Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

International Sales Manager

Crystal Call, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Práca z domu
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 000 EUR/mesiac+ ďaľšie atraktívne mzdové zvýhodnenia nájdete uvedené nižšie
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme rýchlo rastúci sales-team v novootvorenej pobočke firmy, ktorá sa venuje organizácii eventov, výstav a veľtrhov na celom svete. Využívame naše dlhoročné skúsenosti a robíme to veľmi dobre, pretože sme v našom segmente v top 2 na svete.

Každý rok organizujeme viac ako 400 eventov v 22 krajinách sveta, začínajúc Japonskom a Čínou, cez Spojené Arabské Emiráty, Nemecko, Veľkú Britániu až po USA a Brazíliu. Naše motto je “We’re in the business of building businesses”.

Z nášho portfólia určite poznáte napríklad Autosalón vo Viedni, New York Comic Con alebo MIDEM v Cannes.

Viac informácii o všetkých našich eventoch nájdete na www.rxglobal.com

Hľadáme nemecky hovoriacich International Sales Managerov, ktorí budú zabezpečovať predaje eventov, výstav a veľtrhov z rôznych odvetví na celom svete primárne klientom z Nemecka, Rakúska a Švajčiarska. Hlavnou náplňou práce je starostlivosť o existujúcich klientov a ich proaktívne sprevádzanie procesom zakúpenia účasti na novoročnej edícii podujatia a taktiež aktívne vyhľadávanie, spracovávanie a manažovanie nových obchodných príležitostí v rámci zvereného portfólia výstav a podujatí.

Komunikácia s klientami prebieha primárne telefonicky/cez videocall, prípadne neskôr na samotných výstavách osobne. Obľúbenou súčasťou pracovnej pozície sú pracovné cesty na spomínané výstavy a podujatia, ktoré sa konajú v atraktívnych svetových metropolách (Dubaj, Tokyo, Paríž, Londýn, Mníchov, Salzburg, Cannes, New York a podobne).

Čo bude tvojou úlohou?
• starostlivosť o existujúcich klientov,
• akvizícia nových klientov,
• aktívne budovanie vzťahov so zákazníkmi,
• budovanie značky jednotlivých výstav a podujatí,
• naplnenie predajných cieľov a tímovej stratégie v spolupráci s priamym
nadriadeným(Head of Bratislava Office),
• evidencia prebiehajúcich obchodných rozhovorov do internej databázy.

Radi uvítame aj životopisy absolventov, ktorí preukážu motiváciu učiť sa a rozvíjať sa pracovne.

Prácu z domu je možné vykonávať výhradne z adresy v Slovenskej republike.

Zamestnanecké výhody, benefity

• mzda 2000 € brutto pozostáva z fixnej zložky 1500 € brutto a variabilnej zložky 0-500€ a viac,
• dodatočná jednorazová odmena vo výške 1000 € brutto po skončení skúšobnej
trojmesačnej doby od dátumu nástupu,
• ďalšia dodatočná jednorazová odmena vo výške 1000 € brutto po šiestich mesiacoch v
prípade obojstrannej spokojnosti a dohode na predĺžení pracovného pomeru na dobu
neurčitú,
• zvýšenie základnej mzdy po 12 mesiacoch trvania pracovného pomeru o 5%,
• možnosť pracovných ciest do atraktívnych destinácií (na začiatku primárne nemecky-
hovoriaci trh),
• práca na rôznych kampaniach v zaujímavých odvetviach (šport, auto-moto, medicína,
hudobné festivaly, reality),
• pravidelná spolupráca s ľuďmi z rôznych častí sveta a z rozličných kultúr,
• možnosti kariérneho rastu vzhľadom na nový, rozbiehajúci sa projekt,
• možnosť 3 dni v týždni pracovať z domu,
• rozvoj osobnostných a profesných schopností,

Informácie o výberovom konaní

Miesto výkonu práce sú 2 pracovné dni v Bratislave, Hálkova ulica 1/A, a 3 pracovné dni sa pracuje formou homeoffice.

Proces zaškolenia prebieha v Bratislave, Hálkova ulica 1/A.

Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• výborné komunikačné schopnosti,
• prozákaznícky prístup,
• proaktivita a nebojácnosť
• plynulá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1)
• znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B1
• práca s počítačom – MS Word, MS Excel, MS Outlook,
Internet,
• skúsenosti zo sales segmentu výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre rôznych klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov. Viac informácií o firme nájdete na www.crystalcall.eu. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail: poslať životopis