PTP Nákupca s nemeckým jazykom
Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
- Miesto práce: Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 100 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Účel pozície: Procesovanie určených úloh v rámci Procure To Pay (PTP) divízie pre spoločnosti
patriace pod skupinu Deutsche Telekom.
Pracovná náplň:
Poskytuje služby v oblasti nákupu s orientáciou na administráciu v rámci globálneho nákupu:
- Plní administratívne úlohy v oblasti globálneho nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek,
objednávok a pod.).
- Monitoruje/administruje procesy súvisiace s nákupom.
- Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a taktieź spolupracuje v rámci oddelenia
PTP s účtovníkmi došlých faktúr.
- Komunikuje s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
- Zabezpečuje úlohy/podporu pre skúsených agentov -nákupu a iných zákazníkov alebo
zúčastnené strany.
- Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
- Spracováva jednoduchšie (1st level support) a/alebo komplexnejšie (2nd
level support)
požiadavky od zákazníka v tiketovacom nástroji.
- Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
- Komunikuje/spĺňa úlohu 2
nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických
dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko odberateľské vzťahy).
- Má prehľad ohľadom iných súvisiacich procesov v rámci nákupu.
- Ovláda korporátne pravidlá súvisiace s nákupom.
- Kontroluje a analyzuje dáta a navrhuje zlepšenia procesov.
- Pozná produktové portfólio.
- V rámci pridelenej agendy vyjednáva obchodné podmienky s dodávateľmi.
- Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
- Iné úlohy podľa požiadaviek nadriadeného.
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1 100 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Pri skrátenom/ polovičnom úväzku je ponúkaná mzda od 550€
patriace pod skupinu Deutsche Telekom.
Pracovná náplň:
Poskytuje služby v oblasti nákupu s orientáciou na administráciu v rámci globálneho nákupu:
- Plní administratívne úlohy v oblasti globálneho nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek,
objednávok a pod.).
- Monitoruje/administruje procesy súvisiace s nákupom.
- Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a taktieź spolupracuje v rámci oddelenia
PTP s účtovníkmi došlých faktúr.
- Komunikuje s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
- Zabezpečuje úlohy/podporu pre skúsených agentov -nákupu a iných zákazníkov alebo
zúčastnené strany.
- Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
- Spracováva jednoduchšie (1st level support) a/alebo komplexnejšie (2nd
level support)
požiadavky od zákazníka v tiketovacom nástroji.
- Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
- Komunikuje/spĺňa úlohu 2
nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických
dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko odberateľské vzťahy).
- Má prehľad ohľadom iných súvisiacich procesov v rámci nákupu.
- Ovláda korporátne pravidlá súvisiace s nákupom.
- Kontroluje a analyzuje dáta a navrhuje zlepšenia procesov.
- Pozná produktové portfólio.
- V rámci pridelenej agendy vyjednáva obchodné podmienky s dodávateľmi.
- Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
- Iné úlohy podľa požiadaviek nadriadeného.
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1 100 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Pri skrátenom/ polovičnom úväzku je ponúkaná mzda od 550€
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ročný bonus
• Plne hradené stravné lístky
• Mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely
• Zľava na vybrané Telekom produkty
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Cafeteria benefitový systém/Multisport karta
• Personal days
• Športový klub a Dni zdravia
• Teambuildingy, letná a Vianočná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Odmena za odporučenie nových zamestnancov
• Flexibilný pracovný čas
• Benefity pre rodičov (príspevok pri narodení dieťaťa, mobilný telefón počas materskej dovolenky)
• Plne hradené stravné lístky
• Mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely
• Zľava na vybrané Telekom produkty
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Cafeteria benefitový systém/Multisport karta
• Personal days
• Športový klub a Dni zdravia
• Teambuildingy, letná a Vianočná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Odmena za odporučenie nových zamestnancov
• Flexibilný pracovný čas
• Benefity pre rodičov (príspevok pri narodení dieťaťa, mobilný telefón počas materskej dovolenky)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technická alebo ekonomická oblasť
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie: VŠ (technická alebo ekonomická oblasť)
Skúsenosti: Ideálne minimálne ročná skúsenosť v oblasti operatívneho nákupu, prípadne v zákazníckom servise, v oblasti predaja, vítaná skúsenosť s vyjednávaním
Jazykové znalosti:
Nemecký jazyk (B2)
Anglický jazyk (výhodou)
PC zručnosti:
MS Office – Excel – pokročilý
MS Office – Word – pokročilý
MS Office – Outlook – pokročilý
SAP – výhodou
Iné požiadavky:
- Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
- Flexibilita a schopnosť reagovať dobre pod tlakom
- Proaktívny prístup
- Silná miera zodpovednosti, samostatnosti a osobnosť s vysokou mierou motivácie
- Schopnosť pracovať v teame, ako aj samostatne
- Osobnosť otvorená ku pravidelnej komunikácii a so snahou posúvať riešenia problémov
k úspešnému uzatvoreniu
- Skúsenosti s vyjednávaním
- Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu
- Ochota neustále sa učiť a takisto zdielať v teame poznatky,aplikovať „lesson-learned“,
prinášať návrhy k procesným zlepšenia
Skúsenosti: Ideálne minimálne ročná skúsenosť v oblasti operatívneho nákupu, prípadne v zákazníckom servise, v oblasti predaja, vítaná skúsenosť s vyjednávaním
Jazykové znalosti:
Nemecký jazyk (B2)
Anglický jazyk (výhodou)
PC zručnosti:
MS Office – Excel – pokročilý
MS Office – Word – pokročilý
MS Office – Outlook – pokročilý
SAP – výhodou
Iné požiadavky:
- Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou
- Flexibilita a schopnosť reagovať dobre pod tlakom
- Proaktívny prístup
- Silná miera zodpovednosti, samostatnosti a osobnosť s vysokou mierou motivácie
- Schopnosť pracovať v teame, ako aj samostatne
- Osobnosť otvorená ku pravidelnej komunikácii a so snahou posúvať riešenia problémov
k úspešnému uzatvoreniu
- Skúsenosti s vyjednávaním
- Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu
- Ochota neustále sa učiť a takisto zdielať v teame poznatky,aplikovať „lesson-learned“,
prinášať návrhy k procesným zlepšenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o. je zodpovedná za spracovávanie vybraných procesov najmä z oblasti účtovníctva a nákupu pre spoločnosti patriace do skupiny Deutsche Telekom.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov