Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Referent obchodu - letecké a námorné prepravy (m/ž)

DACHSER Slovakia a. s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Krajná 29, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 350 EUR/mesiac1250€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu pobočku námorných a leteckých prepráv v Bratislave hľadáme kolegu, ktorý rád komunikuje, má obchodného ducha, vie nadväzovať a budovať vzťahy a nenechá sa ľahko odradiť.

Čo vás čaká a neminie:
- aktívna telefonická komunikácia so zákazníkmi
- preverovanie potenciálu u nových, ako aj existujúcich zákazníkov, vyhľadávanie nového potenciálu na trhu
- evidencia výsledkov telefonického rozhovoru v systéme CIS – potenciál, záujem o stretnutie/ponuku
• evidencia informácií potrebných pre spracovanie cenových ponúk pricing oddelením
• pomer práce: aktívne vyhľadávanie nového potenciálu 80%, administratíva sales ASL 20%
• participácia na kontinuálnom raste oddelenia a stanovených KPI (10 reportovaných zápisov denne v systéme CIS)
• monitorovanie spokojnosti existujúcich zákazníkov so službami spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo u nás nájdete:
- systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (3 dni zdravotné voľno, voľný vstup do fitnescentier Golem v BA, 2x ročne darčekové poukážky, pravidelná ročná valorizácia miezd, ročné odmeny, vernostné odmeny, príspevok na výučbu AJ al. NJ a pod.),
- bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti,
- stabilnú pracovnú dobu od 8:00 do 16:30 (s možnosťou príchodu do práce medzi 7:30 a 8:30), voľné víkendy a sviatky,
- prácu v 20-člennom, sympatickom žensko-mužskom kolektíve (priemerný vek 38 rokov),
- zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života,
- možnosť ďalšieho rozvoja a vzdelávania, ak budete mať záujem,
- možnosť dennej komunikácie so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Pohovor sa uskutoční s HR špecialistkou Annou Žákovou (to som ja, čo píšem tento inzerát a tiež na môžete nájsť na LinkedIn: linkedin.com/in/anna-zakova-hrspecialist) a obchodným manažérom pobočky ASL Františkom Kostihom. Termín nástupu dohodou.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, doprava a logistika výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Flexibilita - Pokročilý
Obchodná korešpondencia - Pokročilý
Aktívne počúvanie - Pokročilý
Time - manažment - Pokročilý
Obchodné zručnosti - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

cenotvorba, obchod, preprava, logistika

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
- máte ekonomické alebo technické vzdelanie, v oblasti prepravy a logistiky výhodou,
- prax na rovnakej alebo obdobnej pozícii,
- máte obchodného ducha, nevzdávate sa pri prvom odmietnutí
- radi komunikujete, dokonca aj v angličtine, hoci viete, že nie je perfektná,
- Vaša motivácia neklesá, keď Vám veci hneď nevychádzajú podľa Vašich predstáv,
- máte vzťah k administratívnej práci, uvažujete logicky a dokážete si spájať súvislosti do jedného celku,
- preferujete dynamickú prácu, ktorá nie je stereotypná a prináša nové výzvy,
- viete pracovať s prioritami a dobre si organizovať svoj pracovný čas,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s viac ako 30 600 zamestnancami a 399 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov