre vybrané strediská spoločnosti a kompletné administratívne zastrešenie všetkých procesov na oddelení HR:
• Kompletný pracovno-právny servis:
zabezpečenie celého administratívneho procesu - vznik pracovného pomeru, priebeh a zmeny PP, skončenie PP, evidencia dochádzky zamestnancov (PP), práca v HR informačnom systéme Pohoda, RLFO (prihlášky, odhlášky, zmeny, prerušenia) do poisťovní, vrátane dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (všetky typy) – vznik, skončenie, dodatky, BVČ nahlasovanie a evidencia (zdravotné poisťovne), pravidelný aj nepravidelný príjem.
• Kompletné spracovanie mzdovej agendy:
podklady pre mzdy a ich výpočet na základe dochádzky, mesačné výkazy, ELDP, RZD, exekučné zrážky, cestovné príkazy, diéty.
• Fakturácia (evidencia, nahrávanie do systému a kontrola), vystavovanie a kontrola zmlúv s dodávateľmi SZČO pre vybrané stredisko.
• Komunikácia so štátnymi inštitúciami
• Reporting podľa potreby
• Evidencia zamestnancov v internom systéme
• Kompletný pracovno-právny servis:
zabezpečenie celého administratívneho procesu - vznik pracovného pomeru, priebeh a zmeny PP, skončenie PP, evidencia dochádzky zamestnancov (PP), práca v HR informačnom systéme Pohoda, RLFO (prihlášky, odhlášky, zmeny, prerušenia) do poisťovní, vrátane dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (všetky typy) – vznik, skončenie, dodatky, BVČ nahlasovanie a evidencia (zdravotné poisťovne), pravidelný aj nepravidelný príjem.
• Kompletné spracovanie mzdovej agendy:
podklady pre mzdy a ich výpočet na základe dochádzky, mesačné výkazy, ELDP, RZD, exekučné zrážky, cestovné príkazy, diéty.
• Fakturácia (evidencia, nahrávanie do systému a kontrola), vystavovanie a kontrola zmlúv s dodávateľmi SZČO pre vybrané stredisko.
• Komunikácia so štátnymi inštitúciami
• Reporting podľa potreby
• Evidencia zamestnancov v internom systéme
Zamestnanecké výhody, benefity
mladý a priateľský kolektív
pitný režim na pracovisku
flexibilný pracovný čas
možnosť práce čiastočne aj formou home office
pitný režim na pracovisku
flexibilný pracovný čas
možnosť práce čiastočne aj formou home office
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za ich reakciu. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Personalistika - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax na obdobnej pozícii a znalosť programu POHODA výhodou.
Samostatnosť, flexibilita, asertivita, zodpovedný a pozitívny prístup.
Výborné komunikačné a organizačné zručnosti.
Precíznosť, spoľahlivosť, odolnosť voči stresu, systematickosť, tímový duch.
Samostatnosť, flexibilita, asertivita, zodpovedný a pozitívny prístup.
Výborné komunikačné a organizačné zručnosti.
Precíznosť, spoľahlivosť, odolnosť voči stresu, systematickosť, tímový duch.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Agentúra empea, s.r.o. sa zaoberá podporou predaja, merchandisingovými službami, hosteskovými prezentáciami, vedením externého obchodného tímu, outsourcingom a náborom pre partnerov v oblasti rýchloobrátkového tovaru.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov