Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/referentka do Centra komunikácie a vzťahov s verejnosťou
Ekonomická univerzita v Bratislave
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 802 EUR/mesiac(platová trieda 7) + po uplynutí skúšobnej doby možný osobný príplatok
- Termín nástupu: 1.3.2022
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- príprava a implementácia marketingových a komunikačných kampaní,
- komplexné zastrešenie online a offline marketingu univerzity,
- podieľanie sa na príprave, spracovaní, úprave, produkcii propagačných materiálov, ako aj na organizácii rôznych aktivít univerzity,
- pravidelný monitoring konkurencie,
- tvorba a aktualizácia obsahu na webových stránkach univerzity,
- správa sociálnych sietí univerzity,
- spolupráca s fakultami a oddeleniami pri plnení aktivít spojených s marketingovou stratégiou univerzity.
- komplexné zastrešenie online a offline marketingu univerzity,
- podieľanie sa na príprave, spracovaní, úprave, produkcii propagačných materiálov, ako aj na organizácii rôznych aktivít univerzity,
- pravidelný monitoring konkurencie,
- tvorba a aktualizácia obsahu na webových stránkach univerzity,
- správa sociálnych sietí univerzity,
- spolupráca s fakultami a oddeleniami pri plnení aktivít spojených s marketingovou stratégiou univerzity.
Zamestnanecké výhody, benefity
– kratší týždenný pracovný čas,
– 5 dní dovolenky naviac nad zákonom stanovený rozsah,
– možnosť ubytovania v ŠD,
– možnosť rekreácie v zariadeniach zamestnávateľa.
– príspevok na DDS
– 5 dní dovolenky naviac nad zákonom stanovený rozsah,
– možnosť ubytovania v ŠD,
– možnosť rekreácie v zariadeniach zamestnávateľa.
– príspevok na DDS
Informácie o výberovom konaní
Do výberového procesu budú zaradení uchádzači, ktorí pošlú životopis v slovenskom jazyku na adresu miroslav.hornak@euba.sk. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisu, no iba vyhovujúci uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pokročilá znalosť práce s PC (Balík Office),
- skúsenosť so správou sociálnych sietí,
- projektové myslenie orientované na výsledok,
- zanietenie pre online marketing výhodou,
- znalosť grafických programov (napr. Adobe - Illustrator, Photoshop, InDesing) veľkou výhodou,
- skúsenosť s fotografiou a spracovaním fotografií veľkou výhodou
- kreatívnosť,
- komunikatívnosť,
- precíznosť a zmysel pre detail,
- bezúhonnosť.
- skúsenosť so správou sociálnych sietí,
- projektové myslenie orientované na výsledok,
- zanietenie pre online marketing výhodou,
- znalosť grafických programov (napr. Adobe - Illustrator, Photoshop, InDesing) veľkou výhodou,
- skúsenosť s fotografiou a spracovaním fotografií veľkou výhodou
- kreatívnosť,
- komunikatívnosť,
- precíznosť a zmysel pre detail,
- bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ekonomická univerzita v Bratislave bola založená v roku 1940 ako prvá vysoká škola ekonomického zamerania na Slovensku. Predstavuje jednu z najvýznamnejších vzdelávacích a vedeckovýskumných inštitúcií v Slovenskej republike. Počas svojej existencie vychovala vyše 112 000 absolventov. V súčasnosti tu študuje 7 400 študentov.