Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Koordinátor servisného centra/Referent spracovania dát

DACHSER Slovakia a. s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Krajná 29, 821 04 Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR/mesiac900€ základ + 100€ osobné ohodnotenie, po skúšobnej dobe 1000€ základ + 100€ osobné ohodnotenie , konečná výška mzdy závisí od skúseností a praxe uchádzača
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre naše centrum zdieľaných služieb hľadáme kolegyňu/ kolegu, ktorí majú vzťah k administratívnej práci, nepotrebujú každodenné výzvy a uprednostňujú monotónnosť a rutinu pred dynamikou, zároveň však majú chuť rásť a rozvíjať sa spolu s nami. Mal by to byť zodpovedný, precízne a systémovo uvažujúci človek, ktorý hľadá stabilitu v práci, dobrý kolektív a príjemnú rodinnú atmosféru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Získavanie údajov z reportov z dátových zdrojov, spravovanie reportov o zásielkach
• Interpretácia údajov z hľadiska správnosti a analýza výsledkov
• Komunikácia s viacerými spolupracujúcimi oddeleniami po celom svete
• Overenie presnosti a triedenie informácií pri príprave zdrojových údajov pre vstup do systému
• Zadanie údajov o objednávke a zásielke zo zdrojových dokumentov v stanovených lehotách do interného systému
• Preskúmanie údajov z hľadiska chybovosti alebo neúplnosti, oprava akejkoľvek prípadnej nekompatibility, kontrola výstupov
• Poskytovanie technickej asistencie pre Excel tímu servisných stredísk
• Písomná i ústna komunikácia so zahraničím na každodennej báze, komunikačná znalosť AJ podmienkou
• Prac. doba: 7:30 - 15:45. Cca raz týždenne 11:15 - 19:30 (možný homeoffice)
• Práca má skôr rutinnejší a monotónnejší charakter.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo u nás nájdete:
- Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
- Naozaj dobrý a súdržný kolektív ľudí, v ktorom sa budete fajn cítiť. Chceme z Vás mať plnohodnotného člena tímu, preto sme pripravení učiť Vás a odpovedať na Vaše otázky. A podpora nadriadeného je samozrejmosťou.
- Možnosť ďalšieho rozvoja, ak budete mať záujem.
- Možnosť dennej komunikácie so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek. U nás Vaša angličtina nezaspí.
- Jednoduché a intuitívne IT systémy, s ktorými sa ľahko naučíte pracovať.
- Systém benefitov, ktoré nie sú samozrejmosťou v každej spoločnosti (zdravotné voľno, fitnescentrum, plaváreň, darčekové poukážky, ročné odmeny, vernostné odmeny a pod.)

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala a „našli“ ste sa v kritériách tejto pracovnej pozície, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Termín nástupu dohodou.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
IBM Lotus Notes - základy
Komunikačné schopnosti - pokročilý
Precíznosť - pokročilý
Tímová spolupráca - pokročilý
Znalosti z logistiky a prepravy - základy
Analytické myslenie - základy

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
- máte stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie v logistike príp. ekonomike
- máte už nejakú prax na administratívnej pozícii
- komunikujete radi, dokonca aj v angličtine, i keď viete, že nie je perfektná
- ak sa kamarátite s počítačom a nezľaknete sa nových IT systémov a software
- ak ste dobrý v exceli – to je pre nás naozaj dôležité
- máte vzťah k administratívnej práci, viete sa pozrieť na detaily, doťahujete veci a neodkladáte ich na nasledujúci deň
- ak ste analytický typ a viete si spájať informácie do súvislostí
- ak je Vám jasné, prečo túto prácu chcete a prečo chcete pracovať práve pre nás.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s viac ako 30 600 zamestnancami a 399 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

DACHSER Slovakia a.s.
Logistický park 1126
90055 Lozorno, SR
https://www.dachser.sk/sk/