Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Office Manager / Asistent

Edgar Baker s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 EUR/mesiac(od 1300€/brutto na základe skúseností uchádzača)
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme milú, priateľskú a prezentatívnu office managerku / asistentku (alebo office managera / asistenta).
Ak máš skúsenosti na podobnej pozícii, si človek, ktorý sa rád stará o spokojnosť na pracovisku, nemá problém pomôcť kolegom a má prezentatívne, profesionálne vystupovanie aj pri stretnutí s klientmi, daj mi o sebe vedieť!

• Buď pravou rukou generálnej riaditeľky a pomáhaj jej s dennými pracovnými aktivitami.
• Pomáhaj tiež senior manažmentu so zapisovaním počas meetingov a prípravou agendy.
• Staraj sa o chod recepcie, office priestorov v rámci dvoch poschodí.
• Organizuj teambuldingy, ovocné dni, spoločné raňajky :)
• Spolupracuj s HR a marketingovým tímom a podieľaj sa na budovaní dobrej reputácie spoločnosti, spoluzodpovedaj za hodnoty a kultúru spoločnosti.
• Pracuj na ad-hoc úlohách od kolegov a nadriadených.

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť ponúka množstvo benefitov:

• Ročný bonus
• Individuálny tréningový a koučingový program
• 5 dní dovolenky naviac
• Kurzy angličtiny
• Príspevok na DDS
• Multisport karta
• Ovocný deň
• Plne hradené stravné lístky
• Teambuildingy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je spoločnosť ktorá už viac ako 20 rokov poskytuje na Slovensku pre svojich klientov tie najlepšie možné riešenia mobility/automobilové služby.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Prax na pozícii/v oblasti

office manager, asistent

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosti na pozícii recepčná/ý, asistent/ka, office manager - min. 1 rok
• Príjemné, priateľské a prezentatívne vystupovanie
• Dobré komunikačné a organizačné zručnosti
• Ochota pomôcť, proaktivita a dobrý time management

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.