IT Support Technician
Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
- Miesto práce: Pharos Park, Ružinov
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiac* odmeny 10% vyplácané na kvartálnej báze * možnosť zvýšenia platu po skúšobnej dobe
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do mladého a energického tímu hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorý nám pomôže s podporou našich interných systémov/aplikácií. Zabezpečujeme plynulý chod IT systémov, ktoré používajú naši zákazníci (napr. eshopy), kuriéri a adresáti. Sme prvá línia podpory, ktorá v prípade problému okamžite zasahuje a aj od nás závisí, či budú balíky doručené príjemcom. Náš tím sa delí na dve časti – prvá, ktorá sa stará o zákaznícke integrácie, a druhá, ktorá zabezpečuje aplikačnú podporu – práve túto časť potrebujeme posilniť o ďalšieho člena. Každému v tíme sa snažíme nájsť náplň práce, ktorá je pre neho výzvou a chce ju robiť. Očakávame, že sa človek bude učiť, nehľadáme hotových ľudí – hľadáme ľudí s túžbou napredovať. Pozícia vyžaduje znalosť AJ na komunikatívnej úrovni.
ZODPOVEDNOSTI:
• Zodpovedá za úplné a včasné spracovanie incidentov/požiadaviek podľa interných pravidiel
• Zodpovedá za prvotnú diagnostiku nahláseného incidentu alebo požiadavky a za jej vyriešenie alebo korektné smerovanie, tj. prípadný posun na druhú úroveň podpory
• Zodpovedá za riadenie komunikácie v pridelených incidentoch/požiadavkách
• Pracuje s klientmi alebo partnermi na analýze nedostatkov v rozsahu spracúvanej požiadavky/incidentu
• Zodpovedá za riadne overenie funkčnosti požiadavky
• Zabezpečuje súlad medzi požiadavkami klienta, dodávateľa a internými zdrojmi
• Podieľa sa na riadení zmenových požiadaviek menšieho rozsahu týkajúcich sa akéhokoľvek DPD systému.
• Poskytuje konzultačnú činnosť v oblasti systémov DPD
• Dokumentovanie pracovných postupov a inštrukcií
ZODPOVEDNOSTI:
• Zodpovedá za úplné a včasné spracovanie incidentov/požiadaviek podľa interných pravidiel
• Zodpovedá za prvotnú diagnostiku nahláseného incidentu alebo požiadavky a za jej vyriešenie alebo korektné smerovanie, tj. prípadný posun na druhú úroveň podpory
• Zodpovedá za riadenie komunikácie v pridelených incidentoch/požiadavkách
• Pracuje s klientmi alebo partnermi na analýze nedostatkov v rozsahu spracúvanej požiadavky/incidentu
• Zodpovedá za riadne overenie funkčnosti požiadavky
• Zabezpečuje súlad medzi požiadavkami klienta, dodávateľa a internými zdrojmi
• Podieľa sa na riadení zmenových požiadaviek menšieho rozsahu týkajúcich sa akéhokoľvek DPD systému.
• Poskytuje konzultačnú činnosť v oblasti systémov DPD
• Dokumentovanie pracovných postupov a inštrukcií
Zamestnanecké výhody, benefity
A ČO TI ZA TO PONÚKAME MY?
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
IT Support Technician
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aký by náš IT Support Technician mal byť?
•Asertívny a nekonfliktný
•Schopný pozrieť sa na problém očami zadávateľa, nielen ako riešiteľ
•„CAN DO“ attitude – aktívne hľadá spôsoby, ako problémy riešiť a vyriešiť
•Dobré komunikačné schopnosti
•Aktívne počúvanie
•„Out of box“ thinking
•Spoľahlivý
•Schopný zachovať si profesionálny prístup a byť tímový hráč
•Mal by reprezentovať hodnoty DPD, aj vo vzťahu k svojim kolegom.
•Veľkou výhodou sú skúsenosti na obdobnej pozícii (helpdesk, techsupport)
•Asertívny a nekonfliktný
•Schopný pozrieť sa na problém očami zadávateľa, nielen ako riešiteľ
•„CAN DO“ attitude – aktívne hľadá spôsoby, ako problémy riešiť a vyriešiť
•Dobré komunikačné schopnosti
•Aktívne počúvanie
•„Out of box“ thinking
•Spoľahlivý
•Schopný zachovať si profesionálny prístup a byť tímový hráč
•Mal by reprezentovať hodnoty DPD, aj vo vzťahu k svojim kolegom.
•Veľkou výhodou sú skúsenosti na obdobnej pozícii (helpdesk, techsupport)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ako popredný poskytovateľ štandardných a expresných balíkových služieb sa stará DPD každý deň o tisícky spokojných zákazníkov. Sme súčasťou medzinárodnej siete DPDgroup a sme tiež odborníkmi na našom domácom trhu. Komunikácia je v DPD prioritou - so zákazníkmi, novinármi a potenciálnymi zamestnancami. Ako spoločnosť si tiež veľmi dobre uvedomujeme svoju sociálnu zodpovednosť.
Naši zamestnanci sú základom nášho úspechu. DPD neustále hľadá nových, motivovaných a kvalifikovaných zamestnancov, ktorí môžu prispieť k spoľahlivému fungovaniu našej spoločnosti, a pomôžu udržať špičkový výkon, očakávaný našimi zákazníkmi.
Naši zamestnanci sú základom nášho úspechu. DPD neustále hľadá nových, motivovaných a kvalifikovaných zamestnancov, ktorí môžu prispieť k spoľahlivému fungovaniu našej spoločnosti, a pomôžu udržať špičkový výkon, očakávaný našimi zákazníkmi.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov