Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Office manažér/Finančný asistent

CVIKER s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 7 EUR/hod.možnosť vyššej hodinovej odmeny v závislosti od skúseností
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zabezpečovanie chodu kancelárie

● Podpora konateľov, zamestnancov a dodávateľov spoločnosti po organizačnej stránke
● Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a materiálneho vybavenia kancelárie
● Vyzdvihovanie a odosielanie pošty

Asistencia v oblasti financií

● Vystavovanie faktúr
● Vedenie knihy došlých faktúr a databáz spoločnosti
● Príprava podkladov pre účtovnícku spoločnosť
● Sledovanie úhrad pohľadávok a záväzkov
● Komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku (emailová prípadne telefonická) s klientami ohľadom úhrady faktúr

Pracovný čas je približne 2-4 hod. denne, minimálne 4 dni v týždni, s dôrazom na posledný a prvý týždeň v mesiaci.

Zamestnanecké výhody, benefity

● Práca v medzinárodnom kolektíve
● Možnosť komunikovať v anglickom jazyku na dennej báze
● Flexibilný pracovný čas
● Možnosť rýchleho kariérneho rastu smerom podľa osobných preferencií

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nám zašli životopis a motivačný list, v ktorom zhrnieš:

● Tvoje silné, prípadne aj slabé stránky
● Dôvody prečo si myslíš, že si vhodný/á uchádzač/ka na túto pozíciu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

● Vynikajúce organizačné schopnosti a zmysel pre detail
● Proaktívny prístup k práci
● Výborná znalosť práce s počítačom
● Diskrétnosť, keďže pri práci bude dochádzať k neustálemu kontaktu s obchodným tajomstvom, dôvernými informáciami a osobnými údajmi

Záujem o moderné technológie a akékoľvek IT skúsenosti sú výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

What does AKULAR do?

We’re enabling Architects and Developers to better communicate real estate plans with stakeholders through AR (augmented reality).

Experience 3D digital models, real size, geo-located in the real world, using only phone or tablet.

What do we believe?
Support Each Other: We are committed to building an encouraging, caring, and supportive environment. We share a responsibility to support our team members and enrich their lives.

Get it done: Clients trust us to build things that work and we take that seriously. Our team will overcome obstacles, find solutions and deliver exceptional results.


Space for failure: The fastest way to succeed,” IBM’s Thomas Watson, Sr., once said, “is to double your failure rate.” We believe that failure is a prerequisite to invention. To develop a breakthrough product or process we need to create space for taking a risk and learn from subsequent mistakes.


Find A Better Way: A culture of innovation and continuous improvement. Constantly seeking personal and professional growth.

Embrace Change: We seek out, embrace, and get (un)comfortable in knowing that if we’re not continuously changing, evolving, and improving—we’re falling behind.

Self-Improvement: We are committed to continuous investments in the growth of our team members. We also ask our teams to actively take responsibility for their own self-development.

Integrity: We build trust through responsible actions and honest relationships.

Teamwork: We achieve more when we collaborate and all work together.

Work Ethic Wins: We believe the teams willing to put in the extra effort, go the extra mile, and are accountable for their actions, will be the ones who see their visions and dreams realized.




More info: akular.com