Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Práca na jednu zmenu v čase od 8,00 do 16,30 hod. v Topoľčanoch. Telefonický poradca na zákazníckej linke. Po zaškolení možná práca z domu.

Crystal Call, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Topoľčany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1 000 EUR/mesiac- mzdu je možné dosiahnuť do výšky cca 1000 € brutto vrátane príplatkov a odmien. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu, odborné poradenstvo a pomáhať zákazníkom.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné plne platené 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke a v pracovnom čase.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,
✔️ voľné víkendy,
✔️ dobrý kolektív,
✔️ pracovné prostredie.

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
✔️ zlepšenie ich komunikačných zručností,
✔️ možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste komunikatívnou, zodpovednou osobou s chuťou učiť sa niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.

Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
③ prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj),
④ na základe telefonického súhlasu zákazníka budete uzatvárať zmluvy,
⑤ riešiť reklamácie a zákaznícke požiadavky,
⑥ poskytovať konzultácie a vysvetlenie,
⑦ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
⑧ vykonávať nenáročné administratívne úkony.

Aký bude Váš pracovný čas?
⌚️ Pondelok – Piatok
⌚️ od 08:00 do 16:30, alebo od od 08:00 do 15:30
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ našich nových kolegov motivujeme k zvyšovaniu kvalifikácie, preto odmeňujeme operátora po troch, šiestich a deviatich odpracovaných mesiacoch sumou 125€ brutto,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie základnej mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu (ak je schválená práca z domu),
✔️ stravovanie je na Vás- vyberiete si buď stravné na stravovaciu kartu alebo účelovo viazaný finančný príspevok na stravovanie,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu – teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
✔️ prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce - Topoľčany, Dopravná 2.

V prípade ak Vám v pracovnej ponuke chýbajú nejaké informácie, volajte zdarma na číslo 0800 777 100.

Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Viac informácií o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

#praca #novapraca #pracazdomu #homeoffice #poradca #telefonista #telefonickyoperator #poradcanainfolinke #telefonickyoperator #poradcanatelefone #administrativa
#telefonickeporadenstvo #poradcaklientom #klientskecentrum #specialistapodporyzakaznikom #klientskypracovnik #zdomu #homeoffice

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?
✔ kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (word, excel, internet na základnej úrovni).
✔ Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre rôznych klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov. Viac informácií o firme nájdete na www.crystalcall.eu. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail: poslať životopis