Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Referent obchodu (Pricing Specialist) na pobočke námorných a leteckých prepráv

DACHSER Slovakia a. s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Krajná, 821 04 Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 1 700 EUR/mesiac1400€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy môže byť dohodnutá v uvedenom rozpätí v závislosti od praxe a skúseností uchádzača
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu pobočku námorných a leteckých prepráv v Bratislave hľadáme kolegu, ktorý rád pracuje s číslami, baví ho vytvárať cenové ponuky a hľadať optimálne riešenia výhodné pre firmu i klienta, zároveň rád komunikuje a konverzácia v angličtine mu nerobí problém.

Čo Vás čaká a neminie:
- spracovanie cenových ponúk pre námorné a letecké prepravy podľa požiadaviek zákazníkov a jednotlivých oddelení firmy,
- preverovanie cien, možnosti prepravy s pobočkami a partnermi po celom svete,
- pravidelná analýza a aktualizácia cenníkov od partnerov spoločnosti,
- monitorovanie spokojnosti kľúčových zákazníkov so službami spoločnosti, získavanie spätnej väzby,
- prijímanie a zadávanie realizácie objednávok zákazníkov pre ostatné oddelenia v rámci
firmy,
- dodržiavanie KPI Pricing oddelenia,
- starostlivosť o existujúcich kľúčových zákazníkov, koordináciu projektov pre týchto zákazníkov,
- evidencia a aktualizovanie všetkých údajov, hlavne podporných v databáze nových a potenciálnych zákazníkov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo u nás nájdete:
- systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (3 dni zdravotné voľno, voľný vstup do fitnescentier Golem v BA, 2x ročne darčekové poukážky, pravidelná ročná valorizácia miezd, ročné odmeny, vernostné odmeny, príspevok na výučbu AJ al. NJ a pod.),
- bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti,
- stabilnú pracovnú dobu od 8:00 do 16:30 (s možnosťou príchodu do práce medzi 7:00 a 9:00),
- 1 deň home office za týždeň
- prácu v 20-člennom, sympatickom žensko-mužskom kolektíve (priemerný vek 38 rokov),
- zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života,
- možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania, ak budete mať záujem,
- možnosť dennej komunikácie so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Pohovor sa uskutoční s HR špecialistkou Annou Žákovou (to som ja, čo píšem tento inzerát a tiež na môžete nájsť na LinkedIn: linkedin.com/in/anna-zakova-hrspecialist) a obchodným manažérom pobočky ASL Františkom Kostihom. Termín nástupu dohodou.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, doprava a logistika výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Flexibilita - Pokročilý
Logické myslenie - Pokročilý
Analytické myslenie - Pokročilý
Matematická gramotnosť - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

cenotvorba, obchod, preprava, logistika

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
- máte ekonomické alebo technické vzdelanie, v oblasti prepravy a logistiky výhodou,
- prax na rovnakej alebo obdobnej pozícii,
- zaujíma Vás svet prepravy a logistiky a vidíte v ňom svoju budúcnosť, máte aspoň teoretické znalosti z tejto oblasti,
- radi komunikujete, dokonca aj v angličtine, hoci viete, že nie je perfektná,
- Vaša motivácia neklesá, keď Vám veci hneď nevychádzajú podľa Vašich predstáv,
- máte analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov,
- máte vzťah k administratívnej práci, uvažujete logicky a dokážete si spájať súvislosti do jedného celku,
- preferujete dynamickú prácu, ktorá nie je stereotypná a prináša nové výzvy,
- viete pracovať s prioritami a dobre si organizovať svoj pracovný čas,
- a v neposlednom rade, je Vám jasné, prečo túto prácu chcete a prečo chcete pracovať práve pre nás.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s viac ako 30 600 zamestnancami a 399 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov