Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Support & Delivery Engineer

Daktela SK, s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: WESTEND TOWER, Dúbravská cesta 2, 841 04 Karlova Ves, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 800 EUR/mesiacbonusy
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- technická podpora zákazníkov a správa ústrední
- analýza, debugging, monitoring, performance tuning
- príprava ústrední a kontaktných centier pre nových a existujúcich
zákazníkov
- technická konzultácia so zákazníkmi, návrhy riešení a ich implementácia
- účasť na implementačných a rozvojových zákazníckych projektoch

Zamestnanecké výhody, benefity

- dôkladné zaškolenie a podpora kolegov počas onboarding
- možnosť osobného a profesného rastu - každý rok rastieme o 30% a rýchlo sa rozrastáme :)
- flexibilné pracovné prostredie (Office, Home-Office)
- jazykové kurzy a vzdelávanie
- 2x ročne odmeny podľa dosiahnutého cieľa a zisku firmy
- 7x sick day
- refer-a-friend bonus
- bonusy v hodnote 180 EUR každý mesiac (bonus na obedy, domáci internet, šport a kultúru)
- možnosť vlastného výberu notebooku

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- dobré komunikačné zručnosti
- chuť učiť sa nové veci
- silnú orientáciu na zákazníka
- základná znalosť sietí a sieťových protokolov
- skúsenosti s operačným systémom Linux
- veľkou výhodou sú skúsenosti a orientácia v problematike VoIP a SIP
- výhodou sú aj skúsenosti s programovaním, znalosť problematiky call centier a skúsenosť s IT zákazníckou podporou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naším hlavným produktom je cloudové riešenie kontaktného centra, ktoré mení spôsob, akým naši zákazníci obsluhujú svojich zákazníkov. Umožňuje spoločnostiam jednoducho spracovávať požiadavky zákazníkov prostredníctvom mnohých komunikačných kanálov – telefón, e-mail, webchat, SMS alebo sociálne siete. Naším cieľom je poskytnúť našim zákazníkom kompletné riešenie kontaktného centra all-in-one vrátane telekomunikačných a poradenských služieb. Dôveruje nám viac ako 1000 zákazníkov rôznych veľkostí a odvetví. Patria medzi nich napríklad Mall Group, Notino, CK Fischer, Footshop, Muziker, Rohlík a ďalší. Nedávno Sandberg Capital získal menšinový podiel v Daktele, čo umožňuje našu ďalšiu expanziu na zahraničné trhy.
Sme dynamickí, inovatívni a máme firemnú kultúru, ktorá pomáha uspieť.