Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Executive asistent/ka & Retail Koordinátor/ka

ECCO Retail (Slovakia) s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Prague, Česko
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 450 EUR/mesiacod 1450 EUR/brutto; v závislosti od skúseností kandidáta
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Láka Vás dynamické prostredie retailu? Máte energie na rozdávanie, viete skvele zorganizovať (nielen) svoj čas, určiť si priority, excel Vám nerobí problémy a zvládnete niekoľko úloh naraz? Navyše ste milovníkom obuvi? Potom určite čítajte ďalej!

Aktuálne do nášho tímu hľadáme posilu na pozíciu Executive asistent/ka, ktorá bude podporou nášho generálneho manažéra. A pretože to nie je práca na full time, budú súčasťou pozície aj povinnosti Retail Koordinátora/ky. Je to zaujímavý mix, nuda nehrozí a určite sa naučíte aj niečo nové.

Čo konkrétne bude náplňou Vašej práce:
• Zodpovednosť za celý rad väčších i menších administratívnych úloh
• Zaistenie služobných ciest (letenky, ubytovanie) a príprava súvisiacich dokumentov
• Organizácia schôdzok, správa kalendára, zápis z meetingov
• Príprava prezentácií, analýz a reportov (ad. hoc aj na pravidelnej báze)
• Drobné preklady do/z angličtiny
• Príprava a zaisťovanie meetingov (od prípravy zasadačky až po občerstvenie), atď.
• Práca s internými systémami
• Administratívna podpora ďalších oddelení (HR, Marketing)

Ak si trúfate ísť do toho s nami, potom nám pošlite svoj životopis a niekoľko viet o sebe. Budeme sa tešiť na prípadné stretnutie!

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca s kvalitným produktom, ktorý si zamilujete, a za ktorým si môžete stáť
• Zázemie stabilnej globálnej spoločnosti
• Služobný telefón a laptop
• Zamestnanecké zľavy na produkty a obuv 4x ročne zadarmo
• Samozrejmosťou je aj príspevok na voľný čas, penzijné pripoistenie, Multišport kartu a stravné lístky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Asistent/Koordinator

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Aspoň dva roky praxe na pozícii asistenta/ky alebo koordinátora/ky, skúsenosti z oblasti retailu sú veľkou výhodou
• Výborné komunikačné zručnosti
• Angličtina slovom aj písmom na pokročilej úrovni
• Znalosť Slovenčiny je veľkým plus
• MS Office na pokročilej úrovni
• Výborné organizačné zručnosti, schopnosť určiť si priority a zorganizovať si čas
• Aktívny, pozitívny a samostatný prístup
• Tímový hráč vždy ochotný pomôcť a hľadajúci efektívnejšie riešenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ECCO je dánska spoločnosť, ktorá od roku 1963 celosvetovo produkuje a dodáva na trh kvalitnú a inovatívnu koženú obuv a doplnky v jedinečnom dizajne. Spoločnosť ECCO Retail(Slovakia) s.r.o. zastrešuje maloobchod na Slovensku. V ECCO môžete robiť to, čo vás baví. Veľa sa toho naučíte, budete medzi fajn ľuďmi a získate príležitosť skutočne uspieť. Viac sa o nás dozviete: www.praca-ecco.sk

Škandinávsky minimalizmus, nadčasovosť a komfort pre Vaše nohy nájdete vo všetkých druhoch obuvi – pánskej, dámskej aj detskej.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov