Administratívny asistent/ka
Edgar Baker s. r. o.
- Miesto práce: Nové Mesto nad Váhom
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 EUR/mesiac
- Termín nástupu: Podľa dohody
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného človeka na pozíciu Administratívny asistent/ka, ktorého náplňou práce bude:
• Komunikácia s materskou a sesterskými spoločnosťami ohľadom plánovaných služobných ciest zamestnancov, zabezpečovanie ubytovania - rezervácia a organizácia taxi služby, leteniek, firemných automobilov a pod.
• Plánovanie a organizácia stretnutí na základe požiadavky riaditeľa spoločnosti alebo členov TOP manažmentu
• Zabezpečenie administratívnej podpory oddelenia ľudských zdrojov – zadávanie dát do systému, príprava HR podkladov, reportov, komunikácia so zamestnancami, výberový a adaptačný proces, vstupné školenia, správa školení a rozvojových programov, HR administratíva
• Zodpovednosť za spracovanie došlej/odoslanej pošty, správa elektronickej schránky
• Vykonávanie 5S auditu v kanceláriach, poriadok kuchynky, nastavenie pravidiel
• Zabezpečenie operatívneho nákupu kancelárskych potrieb a repre požiadaviek zo strany manažmentu
• Organizovanie spoločenských akcií za podpory HR oddelenia a manažmentu, výber dodávateľov a koordinácia procesu a prípravy podujatí, spolupráca pri marketingových a brandingových aktivitách spoločnosti
• Výkon ďalších úloh v súlade s charakterom práce danej pozície, ako aj v súlade s internou dokumentáciou, internými postupmi, smernicami a procesmi definovanými pre danú pracovnú pozíciu.
• Komunikácia s materskou a sesterskými spoločnosťami ohľadom plánovaných služobných ciest zamestnancov, zabezpečovanie ubytovania - rezervácia a organizácia taxi služby, leteniek, firemných automobilov a pod.
• Plánovanie a organizácia stretnutí na základe požiadavky riaditeľa spoločnosti alebo členov TOP manažmentu
• Zabezpečenie administratívnej podpory oddelenia ľudských zdrojov – zadávanie dát do systému, príprava HR podkladov, reportov, komunikácia so zamestnancami, výberový a adaptačný proces, vstupné školenia, správa školení a rozvojových programov, HR administratíva
• Zodpovednosť za spracovanie došlej/odoslanej pošty, správa elektronickej schránky
• Vykonávanie 5S auditu v kanceláriach, poriadok kuchynky, nastavenie pravidiel
• Zabezpečenie operatívneho nákupu kancelárskych potrieb a repre požiadaviek zo strany manažmentu
• Organizovanie spoločenských akcií za podpory HR oddelenia a manažmentu, výber dodávateľov a koordinácia procesu a prípravy podujatí, spolupráca pri marketingových a brandingových aktivitách spoločnosti
• Výkon ďalších úloh v súlade s charakterom práce danej pozície, ako aj v súlade s internou dokumentáciou, internými postupmi, smernicami a procesmi definovanými pre danú pracovnú pozíciu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Čiastočná kompenzácia cestovných nákladov v prípade vlastnej dopravy nad 20 km.
• Sociálny program a balíček benefitov
• Perspektíva dlhodobého zamestnania s možnosťou odborného a kariérneho rastu.
• Sociálny program a balíček benefitov
• Perspektíva dlhodobého zamestnania s možnosťou odborného a kariérneho rastu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Iné
Iné
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Aspoň 2- 3 roky skúseností z identickej alebo obdobnej pozície
• Znalosť MS Office
• Znalosť Human, Contal (výhodou)
• Znalosť internej dokumentácie spoločnosti v príslušnej oblasti
• Vysoká komunikačná úroveň
• Koordinačné a organizačné zručnosti
• Samostatnosť, flexibilita a ochota učiť sa
• Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
• Znalosť MS Office
• Znalosť Human, Contal (výhodou)
• Znalosť internej dokumentácie spoločnosti v príslušnej oblasti
• Vysoká komunikačná úroveň
• Koordinačné a organizačné zručnosti
• Samostatnosť, flexibilita a ochota učiť sa
• Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.