Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Poradca na zákazníckej linke v Rožňave - možná práca z domu

Crystal Call, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Rožňava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 630 EUR/mesiac+ odmeny do výšky 60 EUR, + dochádzkový bonus do výšky 80 EUR. Uvedená výška mzdy a odmien sú po absolvovaní školenia a dosiahnutia príslušného stupňa samostatne vykonávať prácu. Každý rok garantované zvýšenie základnej mzdy o 4% po splnení stanovených podmienok.
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu a odborné poradenstvo.
Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné 2- 3- týždňové školenie priamo u nás v pobočke a v pracovnom čase.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ možnosť pracovať z domu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,
✔️ voľné víkendy,
✔️ dobrý kolektív,
✔️ pracovné prostredie.

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
✔️ zlepšenie ich komunikačných zručností,
✔️ možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia. Následne pri adaptácií a pri práci Vám budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.


Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② telefonicky komunikovať so zákazníkmi,
③ prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami (nejde o aktívny predaj),
④ na základe telefonického súhlasu zákazníka budete uzatvárať zmluvy,
⑤ riešiť reklamácie a zákaznícke požiadavky,
⑥ poskytovať konzultácie a vysvetlenie,
⑦ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
⑧ vykonávať nenáročné administratívne úkony.

Aký bude Váš pracovný čas?
Pondelok – Piatok
⌚️ 2 týždne od 08,00 hod. do 16,30 hod.
⌚️ 1 týždeň od 10,30 hod. do 19,00 hod.
Týždne sa obvykle striedajú v týchto cykloch.
Pracovať budete iba v pracovné dni, cez víkendy a sviatky oddychujete s rodinou.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer,
✔️ dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac,
✔️ náborový príspevok po odpracovaní 3 vo výške 125 EUR a po 6 mesiacov vo výške 125€,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ garantované každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení stanovených podmienok,
✔️ podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
✔️ pracovnú zmluvu na dobu neurčitú,
✔️ príspevok na náklady za každú hodinu odpracovanú z domu,
✔️ stravovanie v pobočke formou donášky obedov, na výber z menu viacero reštaurácií,
✔️ pri práci z domu poskytujeme zamestnancom príspevok na stravovaciu kartu,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu – teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou,
✔️ prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce - Rožňava, Krásnohorská 12.

V prípade ak Vám v pracovnej ponuke chýbajú nejaké dôležité informácie, volajte zdarma na číslo 0800 777 100 (PO-PI, 08,00 - 16,00 hod.). Radi Vám ich poskytneme.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky. Uchádzačov budeme kontaktovať v poradí, v akom ich reakciu na túto pracovnú ponuku dostaneme až do chvíle, ak nájdeme novú kolegyňu/kolegu.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Pozíciu obsadzujeme do nášho interného stavu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?
✔ kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (Word, Excel, internet na používateľskej úrovni).
✔ Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov vo viacerých krajinách. Viac info o firme na www.crystalcall.eu. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Crystal Call, a.s.
Hálkova 1/A
831 03 Bratislava
https://www.crystalcall.eu/

Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Brinza
E-mail: poslať životopis