Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent obchodu (Pricing Specialist) na pobočke námorných a leteckých prepráv
DACHSER Slovakia a. s.
- Miesto práce: Krajná, 821 04 Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 1 700 EUR/mesiac1400€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy môže byť dohodnutá v uvedenom rozpätí v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu pobočku námorných a leteckých prepráv v Bratislave hľadáme kolegu, ktorý rád pracuje s číslami, baví ho vytvárať cenové ponuky a hľadať optimálne riešenia výhodné pre firmu i klienta, zároveň rád komunikuje a konverzácia v angličtine mu nerobí problém.
Čo Vás čaká a neminie:
- spracovanie cenových ponúk pre námorné a letecké prepravy podľa požiadaviek zákazníkov a jednotlivých oddelení firmy,
- preverovanie cien, možnosti prepravy s pobočkami a partnermi po celom svete,
- pravidelná analýza a aktualizácia cenníkov od partnerov spoločnosti,
- monitorovanie spokojnosti kľúčových zákazníkov so službami spoločnosti, získavanie spätnej väzby,
- prijímanie a zadávanie realizácie objednávok zákazníkov pre ostatné oddelenia v rámci
firmy,
- dodržiavanie KPI Pricing oddelenia,
- starostlivosť o existujúcich kľúčových zákazníkov, koordináciu projektov pre týchto zákazníkov,
- evidencia a aktualizovanie všetkých údajov, hlavne podporných v databáze nových a potenciálnych zákazníkov.
Čo Vás čaká a neminie:
- spracovanie cenových ponúk pre námorné a letecké prepravy podľa požiadaviek zákazníkov a jednotlivých oddelení firmy,
- preverovanie cien, možnosti prepravy s pobočkami a partnermi po celom svete,
- pravidelná analýza a aktualizácia cenníkov od partnerov spoločnosti,
- monitorovanie spokojnosti kľúčových zákazníkov so službami spoločnosti, získavanie spätnej väzby,
- prijímanie a zadávanie realizácie objednávok zákazníkov pre ostatné oddelenia v rámci
firmy,
- dodržiavanie KPI Pricing oddelenia,
- starostlivosť o existujúcich kľúčových zákazníkov, koordináciu projektov pre týchto zákazníkov,
- evidencia a aktualizovanie všetkých údajov, hlavne podporných v databáze nových a potenciálnych zákazníkov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo u nás nájdete:
- systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (3 dni zdravotné voľno, voľný vstup do fitnescentier Golem v BA, 2x ročne darčekové poukážky, pravidelná ročná valorizácia miezd, ročné odmeny, vernostné odmeny, príspevok na výučbu AJ al. NJ a pod.),
- bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti,
- stabilnú pracovnú dobu od 8:00 do 16:30 (s možnosťou príchodu do práce medzi 7:00 a 9:00),
- 1 deň home office za týždeň
- prácu v 20-člennom, sympatickom žensko-mužskom kolektíve (priemerný vek 38 rokov),
- zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života,
- možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania, ak budete mať záujem,
- možnosť dennej komunikácie so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.
- systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (3 dni zdravotné voľno, voľný vstup do fitnescentier Golem v BA, 2x ročne darčekové poukážky, pravidelná ročná valorizácia miezd, ročné odmeny, vernostné odmeny, príspevok na výučbu AJ al. NJ a pod.),
- bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti,
- stabilnú pracovnú dobu od 8:00 do 16:30 (s možnosťou príchodu do práce medzi 7:00 a 9:00),
- 1 deň home office za týždeň
- prácu v 20-člennom, sympatickom žensko-mužskom kolektíve (priemerný vek 38 rokov),
- zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života,
- možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania, ak budete mať záujem,
- možnosť dennej komunikácie so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Pohovor sa uskutoční s HR špecialistkou Annou Žákovou (to som ja, čo píšem tento inzerát a tiež na môžete nájsť na LinkedIn: linkedin.com/in/anna-zakova-hrspecialist) a obchodným manažérom pobočky ASL Františkom Kostihom. Termín nástupu dohodou.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické, doprava a logistika výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Flexibilita - Pokročilý
Logické myslenie - Pokročilý
Analytické myslenie - Pokročilý
Matematická gramotnosť - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Flexibilita - Pokročilý
Logické myslenie - Pokročilý
Analytické myslenie - Pokročilý
Matematická gramotnosť - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
cenotvorba, obchod, preprava, logistika
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čím nás oslovíte:
- máte ekonomické alebo technické vzdelanie, v oblasti prepravy a logistiky výhodou,
- prax na rovnakej alebo obdobnej pozícii,
- zaujíma Vás svet prepravy a logistiky a vidíte v ňom svoju budúcnosť, máte aspoň teoretické znalosti z tejto oblasti,
- radi komunikujete, dokonca aj v angličtine, hoci viete, že nie je perfektná,
- Vaša motivácia neklesá, keď Vám veci hneď nevychádzajú podľa Vašich predstáv,
- máte analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov,
- máte vzťah k administratívnej práci, uvažujete logicky a dokážete si spájať súvislosti do jedného celku,
- preferujete dynamickú prácu, ktorá nie je stereotypná a prináša nové výzvy,
- viete pracovať s prioritami a dobre si organizovať svoj pracovný čas,
- a v neposlednom rade, je Vám jasné, prečo túto prácu chcete a prečo chcete pracovať práve pre nás.
- máte ekonomické alebo technické vzdelanie, v oblasti prepravy a logistiky výhodou,
- prax na rovnakej alebo obdobnej pozícii,
- zaujíma Vás svet prepravy a logistiky a vidíte v ňom svoju budúcnosť, máte aspoň teoretické znalosti z tejto oblasti,
- radi komunikujete, dokonca aj v angličtine, hoci viete, že nie je perfektná,
- Vaša motivácia neklesá, keď Vám veci hneď nevychádzajú podľa Vašich predstáv,
- máte analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov,
- máte vzťah k administratívnej práci, uvažujete logicky a dokážete si spájať súvislosti do jedného celku,
- preferujete dynamickú prácu, ktorá nie je stereotypná a prináša nové výzvy,
- viete pracovať s prioritami a dobre si organizovať svoj pracovný čas,
- a v neposlednom rade, je Vám jasné, prečo túto prácu chcete a prečo chcete pracovať práve pre nás.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s viac ako 30 600 zamestnancami a 399 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov