Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Regionálny Vedúci Prevádzky
Edgar Baker s. r. o.
- Miesto práce: Malacky
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 000 EUR/mesiacZákl. mzda + 33 % ročný bonus vyplácaný 3 x ročne + 13.plat, Finálna výška mzdy závisí od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta.
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koho hľadáme? Si empatický? Metodické vedenie tímov máš v malíčku? Si schopný pod tlakom logicky uvažovať a zachovať si chladnú hlavu ?
V tom prípade, mi dovoľ predstaviť tvoju náplň práce:
- Organizovanie a riadenie procesov odpadového hospodárstva v komunálnej a priemyselnej oblasti, spracovanie, úpravu a zneškodnenie odpadu.
- Riadenie a metodické vedenie zverených stredísk a zamestnancov vo všetkých ich prevádzkových aj personálnych činnostiach /do 100 zamestnancov/.
- Zaistenie chodu prevádzok v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti životného prostredia.
- Príprava budgetov, zodpovednosť za hospodárne využívanie a vyťaženie prevádzkovaných investícií, pravidelný reporting vedeniu spoločnosti.
- Súčinnosť s obchodným oddelením pri získavaní a realizácii zákaziek.
- Zaistenie prevádzkyschopnosti a údržby zverenej techniky a vozového parku.
- Dodržiavanie prevádzkového poriadku, požiarnych predpisov a pravidiel BOZP.
- Neustále zlepšovanie procesov vo všetkých zverených oblastiach a aktívna spolupráca na realizácii strategických plánov spoločnosti.
V tom prípade, mi dovoľ predstaviť tvoju náplň práce:
- Organizovanie a riadenie procesov odpadového hospodárstva v komunálnej a priemyselnej oblasti, spracovanie, úpravu a zneškodnenie odpadu.
- Riadenie a metodické vedenie zverených stredísk a zamestnancov vo všetkých ich prevádzkových aj personálnych činnostiach /do 100 zamestnancov/.
- Zaistenie chodu prevádzok v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti životného prostredia.
- Príprava budgetov, zodpovednosť za hospodárne využívanie a vyťaženie prevádzkovaných investícií, pravidelný reporting vedeniu spoločnosti.
- Súčinnosť s obchodným oddelením pri získavaní a realizácii zákaziek.
- Zaistenie prevádzkyschopnosti a údržby zverenej techniky a vozového parku.
- Dodržiavanie prevádzkového poriadku, požiarnych predpisov a pravidiel BOZP.
- Neustále zlepšovanie procesov vo všetkých zverených oblastiach a aktívna spolupráca na realizácii strategických plánov spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobné auto aj na súkromné účely
- motivujúce finančné ohodnotenie
- 13.mzda
- možnosť vzdelávania a odborného rastu
- motivujúce finančné ohodnotenie
- 13.mzda
- možnosť vzdelávania a odborného rastu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Odpadové hospodárstvo
Spoločnosť poskytuje široké spektrum riešení nakladania s odpadmi pre obce a mestá, priemyselných, komerčných a obchodných zákazníkov ako aj pre logistické centrá a pre domácnosti a živnostníkov.
Spoločnosť poskytuje široké spektrum riešení nakladania s odpadmi pre obce a mestá, priemyselných, komerčných a obchodných zákazníkov ako aj pre logistické centrá a pre domácnosti a živnostníkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické zameranie, Manažment, Enviromentalistika
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Prax s vedením ľudí a komplexných procesov v prevádzkovom prostredí
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 5 rokov pracovných skúsenosti s riadením väčšieho kolektívu zamestnancov v prevádzkovom prostredí.
- pracovné skúsenosti v oblasti životného prostredia alebo odpadového hospodárstva výhodou
- výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- silná orientácia na zákazníka a hľadanie riešení
- zodpovedný a iniciatívny prístup k riešeniu problémov
- odolnosť voči záťažovým situáciám
- orientácia na výsledky
- analytické myslenie a znalosti manažmentu financií
- logické a technické zmýšľanie
- pracovné skúsenosti v oblasti životného prostredia alebo odpadového hospodárstva výhodou
- výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- silná orientácia na zákazníka a hľadanie riešení
- zodpovedný a iniciatívny prístup k riešeniu problémov
- odolnosť voči záťažovým situáciám
- orientácia na výsledky
- analytické myslenie a znalosti manažmentu financií
- logické a technické zmýšľanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.