Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Špecialista zákazníckeho centra a podpory

Dolphin Central Europe, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Ivanka pri Dunaji
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 050 - 1 250 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: Maj 2022
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administratívna a operatívna podpora pre obchodného riaditeľa a obchodné oddelenie spoločnosti;

interná a externá komunikácia (písomná, mailová, telefonická);

organizovanie pracovného kalendára;

sledovanie úloh v CRM systéme a dodržiavanie termínov;

vedenie potrebnej administratívy;

organizovanie a príprava obchodných rokovaní;

príprava KPI reportov pre obchodné oddelenie;

spolupráca s Dolphin tímom na marketingových kampaniach.

Zamestnanecké výhody, benefity

Žite zdravo

Súčasťou našich kancelárskych priestorov je kuchynka, kde si môžete dopriať výživné raňajky, obed alebo olovrant, aby ste mali dostatok energie po celý deň. V oddychovej časti kancelárie sa môžete počas dňa porozprávať s kolegami a pochutnať si na malom občerstvení. Kolegom, ktorí radi začínajú svoj deň pohybom, sú k dispozícii stojany na bicykle a šatne.

Naštartujte svoju kariéru

Svoju kvalifikáciu a zručnosti si môžete zlepšovať v našej internej Dolphin Akadémii. Tu Vás naučíme, ako využiť základné požiadavky Vašej práce na akejkoľvek pozícii v rámci spoločnosti. Či už sa jedná o technické školenie k produktom, kurzy zamerané na predaj a marketing alebo rolové hry na to, ako zlepšiť služby pre našich zákazníkov. Ak zložíte naše interné skúšky, môžete rozvíjať svoje zručnosti na rôznych pozíciách, získať povýšenie a vyšší zárobok.

Užívajte si kvalitne strávený čas

Každý z nás si potrebuje oddýchnuť od práce, dobiť energiu, cestovať, vybaviť si súkromné záležitosti alebo tráviť čas s rodinou a priateľmi. My v Dolphine máme dynamický prístup k práci a voľnému času. Pracovný harmonogram prispôsobíme Vašim požiadavkám tak, aby ste nepracovali pod stresom a mohli dosahovať čo najlepšie výsledky.

Cíťte sa v práci ako doma

Priestory našej kancelárie sú navrhnuté veľmi flexibilne. Nachádzajú sa tu rôzne zákutia a stoly, kam si môžete vziať laptop a nerušene pracovať, ak potrebujete viac súkromia. Pracujeme v platforme Cloud a v celej kancelárii je wifi pripojenie. V oddychovej časti sa môžete porozprávať s kolegami alebo si jednoducho odpočinúť. Zároveň si tu môžete prečítať knihu alebo zahrať nejakú hru, až ste prišli do práce veľmi skoro alebo pracujete nadčas.

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme šikovného a proaktívneho kolegu na plný úväzok na pozíciu špecialista zákazníckeho centra a podpory.

Úspešný kandidát na tejto pozícii bude do značnej miery prispievať k plneniu strategických cieľov našej spoločnosti.
Hlavnou úlohou špecialistu zákazníckeho centra a podpory pre zákazníkov je uspokojivo odpovedať na otázky zákazníkov ohľadne produktov a služieb. Špecialista zákazníckeho centra a podpory by mal zákazníkov informovať aj o iných produktoch a službách, riešiť sťažnosti od zákazníkov, pripravovať korešpondenciu so zákazníkmi a plniť požiadavky zákazníkov.

Špecialista zákazníckeho centra a podpory by sa mal usilovať o udržanie zákazníkov, navrhnúť riešenie v prípade poruchy výdajníka vody a spolupracovať s tímom logistiky.

Špecialista zákazníckeho centra a podpory pre zákazníkov vytvára reporty spokojnosti a lojálnosti zákazníkov. Ide o priamu a osobnú formu komunikácie so zákazníkom - telefonicky, mailom, prostredníctvom sociálnych médií. Špecialista zákazníckeho centra a podpory pre zákazníkov by sa mal správať korektne, pro-obchodne a pozitívne.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

sales, marketing, customer service

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Google Docs - Základy
Google Drive - Základy
Google Sheets - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Orientácia na zákazníka (slušný, priateľský, reprezentujúci spoločnosť)
Orientácia na výsledky
Emocionálna stabilita, adaptibilita a pružnosť ( efektívne správanie v prípade odmietnutia zo strany zákazníka alebo stresových situácií);
Veľmi dobré komunikačné a presviedčacie schopnosti v ústnej a písomnej forme
Schopnosť riešiť problémy (dynamika a kreativita).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dolphin je lídrom na trhu pitného režimu a už vyše 20 rokov poskytuje svojim zákazníkom na Slovensku produkty a služby tej najvyššej kvality. Z našej centrály neďaleko Bratislavy riadime rast nášho celoslovenského portfólia.

Prečo pracovať pre Dolphin?

Záleží nám na našej planéte a komunite, pre ktorú pracujeme. Dolphin je známy ako inovátor v oblasti priemyslu, ktorý poskytuje nové koncepty a udržateľné riešenia. My v Dolphine veríme, že spoločnými silami môžeme dosiahnuť zmenu. Keď môžeme, radi podporíme iniciatívy, ktoré propagujú lokálnych výrobcov. Sponzorujeme školy a sme členmi rôznych obchodných komôr.

My v Dolphine veríme, že každý má právo na kvalitný pitný režim. Pramenitá pitná voda na priamu konzumáciu dostupná pre každého kdekoľvek a kedykoľvek - to je naše poslanie. Našim zákazníkom ponúkame výnimočné služby a preto si vyberáme len tých najlepších.

Vy:

- Záleží Vám na zdraví a blahu ostatných?
- Nebojíte sa tvrdej diskusie a výmeny názorov ani so svojim šéfom?
- Rozmýšľate, ako problémy riešiť namiesto toho, kto za ne môže?
- Premýšľate o dôsledkoch svojich činov?
- Záleží Vám na životnom prostredí?
- Ste ambiciózny?

My:

- Milujeme vodu a chceme, aby náš pitný režim využívali všetky spoločnosti na Slovensku
- Veríme, že voda prospieva zdraviu a zlepšuje produktivitu
- Myslíme si, že každý má právo na kvalitný pitný režim
- Máme radi kreativitu
- Záleží nám na tom, ako veci vyzerajú
- Nebojíme sa robiť chyby
- Intelekt a hodnoty sú pre nás dôležitejšie než skúsenosti a vzdelanie.