Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Referent zákazníckeho servisu

DACHSER Slovakia a. s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Košice
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR/mesiacod 800€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, konečná výška mzdy závisí od praxe a skúseností uchádzača
  • Termín nástupu: dohodou, najneskôr 1.10.2021
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu pobočku v Košiciach, K letisku 1439 hľadáme kolegyňu/ kolegu, ktorému učaroval svet prepravy a logistiky, rád komunikuje (i v angličtine) a hľadanie najlepšieho riešenia pre klientov i firmu je pre neho potešením. Mal by to byť zodpovedný, precízne a systémovo uvažujúci človek, ktorý hľadá stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru.

Ukážka z toho, čo Vás čaká a neminie:
- starostlivosť za sledovanie zberných zásielok zákazníkov a kontrola ich plynulého priebehu v exportnom a importnom smere
- koordinácia zásielok v sieti európskych pobočiek s ohľadom na hospodárnosť, kapacitu a terminované požiadavky klientov
- spracovanie objednávok a kontrola ich správnosti pred zaevidovaním do interného systému , kontrola cien
- spolupráca s obchodným oddelením a oddeleniami dopravy
- kooperácia aktivít s domácimi a zahraničnými pobočkami v sieti DACHSER
- pravidelný telefonický kontakt s existujúcimi zákazníkmi, preverovanie spokojnosti zákazníkov s našimi službami, starostlivosť o zákazníkov
- riešenie denných operatívnych situácií
- poisťovanie zásielok
- spracovanie výstupu z ranných inventúr , reporting nezrovnalostí
- komunikácia v anglickom jazyku na každodennej báze

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame:
- stabilnú pracovnú dobu od 8:00 do 16:30, voľné víkendy a sviatky
- systém zamestnaneckých benefitov - (pravidelná ročná valorizácia miezd, zdravotné voľno, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny , stravné lístky nad rámec zákona, príspevky na vzdelávanie, na športové aktivity, teambuildingové aktivity, spoločenské akcie a pod. )
- prácu v 14-člennom, sympatickom žensko-mužskom kolektíve
- komplexné vstupné zaškolenie a možnosť dlhodobého rozvoja a budovania kariéry , ak budete mať záujem
- priamu podporu nadriadeného ,kolegov a obchodného oddelenia
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- nadštandardné firemné prostredie a pracovné podmienky
- bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Výberové konanie je 2 -kolové. 1.kolo je videopohovor s HR špecialistkou Annou Žákovou (to som ja, čo píšem tento inzerát a tiež na môžete nájsť na LinkedIn: linkedin.com/in/anna-zakova-hrspecialist) a 2.kolo osobne na pobočke v KE s manažérom pobočky Stanislavom Balogom (linkedin.com/in/stanislav-balog-82199aa4) Termín nástupu dohodou, najneskôr 1.10.2021.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, dopravné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Asertivita - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Multitasking - Pokročilý
Geografické znalosti - Základy
Samostatnosť - Pokročilý
Precíznosť - Pokročilý
Odolnosť voči stresu - Pokročilý
Tímová spolupráca - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Znalosť trhu v oblasti prepravy a logistiky - Základy
Znalosť terminológie z oblasti dopravy a logistiky - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

preprava, logistika, služby zákazníkom výhodou

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborné komunikačné zručnosti v telefonickom a písomnom styku.
- proaktívny prístup k riešeniu operatívnych situácií so zákazníkmi a pobočkami
- dobrý time manažment, práca s prioritami a systematické konanie, zmysel pre tímovú prácu a orientácia na zákazníka
- schopnosť riešenia problémov, zvládanie konfliktných situácií, asertivita, aktívny prístup a samostatnosť
- schopnosť pracovať súčasne na viacerých úlohách
- znalosť dopravnej infraštruktúry , regiónov a geografie SR a EÚ
- prax v oblasti špedície, dopravy a logistiky je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s viac ako 30 600 zamestnancami a 399 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov