Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant
Dan - Slovakia Agrar, a.s.
- Miesto práce: Veľký Meder
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 916,67 EUR/mesiack mzde prislúcha variabilná zložka vo výške 20% zo základnej mzdy spolu 1100 eur
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vypracovanie mesačných hlásení spracovaných údajov zo systému GPS,
- kontrola údajov a zadávanie objednávok do Navision-u, po schválení objednávok ich postúpenie dodávateľom,
- zber údajov pre pravidelné objednávky od vedúcich fariem na kancelárske potreby a ich zadávanie do Navision-u a ich následné postúpenie dodávateľom,
- plnenie všetkých požiadaviek zamestnávateľa týkajúcich sa ochrany majetku, administratívy a skladového hospodárstva, ktoré súvisia s pracovnou náplňou zamestnanca,
- zabezpečenie administratívnej podpory pre kanceláriu,
- zabezpečuje fungovanie recepcie spoločnosti: prijíma návštevu, sprevádza návštevu, zabezpečuje pre návštevu občerstvenie, vybavuje telefonáty a prepája hovory príslušným kolegom, vybavuje všeobecné požiadavky prichádzajúce na e-mailovú adresu: [email protected], [email protected]
- preberá, registruje a distribuuje doručenú a odoslanú poštu spoločnosti,
- registrácia všetkých faktúr a zmlúv v systéme Dokumenta,
- zabezpečuje poštové a doručovacie (kuriérske) služby,
- prekladá a tlmočí z/do anglického, maďarského a slovenského jazyka,
- v prípade potreby priamo asistuje členom predstavenstva,
- zabezpečuje archiváciu dokumentov (projekty, povolenia, atď.),
- pripravuje stretnutia, zabezpečuje občerstvenie a pripravuje zasadaciu miestnosť,
- zabezpečuje a organizuje služobné cesty pre zamestnancov a návštevy, rezervuje ubytovanie, taxi služby, letenky, jedlo, atď.,
- robí návrhy na zlepšenie pracovného prostredia a informovanosti zamestnancov,
- poskytuje pomoc pri kopírovaní a skenovaní dokumentov kolegom,
- zabezpečuje služby notára,
- objednáva vizitky pre kolegov podľa potreby,
- zabezpečuje vydávanie kancelárskych potrieb, sleduje stav skladu kancelárskych potrieb, sumarizuje požiadavky kolegov ohľadne kancelárskych potrieb,
- koordinuje a zabezpečuje opravy kancelárskeho vybavenia (nábytku),
- plní ďalšie pokyny priameho nadriadeného.
- kontrola údajov a zadávanie objednávok do Navision-u, po schválení objednávok ich postúpenie dodávateľom,
- zber údajov pre pravidelné objednávky od vedúcich fariem na kancelárske potreby a ich zadávanie do Navision-u a ich následné postúpenie dodávateľom,
- plnenie všetkých požiadaviek zamestnávateľa týkajúcich sa ochrany majetku, administratívy a skladového hospodárstva, ktoré súvisia s pracovnou náplňou zamestnanca,
- zabezpečenie administratívnej podpory pre kanceláriu,
- zabezpečuje fungovanie recepcie spoločnosti: prijíma návštevu, sprevádza návštevu, zabezpečuje pre návštevu občerstvenie, vybavuje telefonáty a prepája hovory príslušným kolegom, vybavuje všeobecné požiadavky prichádzajúce na e-mailovú adresu: [email protected], [email protected]
- preberá, registruje a distribuuje doručenú a odoslanú poštu spoločnosti,
- registrácia všetkých faktúr a zmlúv v systéme Dokumenta,
- zabezpečuje poštové a doručovacie (kuriérske) služby,
- prekladá a tlmočí z/do anglického, maďarského a slovenského jazyka,
- v prípade potreby priamo asistuje členom predstavenstva,
- zabezpečuje archiváciu dokumentov (projekty, povolenia, atď.),
- pripravuje stretnutia, zabezpečuje občerstvenie a pripravuje zasadaciu miestnosť,
- zabezpečuje a organizuje služobné cesty pre zamestnancov a návštevy, rezervuje ubytovanie, taxi služby, letenky, jedlo, atď.,
- robí návrhy na zlepšenie pracovného prostredia a informovanosti zamestnancov,
- poskytuje pomoc pri kopírovaní a skenovaní dokumentov kolegom,
- zabezpečuje služby notára,
- objednáva vizitky pre kolegov podľa potreby,
- zabezpečuje vydávanie kancelárskych potrieb, sleduje stav skladu kancelárskych potrieb, sumarizuje požiadavky kolegov ohľadne kancelárskych potrieb,
- koordinuje a zabezpečuje opravy kancelárskeho vybavenia (nábytku),
- plní ďalšie pokyny priameho nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- práca v dynamickom a mladom prostredí
- bohatý systém benefitov (350 Eur na kafetériu a mnoho ďalších zaujímavých benefitov)
- moderné pracovné prostredie
- možnosť profesijného rastu
- práca v dynamickom a mladom prostredí
- bohatý systém benefitov (350 Eur na kafetériu a mnoho ďalších zaujímavých benefitov)
- moderné pracovné prostredie
- možnosť profesijného rastu
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, administratíva
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v administratíve a v účtovníctve, alebo na podobnej pozícii vítaná
- plynulá znalosť anglického jazyka slovom i písmom
- dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- samostatnosť, proaktívny prístup
- flexibilita, precíznosť, zodpovednosť
- dynamická osobnosť s príjemným vystupovaním
- vysoký stupeň taktnosti a lojálnosti
- schopnosť pracovať pod stresom
- veľmi dobrý time management
- multitasking
- plynulá znalosť anglického jazyka slovom i písmom
- dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- samostatnosť, proaktívny prístup
- flexibilita, precíznosť, zodpovednosť
- dynamická osobnosť s príjemným vystupovaním
- vysoký stupeň taktnosti a lojálnosti
- schopnosť pracovať pod stresom
- veľmi dobrý time management
- multitasking
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dan-Slovakia Agrar, a.s. je v súčasnosti jedným z vedúcich poľnohospodárskych podnikov Slovenska.
Hlavnými výrobnými odvetviami sú chov ošípaných a rastlinná výroba.
Hlavnými výrobnými odvetviami sú chov ošípaných a rastlinná výroba.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov