Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor/-ka dodávok IT služieb
ČSOB Finančná skupina
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 800 EUR/mesiac
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koordinátor/ka dodávky IT služieb alebo Service Delivery Owner (SDO) je spojovacím článkom medzi IT a biznisom a je gestorom dodávanej IT služby voči biznisu. SDO rovnako riadi krízové situácie v prípade plošných výpadkov IT služieb. Tvojimi úlohami bude:
- vyhodnocovanie dopadu a určovanie priorít incidentov pri plošných výpadkoch a znížení kvality dodávanej služby,
- navrhovanie a riadenie procesov Incident management, Problem management, Disaster recovery management, Service Level management, Konfiguračný management,
- dohliadať na životný cyklus IT incidentov, ich riešenie a eskalácie a následné odstránenie skutočnej poruchy po obnovení prevádzky,
- odhadnúť a posúdiť dopady navrhovaných a pripravovaných zmien na prevádzku IT systémov ČSOB Finančnej skupiny.
Zamestnanecké výhody, benefity
Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1800 € brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí.
V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príď k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zaži meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom „na najväčšiu rieku na Slovensku“; dopraj si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlač kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staň sa našim kolegom, a pošli nám Tvoje CV!
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
Pracovné benefity:
- Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB
- Ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my!
- Ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie
- Uži si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
- 8 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
- Môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
- K dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás
- Pre najmenších členov Tvojej rodiny máme k dispozícii detský kútik
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
- MultiSport kartu
- Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
- Možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
- Zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)
Ďalšie benefity Ti radi predstavíme na osobnom stretnutí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- relevantné skúsenosti z oblasti IT, ideálne ako SDO, skúsenosť s poskytovaním a koordináciou IT služieb koncovému užívateľovi,
- prehľad v oblastiach IT architektúry a procesov,
- skúsenosť s metódami ITIL a / alebo Prince2,
- anglický jazyk na úrovni B2,
- skúsenosť s náročnými situáciami, vyjednávacie schopnosti, schopnosť prioritizácie, komplexné analytické a strategické myslenie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materskou spoločnosťou a hlavným akcionárom ČSOB Finančná skupina je belgická KBC, ktorá je jednou z najvýznamnejších bankopoisťovní v západnej Európe.
Zamestnáva vyše 50 000 zamestnancov a obsluhuje 12 miliónov klientov.