Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Práca z domu, možnosť pracovať na skrátený úväzok - Česky jazyk podmienka (telefonický operátor)

Crystal Call, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Práca z domu
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 EUR/mesiac
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kto sme a prečo hľadáme práve Vás?

Sme tele-marketingová spoločnosť pôsobiaca na trhu 16 rokov.
Rozširujeme sa a pátrame po nových kolegoch do našej Crystal rodiny.
Hľadáme ľudí, ktorých baví komunikovať, radi prezentujú, neboja sa niečo ponúknuť a v konečnom dôsledku udržujú dobré vzťahy. Do systému Vás plne zaškolíme v pohodlí vášho domova prostredníctvom online hovorov.

Pracujte s nami z pohodlia Vášho domova.
• Neplatíte žiadne vstupné poplatky ani zakúpenie štartovacích balíkov. Sme seriózna firma a Vy budete jej zamestnancom (budete mať platnú Pracovnú zmluvu).
• Kvôli podpisu Pracovnej zmluvy nikam nemusíte chodiť, postaráme sa o Vás. Spoločne budeme komunikovať telefonicky, e-mailom, poštou.
• Svoju mzdu dostanete vyplatenú každý mesiac načas.
• Ponúkame Vám FLEXIBILNÚ pracovnú dobu – sami sa rozhodnete, kedy medzi 8:00 hod a 18:00 hod. budete pracovať, podmienkou je denne si odpracovať svoj úväzok.
• Koľko denne chcete pracovať si učíte sám/sama (pracovný úväzok môže byť napr.4 alebo 6 hodín denne).


Čo bude Vašou úlohou ?
• aktívne komunikovať s existujúcimi zákazníkmi (kontakty a text hovoru Vám poskytneme),
• poskytnúť relevantné informácie o produktoch, službách, dohadovať klientom stretnutia a realizovať prieskumy,
• identifikovať a spracovať potreby klientov a navrhnúť vhodné predajné riešenie (aj na toto Vám pripravíme a poskytneme text),
• zodpovedne zapisovať zistené údaje do databázy (počítača) s cieľom zabezpečiť kvalitu zapísaných údajov a spokojnosť našich zákazníkov,
poskytovaných dát
• robiť jednoduché administratívne činnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame my ?
• finančný príspevok na náklady
• spoluprácu v tíme s ambíciami a neformálnou pracovnou atmosférou,
• otvorenú a priamu komunikáciu,
- zázemie stabilnej spoločnosti s históriou a budúcnosťou (sme tu dlho a ešte dlho chceme byť),
• možnosťou navrhovať užitočné zlepšenia,
• príležitosť pre profesionálny rozvoj a rozšírenie vedomostí ohľadom komunikácie a predaja,
- finančné ohodnotenie zohľadňujúce Vaše dosiahnuté výsledky,
• vyplatenie Vašej mzdy načas,
- balík benefitov, ktoré stále vymýšľame a inovujeme (napr. zľavy na produkty, Mulisport karta, aktivity podporujúce zdravie zamestnancov a pod.),

- uvítací balíček Crystal Call.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Crystal Call a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Telekomunikácie

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vítame Vaše predchádzajúce skúsenosti s predajom, komunikáciou, poskytovaním služieb a prácou so zákazníkmi.


Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Ide o prácu z domu, ktorá je vhodná pre každého kto má chuť a chce.
• Mali by ste mať komunikačné skúsenosti, nebáť sa ponúknuť tovar či službu na predaj alebo robiť prieskumy a vypĺňať dotazníky.
• Váš zodpovedný prístup k práci a dobrá sebadisciplína (viete si určiť kedy budete pracovať a tak aj urobíte) Vám zaručí mzdu, ktorej výšku viete sám/sama ovplyvniť.
• Ideálne, pokiaľ ste pozitívne nastavenou osobou a rozprávať Vás baví.
• Podmienkou je plynule rozprávať po česky.


Čo budete potrebovať na prácu homeoffice?
• Vlastné pripojenie k internetu
• Vlastný počítač/notebook/laptop
• Slúchadlá s mikrofónom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Crystal Call, a.s.
Hálkova 1/A
831 03 Bratislava
https://www.crystalcall.eu/