Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Generalist
Crystal Call, a.s.
- Miesto práce: Hálkova, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 200 EUR/mesiac
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• spracovanie úkonov potrebných k nástupu nového člena tímu,
• vedenie personálnych zložiek zamestnancov a spravovanie údajov v databázach
• spracovanie podkladov na mzdy zamestnancov (dochádzka, neprítomnosti, príspevky, zrážky a pod.) na mesačnej báze bezchybne a v stanovenom termíne,
• spracovanie dokladov o neprítomnostiach a práceneschopnosti zamestnancov v súlade s platnou legislatívou alebo internými postupmi,
• spracovať cestovné príkazy a vyúčtovania pracovných ciest zamestnancov,
• riešiť reklamácie a nezrovnalosti v údajoch alebo v mzdách zamestnancov,
• viesť a aktualizovať evidenciu povinných školení (napr. BOZP, GDPR a pod.) a lekárskych prehliadok pre zamestnancov,
• riadiť sa procesmi a postupmi na strane zamestnávateľa, ktoré súvisia so spracovaním miezd a personalistikou,
• aktívna komunikácia s našou Mzdovou účtovníčkou,
• objednávať pre zamestnancov stravovacie karty, benefitné karty a podobne,
• komunikovať so Sociálnou poisťovňou, Úradom práce a pod. inštitúciami,
• pripravovať potrebné doklady pri akýchkoľvek zmenách u zamestnanca,
• administrovať, aktualizovať a opravovať chyby v dochádzkovom systéme,
• spravovať HR elektronickú schránku,
• evidovať žiadosti o príspevok (rekreačné poukazy) a viesť ich evidenciu,
• pripravovať HR reporty, prehľady a podklady,
• poskytovať podporu a poradenstvo v pracovno-právnych a organizačných oblastiach,
• spolupráca s ostatnými oddeleniami zamestnávateľa,
• aktívne spolupracovať na interných projektoch,
• sledovať zmeny v legislatíve vzťahujúce sa na výkon práce zamestnanca a činnosti, ktoré vykonáva,
• kolegialita, podpora HR kolegov a spolupráca na HR projektoch,
• stretávanie sa so zamestnancami pri riešení pracovno-právnych záležitostí.
• vedenie personálnych zložiek zamestnancov a spravovanie údajov v databázach
• spracovanie podkladov na mzdy zamestnancov (dochádzka, neprítomnosti, príspevky, zrážky a pod.) na mesačnej báze bezchybne a v stanovenom termíne,
• spracovanie dokladov o neprítomnostiach a práceneschopnosti zamestnancov v súlade s platnou legislatívou alebo internými postupmi,
• spracovať cestovné príkazy a vyúčtovania pracovných ciest zamestnancov,
• riešiť reklamácie a nezrovnalosti v údajoch alebo v mzdách zamestnancov,
• viesť a aktualizovať evidenciu povinných školení (napr. BOZP, GDPR a pod.) a lekárskych prehliadok pre zamestnancov,
• riadiť sa procesmi a postupmi na strane zamestnávateľa, ktoré súvisia so spracovaním miezd a personalistikou,
• aktívna komunikácia s našou Mzdovou účtovníčkou,
• objednávať pre zamestnancov stravovacie karty, benefitné karty a podobne,
• komunikovať so Sociálnou poisťovňou, Úradom práce a pod. inštitúciami,
• pripravovať potrebné doklady pri akýchkoľvek zmenách u zamestnanca,
• administrovať, aktualizovať a opravovať chyby v dochádzkovom systéme,
• spravovať HR elektronickú schránku,
• evidovať žiadosti o príspevok (rekreačné poukazy) a viesť ich evidenciu,
• pripravovať HR reporty, prehľady a podklady,
• poskytovať podporu a poradenstvo v pracovno-právnych a organizačných oblastiach,
• spolupráca s ostatnými oddeleniami zamestnávateľa,
• aktívne spolupracovať na interných projektoch,
• sledovať zmeny v legislatíve vzťahujúce sa na výkon práce zamestnanca a činnosti, ktoré vykonáva,
• kolegialita, podpora HR kolegov a spolupráca na HR projektoch,
• stretávanie sa so zamestnancami pri riešení pracovno-právnych záležitostí.
