Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
EASY START s.r.o.
- Miesto práce: Cintorínska 9, 811 08 Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 400 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ihneď, podľa dohody
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- jedná sa o skrátený úväzok
- zabezpečenie komplexného chodu kancelárie
- vybavovanie operatívnych záležitostí
- kompletná poštová agenda pre firmu a klientov
- administratívne práce
- príprava účtovných podkladov, spracovanie štatistických výkazov
- komunikácia so zákazníkmi, s partnermi, s organizáciami, uvítanie návštev
- príprava splnomocnení, cenových ponúk, zmlúv pre klientov a dokumentácie v informačnom systéme
- zabezpečenie komplexného chodu kancelárie
- vybavovanie operatívnych záležitostí
- kompletná poštová agenda pre firmu a klientov
- administratívne práce
- príprava účtovných podkladov, spracovanie štatistických výkazov
- komunikácia so zákazníkmi, s partnermi, s organizáciami, uvítanie návštev
- príprava splnomocnení, cenových ponúk, zmlúv pre klientov a dokumentácie v informačnom systéme
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie
- príjemná pracovná atmosféra v mladom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- vzdelávacie aktivity a školenia v oblasti daní, miezd a podvojného účtovníctva
- práca pod vedením daňového poradcu
- pracovný čas rozvrhnutý po dohode
- zaujímavé finančné ohodnotenie + finančné odmeny za výkon
- pravidelné firemné akcie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
- príjemná pracovná atmosféra v mladom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- vzdelávacie aktivity a školenia v oblasti daní, miezd a podvojného účtovníctva
- práca pod vedením daňového poradcu
- pracovný čas rozvrhnutý po dohode
- zaujímavé finančné ohodnotenie + finančné odmeny za výkon
- pravidelné firemné akcie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
Informácie o výberovom konaní
Do nášho tímu si starostlivo vyberáme vhodných ľudí, ktorí nás budú dopĺňať a pomáhať nám rásť. Z tohto dôvodu sa s každým potencionálnym uchádzačom uskutoční osobné stretnutie. Predmetom stretnutia bude previerka, či uchádzač spĺňa všetky naše požiadavky a či má kultivované a profesionálne vystupovanie a komunikáciu. Prosíme, aby ste nám Váš životopis zaslali v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí splnia všetky požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Expert
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie na verejnosti
- komunikatívnosť
- zmysel pre detail
- zodpovednosť a diskrétnosť
- schopnosť učiť sa a zlepšovať
- schopnosť pracovať aj pod tlakom
- dochvíľnosť
- dynamickosť
- tímovosť
- otvorenosť
- efektívnosť
- komunikatívnosť
- zmysel pre detail
- zodpovednosť a diskrétnosť
- schopnosť učiť sa a zlepšovať
- schopnosť pracovať aj pod tlakom
- dochvíľnosť
- dynamickosť
- tímovosť
- otvorenosť
- efektívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EASY START s.r.o. je etablovaná spoločnosť pôsobiaca v oblasti účtovníctva, miezd a daní s pevnou pozíciou na danom trhu. Každý deň sme v kontakte s našimi klientmi a poskytujeme im služby profesionálnej kvality a úrovne. Objavte spolu s nami radosti a starosti tejto profesie a meniaci sa svet potrieb klientov. www.easystart.sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov