Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Poradca na zákazníckej linke – Práca z domu

Crystal Call, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Práca z domu
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 650 EUR/mesiac+ variabilná zložka do výšky 50 EUR brutto
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou nášho tímu. Poďte s nami poskytovať zákaznícku podporu a poradenstvo.
Začiatky v práci nebývajú ľahké, a preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme Vám úvodné školenie v pracovnom čase.

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
✔️ zlepšenie ich komunikačných zručností,
✔️ možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Privítame ak ste typ komunikatívny, zodpovedný, chcete pracovať a rád sa učíte niečo nové. Vašim zaškolením Vás prevedú a zaškolia naši skúsení kolegovia.


Vašimi úlohami bude hlavne:
① Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
② prijímať telefonické hovory (nejde o aktívny predaj a ponúkanie produktov),
③ poskytovať nenáročné poradenstvo,
④ zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
⑤ poskytovať vysvetlenie,
⑥ budete sa učiť nové veci v oblasti, ktorú linka zabezpečuje,
⑦ vykonávať nenáročné administratívne úkony.

Aký bude Váš pracovný čas?
⌚️ 1. zmena: od 8:00 do 16:30

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
✔️ prácu na hlavný pracovný pomer, na plný úväzok (skrátený nie je možný),
✔️ prácu z prostredia Vášho domova,
✔️ odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
✔️ finančný príspevok na náklady za prácu z domu,
✔️ príspevok na stravovaciu kartu,
✔️ balík benefitov a zvýhodnení,
✔️ stálu podporu nadriadeného,
✔️ balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, spoločné raňajky, čas strávený spolu – teambuldingy, vernosť si vážime a ďalšie zvýhodnenia, s ktorými ušetríte),
✔️ stabilnú prácu v spoločnosti s viac ako 17-ročnou tradíciou.

Informácie o výberovom konaní

Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky. Uchádzačov budeme kontaktovať v poradí, v akom ich reakciu na túto pracovnú ponuku dostaneme až do chvíle, ak nájdeme novú kolegyňu/kolegu.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho interného stavu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

✔ kolegu/kolegyňu, ktorá rada komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom, ktorá si poradí si aj s „ťažkým orieškom“,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (Word, Excel, internet na používateľskej úrovni),
✔ osobu s chuťou učiť sa a zdokonaľovať sa.
✔ Aj absolventi škôl sú u nás vítaní.

Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
✔ vlastné pripojenie k internetu - pevné, nie mobilný internet,
✔ vlastný počítač/notebook/laptop,
✔ slúchadlá s mikrofónom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre rôznych klientov z celej Európy. Zamestnávame viac ako 300 kolegov. Viac informácií o firme nájdete na www.crystalcall.eu. Viac o práci u nás nájdete na www.123pracuj.sk.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov