Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Pracovník kontaktného centra s poľským jazykom (študentská brigáda/skrátený úväzok)

Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Legionárska 10, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4,5 EUR/hod.Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca.
  • Termín nástupu: Asap
  • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na oddelení PTP (Procure to Pay) hľadáme do tímu kompetenčného centra nového kolegu na pozíciu skráteného úväzku alebo študentskej brigády.

Náplň práce:
• Komunikácia so zákazníkom - sprostredkovanie a riešenie požiadaviek od zákazníkov prostredníctvom tiketového systému, prípadne emailom/telefonicky s aktívnym využitím poľského jazyka.
• Administratívna podpora oddelenia a úkony v systéme:
- Možnosti úpravy ceny na faktúre
- Migrácia starých nákupných objednávok
- Riešenie všeobecných otázok ohľadne faktúr a migrácie nákupných objednávok
- Podpora zákazníka s pripojením a používaním SAP systému
• Iné administratívne úlohy pridelené vedúcim tímu.

Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 4,50 EUR/hod. brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).

Zamestnanecké výhody, benefity

• Plne hradené stravné lístky v hodnote 4 EUR za každý odpracovaný deň.
• Odmena za odporučenie nových zamestnancov.
• Flexibilný pracovný čas.
• Teambuildingy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - základy

Počet rokov praxe

Zákaznícka podpora alebo účtovanie došlých faktúr - výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Znalosť poľského jazyka podmienkou.
• Skúsenosť s prácou v call centre je výhodou.
• Zodpovednosť a orientácia na detail.
• Ochota pomáhať a riešiť problémy.
• Schopnosť rýchlo sa naučiť a pochopiť relevantné procesy.
• Schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie.
• Osobná preferencia pracovať s ľuďmi.
• Veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti.
• Telefonický prejav na úrovni.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o. je zodpovedná za spracovávanie vybraných procesov najmä z oblasti účtovníctva a nákupu pre spoločnosti patriace do skupiny Deutsche Telekom.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Legionárska 10
811 07 Bratislava
https://dtse.sk/