Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Online Support Agent - Banská Bystrica

Customer Center, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Jegorovova cesta 22, Banská Bystrica
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nových kolegov na oddelenie Online podpory v Banskej Bystrici, ktorí by sa zapojili do nášho mladého kolektívu. Pracujeme pre spoločnosť Orange Slovensko, a.s., ktorá patrí k jednému z najväčších mobilných operátorov.

Zastrešujeme administratívnu prácu, ktorá obsahuje akceptovanie zmlúv, vybavovanie pošty a zároveň chatovú aj telefonickú komunikáciu so zákazníkmi, kde sa snažíme zákazníkom poradiť s výberom napr. paušálov, smartfónov, tabletov, služieb a doplnkových produktov.

V našom tíme pracujeme na zmeny, mimo víkendov, sviatkov a bez nočných zmien.

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť kariérneho rastu
Motivačné súťaže
Teambuilding

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa táto pracovná pozícia zaujala, budeme veľmi radi, ak klikneš na možnosť ,,Poslať spoločnosti životopis“ .

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť rýchlo sa učiť
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
- spoľahlivosť, bezúhonnosť
- vysoké pracovné nasadenie
- pravopis

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra:
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov