Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nákupca s anglickým jazykom
Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
- Miesto práce: Legionárska 10, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiac
- Termín nástupu: Asap
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úlohou nákupcu je procesovanie určených úloh v rámci PTP (Procure to Pay) divízie pre spoločnosti patriace pod skupinu Deutsche Telekom. Nákupca vykonáva nasledujúce úlohy:
• Plní administratívne úlohy v oblasti nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok a pod.).
• Monitoruje/administruje procesy súvisiace s nákupom.
• Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a spolupracuje v rámci oddelenia PTP s účtovníkmi došlých faktúr.
• Komunikuje s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
• Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
• Spracováva jednoduchšie (1st level support) a/alebo komplexnejšie (2nd level support) požiadavky od zákazníka v tiketovacom nástroji.
• Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
• Komunikuje/spĺňa úlohu 2nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko-odberateľské vzťahy).
• Má prehľad ohľadom iných súvisiacich procesov v rámci nákupu.
• Ovláda korporátne pravidlá súvisiace s nákupom.
• Kontroluje a analyzuje dáta a navrhuje zlepšenia procesov.
• Pozná produktové portfólio.
• Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
• Iné úlohy podľa požiadaviek nadriadeného.
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1 200 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
• Plní administratívne úlohy v oblasti nákupu (schvaľovanie nákupných požiadaviek, objednávok a pod.).
• Monitoruje/administruje procesy súvisiace s nákupom.
• Komunikuje s internými zákazníkmi a inými stranami a spolupracuje v rámci oddelenia PTP s účtovníkmi došlých faktúr.
• Komunikuje s dodávateľmi ohľadom dodacích termínov a prioritizácie dodávok.
• Zabezpečuje súlad pracovných postupov a procesov so stanovenými korporátnymi pravidlami.
• Spracováva jednoduchšie (1st level support) a/alebo komplexnejšie (2nd level support) požiadavky od zákazníka v tiketovacom nástroji.
• Rieši problémy súvisiace s kvalitou a/alebo kvantitou v určenej pracovnej oblasti.
• Komunikuje/spĺňa úlohu 2nd level support (eskalačný manažment, resolúcie problematických dodávok, slúži ako kontakt pre interné projekty, vytvára a udržiava dodávateľsko-odberateľské vzťahy).
• Má prehľad ohľadom iných súvisiacich procesov v rámci nákupu.
• Ovláda korporátne pravidlá súvisiace s nákupom.
• Kontroluje a analyzuje dáta a navrhuje zlepšenia procesov.
• Pozná produktové portfólio.
• Pripravuje prehľady a reporty súvisiace s vykonávanými úlohami podľa požiadaviek.
• Iné úlohy podľa požiadaviek nadriadeného.
Ponúkaná mzda pre túto pozíciu je od 1 200 EUR brutto.
Zverejnená mzda je minimálna možná ponuka. Nástupná mzda môže byť vyššia v závislosti od rozsahu splnenia požiadaviek na zamestnanca (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ročný bonus
• Plne hradené stravné lístky
• Voliteľné benefity (Cafeteria)/Multisport karta
• Sick days
• Športový klub & dni zdravia
• Letná a zimná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely
• Zľava na vybrané produkty Telekomu a u vybraných partnerov
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Referral program
• Benefity pre rodičov (príspevok pri narodení dieťaťa, mobilný telefón pri odchode na MD)
• Plne hradené stravné lístky
• Voliteľné benefity (Cafeteria)/Multisport karta
• Sick days
• Športový klub & dni zdravia
• Letná a zimná party
• Možnosť kariérneho rastu
• Mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely
• Zľava na vybrané produkty Telekomu a u vybraných partnerov
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Referral program
• Benefity pre rodičov (príspevok pri narodení dieťaťa, mobilný telefón pri odchode na MD)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
nákup, predaj, logistika, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SAP - základy
Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosť z medzinárodného servisného centra je výhodou.
• Skúsenosť s nákupom výhodou, ale nie podmienkou.
• Komunikačné zručnosti.
• Flexibilita a odolnosť voči stresu.
• Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne, proaktívny prístup.
• Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu.
• Skúsenosť s nákupom výhodou, ale nie podmienkou.
• Komunikačné zručnosti.
• Flexibilita a odolnosť voči stresu.
• Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne, proaktívny prístup.
• Schopnosť plniť úlohy podľa časového plánu a požiadaviek na kvalitu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o. je zodpovedná za spracovávanie vybraných procesov najmä z oblasti účtovníctva a nákupu pre spoločnosti patriace do skupiny Deutsche Telekom.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov