Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník
elkatel s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacPráca vyžaduje nadčasy
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre potreby našej spoločnosti, ktorá sa zaoberá projekčnou činnosťou a inžinieringom - vybavovaním územných rozhodnutí, hľadáme nového kolegu pre administratívnu činnosť. Aj keď to pre Vás znie ako aktivity, ktoré ste nikdy nerobili, náplň Vašej práce nebude až taká komplikovaná:
- vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- plnenie operatívnych úloh
- obsluha kancelárskych zariadení (kopírovanie, viazanie dokumentov)
- príprava podkladov pre nadriadených
- uvádzanie návštev
- náplň pracovnej pozície ako pri pozícií - Asistent, Sekretárka, Office manager
Najdôležitejšia ja chuť učiť sa nové veci, mať vo všetkom absolútny poriadok, byť maximálne pedantný a príjemné vystupovanie. Ak viete vytvoriť tabuľku v exceli, písať a upravovať texty vo worde rýchlim prstokladom, spĺňate jeden z hlavných predpokladov pre túto prácu.
- vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- plnenie operatívnych úloh
- obsluha kancelárskych zariadení (kopírovanie, viazanie dokumentov)
- príprava podkladov pre nadriadených
- uvádzanie návštev
- náplň pracovnej pozície ako pri pozícií - Asistent, Sekretárka, Office manager
Najdôležitejšia ja chuť učiť sa nové veci, mať vo všetkom absolútny poriadok, byť maximálne pedantný a príjemné vystupovanie. Ak viete vytvoriť tabuľku v exceli, písať a upravovať texty vo worde rýchlim prstokladom, spĺňate jeden z hlavných predpokladov pre túto prácu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Základnou výhodou je práca v mladom kolektíve v priateľskej atmosfére. Vieme poskytnúť firemné auto na súkromné účely. Firemný mobil a notebook sú samozrejmosťou.
Informácie o výberovom konaní
Pre žiadosť o pozvanie na ústny pohovor nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské s maturitou
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Práca vyžaduje cestovanie - firemné cesty. Keďže projektujeme stavby po celom Slovensku, treba častokrát vycestovať aj mimo Bratislavu. Keď odovzdávame projekty a nestíhame, pracujeme často aj cez nadčasy, ktoré samozrejme plne hradíme. Je to dôležitý aspekt a pokiaľ Vám Váš osobný život neumožňuje tráviť v práci dlhší čas ako osem hodín, táto pozícia pre Vás nebude vhodná.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme držiteľom certifikátu systému riadenia kvality podľa noriem ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ktorý zahŕňa činnosti v oblasti dizajnu, projektovania a inžinieringu pre telekomunikačné stavby a ich zmeny.