Zamestnanecké výhody, benefity
• možnosť pracovať pre 1 na trhu vo svojom segmente,
• sme hrdí, že nie sme korporát a máme príjemnú neformálnu atmosféru,
• nachádzame sa v dobrej lokalite s možnosťou parkovania v blízkom okolí,
• prácu v tvorivom a priateľskom tíme zameranom na výkon a úspech,
• možnosť pružnej pracovnej doby a home office na základe dohody,
• organizujeme aj pravidelné teambuildingy,
• veľký priestor pre vlastné návrhy, sebarealizáciu, riešenia a zlepšenia v HR projektoch,
• balík zamestnaneckých výhod (multisport karta, káva a čaj na pracovisku, kompletne vybavená kuchynka, zľavy na TOP produkty, tematické teambuildingy, relaxačná zóna a ďalšie),
• sme hrdí, že nie sme korporát a máme príjemnú neformálnu atmosféru,
• nachádzame sa v dobrej lokalite s možnosťou parkovania v blízkom okolí,
• prácu v tvorivom a priateľskom tíme zameranom na výkon a úspech,
• možnosť pružnej pracovnej doby a home office na základe dohody,
• organizujeme aj pravidelné teambuildingy,
• veľký priestor pre vlastné návrhy, sebarealizáciu, riešenia a zlepšenia v HR projektoch,
• balík zamestnaneckých výhod (multisport karta, káva a čaj na pracovisku, kompletne vybavená kuchynka, zľavy na TOP produkty, tematické teambuildingy, relaxačná zóna a ďalšie),
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické vzdelanie
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Personalistika - Expert
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Personalistika - Expert
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 2 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• preukázateľné skúsenosti so spracovaním miezd – veľkou výhodou,
• znalosť „mzdárskej legislatívy“ – veľkou výhodou,
• dobrá znalosť Zákonníka práce – podmienkou,
• znalosť ďalšej pracovno-právnej legislatívy – výhodou,
• znalosť problematiky spracovania miezd (vedieť metodiku, postup, súvislosti, dopady a pod.) – podmienkou,
• vedieť sa orientovať v dochádzke, podklade pre spracovanie miezd, výplatnej páske a v prípade potreby vedieť vysvetliť súvislosti a vplyvy,
• práca s počítačom – MS Word, MS Outlook, Internet – úroveň pokročilý, MS Excel (expert),
• pro-zákaznícky prístup – zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
• schopnosť niesť osobnú zodpovednosť za výsledky svojej práce a zverené oblasti (napr. proces),
• zdravý sedliacky rozum, hľadanie spôsobov ako to ide a nie dôvodov ako, prečo niečo nejde,
• prechádzajúce preukázateľné skúsenosti z oblasti,
• tímového hráča,
• aktívny vodič, ochota cestovať – osobné návštevy našich pobočiek (cca 2-3 dni v mesiaci).
• znalosť „mzdárskej legislatívy“ – veľkou výhodou,
• dobrá znalosť Zákonníka práce – podmienkou,
• znalosť ďalšej pracovno-právnej legislatívy – výhodou,
• znalosť problematiky spracovania miezd (vedieť metodiku, postup, súvislosti, dopady a pod.) – podmienkou,
• vedieť sa orientovať v dochádzke, podklade pre spracovanie miezd, výplatnej páske a v prípade potreby vedieť vysvetliť súvislosti a vplyvy,
• práca s počítačom – MS Word, MS Outlook, Internet – úroveň pokročilý, MS Excel (expert),
• pro-zákaznícky prístup – zameranie na hľadanie a navrhovanie riešení,
• schopnosť niesť osobnú zodpovednosť za výsledky svojej práce a zverené oblasti (napr. proces),
• zdravý sedliacky rozum, hľadanie spôsobov ako to ide a nie dôvodov ako, prečo niečo nejde,
• prechádzajúce preukázateľné skúsenosti z oblasti,
• tímového hráča,
• aktívny vodič, ochota cestovať – osobné návštevy našich pobočiek (cca 2-3 dni v mesiaci).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov