Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Executive assistant for CEO in international company

Edgar Baker s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 700 EUR/mesiackonečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta + bonusy
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Spravovanie agendy vrátane koordinovania termínovej agendy riaditeľa spoločnosti
• Príprava a spracovanie korešpondencie riaditeľa spoločnosti
• Zabezpečenie asistentskej podpory členov vedenia spoločnosti
• Organizácia stretnutí a konferencií
• Zodpovednosť za predprípravu porád a spracovanie zápisov z porád
• Zostavovanie prezentácií, štatistík, reportov a protokolov
• Kontakt s materskou spoločnosťou a obchodnými partnermi
• Preklady a tlmočenie z a do nemeckého jazyka a anglického jazyka
• Zodpovednosť za zverené projekty
• Spolupráca na oficiálnej komunikácii spoločnosti
• Spracovávanie citlivých dát spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej obchodnej spoločnosti (nepracujeme systémom JIT)
- denné používanie cudzích jazykov
- flexibilná pracovná doba
- možnosť vzdelávania
- odmena za prítomnosť na pracovisku (až do výšky mesačnej mzdy)
- možnosť home office
- dodatková dovolenka až do výšky 5 dní
- balík sociálnych benefitov (Narodeniny, Veľká noc, Svadba, Narodenie dieťaťa a iné)
- balík finančných i nefinančných benefitov pre jubilantov
- množstvo kultúrnych a športových aktivít (Teambuilding, Letný piknik, Vianočná večera)
- parkovanie
- zvýhodnené stravovanie v budove - výber z viacerých druhov jedál
- káva a čerstvé ovocie na pracovisku

Informácie o výberovom konaní

Dovolíme si kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí najlepšie spĺňajú naše požiadavky. Vopred ďakujeme za porozumenie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Pozíciu obsadzujeme pre klienta, ktorý zabezpečuje logistické služby a ďalšie služby, súvisiace s tovarovým hospodárstvom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva, ekonomika, medzinárodný obchod, jazyková škola

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysoká miera samostatnosti a profesionality,
- vynikajúci time a stress manažment,
- reprezentatívny prejav (dress-code),
- znalosť základných business princípov,
- jazykové schopnosti – AJ, NJ – na úrovni B2/C1 (práca vyžaduje aktívne používanie jazykov na dennej báze)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.