Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca bytového domu
Danube Facility Services, s.r.o.
- Miesto práce: Pribinova, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mesiac1500€ - výška mzdy závisí od pracovných skúseností uchádzača, 13. a 14. plat
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na tejto pozícii budete zabezpečovať tieto činnosti :
- individuálnu starostlivosť o klientov spoločnosti,
- komunikáciu s externým prostredím s klientom bytových a nebytových priestorov, a to mailovú, telefonickú aj osobnú,
- vedenie komplexnej administratívy spojenej so starostlivosťou o klientov,
- pohotové a kvalifikované riešenie podnetov alebo prípadných sťažností klientov,
- zodpovedá za kontrolu splatnosti faktúr a platobnú disciplínu klientov,
- prípravu a evidenciu zmluvných vzťahov,
- nahrávanie a zverejňovanie všetkých dokladov na portál www.poschodoch.sk ,
- prípravu štatistických podkladov,
- podieľanie sa na riešení reklamácií obchodno-technického charakteru jednotlivých klientov/nájomcov a následne reportuje aktuálny stav svojmu priamemu nadriadenému,
- spracovanie bankových výpisov a ich účtovanie,
- evidenciu, nahrávanie dodávateľské a odberateľské faktúry a ich úhrad, účtovanie
- vytváranie a účtovanie účtovných a interných dokladov
- tvorbu a prípravu zálohových predpisov pre vlastníkov bytových a nebytových priestorov,
- evidenciu meračov a spotrieb SV, TV, tepla a chladu a ich zmeny,
- prípravu ročného vyúčtovania, ako aj za iné administratívne činnosti vyplývajúce z príslušnej legislatívy (organizácia domových schôdzí, príprava správy o činnosti správcu a iné…),
- administráciu CAFM softwaru na objekte,
- zamestnanec je povinný plniť ostatné úlohy súvisiace s výkonom pracovnej činnosti podľa potrieb zamestnávateľa, pokynov a príkazov priameho nadriadeného,
- zamestnanec je povinný dodržiavať interné postupy spoločnosti pre oblasť environmentu, BOZP, PO, OOPP, firemných noriem, smerníc a inštrukcií podľa environmentálneho zákona a následných predpisov.
- individuálnu starostlivosť o klientov spoločnosti,
- komunikáciu s externým prostredím s klientom bytových a nebytových priestorov, a to mailovú, telefonickú aj osobnú,
- vedenie komplexnej administratívy spojenej so starostlivosťou o klientov,
- pohotové a kvalifikované riešenie podnetov alebo prípadných sťažností klientov,
- zodpovedá za kontrolu splatnosti faktúr a platobnú disciplínu klientov,
- prípravu a evidenciu zmluvných vzťahov,
- nahrávanie a zverejňovanie všetkých dokladov na portál www.poschodoch.sk ,
- prípravu štatistických podkladov,
- podieľanie sa na riešení reklamácií obchodno-technického charakteru jednotlivých klientov/nájomcov a následne reportuje aktuálny stav svojmu priamemu nadriadenému,
- spracovanie bankových výpisov a ich účtovanie,
- evidenciu, nahrávanie dodávateľské a odberateľské faktúry a ich úhrad, účtovanie
- vytváranie a účtovanie účtovných a interných dokladov
- tvorbu a prípravu zálohových predpisov pre vlastníkov bytových a nebytových priestorov,
- evidenciu meračov a spotrieb SV, TV, tepla a chladu a ich zmeny,
- prípravu ročného vyúčtovania, ako aj za iné administratívne činnosti vyplývajúce z príslušnej legislatívy (organizácia domových schôdzí, príprava správy o činnosti správcu a iné…),
- administráciu CAFM softwaru na objekte,
- zamestnanec je povinný plniť ostatné úlohy súvisiace s výkonom pracovnej činnosti podľa potrieb zamestnávateľa, pokynov a príkazov priameho nadriadeného,
- zamestnanec je povinný dodržiavať interné postupy spoločnosti pre oblasť environmentu, BOZP, PO, OOPP, firemných noriem, smerníc a inštrukcií podľa environmentálneho zákona a následných predpisov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom, dynamickom kolektíve, odborný rast, technické zabezpečenie, stabilné miesto v zabehnutej firme a balík zamestnaneckých výhod:
- 5 dní dovolenky naviac,
- stravné lístky v hodnote 5,1 € (stravovaciu kartu),
- balíček výhod vernostného programu - príspevok zamestnávateľa vo výške 400€ ročne na rôzne voľnočasové aktivity, relax, rekreáciu, šport, hotelové pobyty, nákup rôznych tovarov a služieb (elektro, knihy atď.)
- 5 dní dovolenky naviac,
- stravné lístky v hodnote 5,1 € (stravovaciu kartu),
- balíček výhod vernostného programu - príspevok zamestnávateľa vo výške 400€ ročne na rôzne voľnočasové aktivity, relax, rekreáciu, šport, hotelové pobyty, nákup rôznych tovarov a služieb (elektro, knihy atď.)
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali formou e-mailu. Na osobný pohovor budeme uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá pozývať telefonicky alebo e-mailom.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Ďakujeme.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Všeobecné alebo technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Domus Finus - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Domus Finus - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Správca bytových domov
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúca prax na podobnej pracovnej pozícii aspoň 1 rok
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať
- Kreativita, flexibilita
- Ovládanie práce s PC (Word, Excel, Power Point)
- Ovládanie softwaru Domus, Finus
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Schopnosť samostatne a iniciatívne pracovať
- Kreativita, flexibilita
- Ovládanie práce s PC (Word, Excel, Power Point)
- Ovládanie softwaru Domus, Finus
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá najmä činnosťami spojenými s prenájmom a prevádzkovaním nehnuteľností rôznych typov a zamerania a inými činnosťami s tým súvisiacich (správa nehnuteľností po stránke technickej, administratívnej a obchodnej).
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov