Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Stabilná práca administratívneho charakteru Partizánske
Crystal Call, a.s.
- Miesto práce: Partizánske
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 630 - 820 EUR/mesiac
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staň sa súčasťou nášho tímu zákazníckej podpory a získaj nielen odborné školenie ale aj kamarátsky kolektív. Začiatky v práci bývajú ťažké, preto neočakávame hneď samostatnosť a rekordné výsledky, práve naopak. Poskytneme ti 2- 3 týždňové školenie u nás na pobočke, čas sa udomácniť a taktiež nás spoznať (:
Okrem dobrej nálady ktorú vieš preniesť aj na druhú stranu linky, privítame ak si komunikatívny, lojálny, zodpovedný a rád sa naučíš niečo z oblasti zákazníckej podpory.
Celým školiacim procesom ťa prevedie a naučí kolegynka Maťka, ktorú spoznáš už v začiatkoch pri pohovore. Následne pri adaptácií a pri práci u nás ti budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.
Koho hľadáme?
- Kolegyňu a kamarátku, ktorej nerobí problém komunikovať so zákazníkmi na dennej báze
- Niekoho, kto má pozitívny vzťah k ľudom a poradí si aj s tým najťažším orieškom
- Práca na zmeny nie je u teba prekážkou
- Vieš pracovať s PC (word, excel, internet na základnej úrovni)
- Privítame aj absolventa
Aká bude tvoja pracovná náplň?:
- Telefonická komunikácia so zákazníkmi, prijímanie telefonických hovorov v súvislosti so službami nášho klienta (pasívna linka)
- Uzatváranie zmlúv
- Riešenie reklamácií a zákazníckych požiadaviek
- Poskytovať konzultáciu v systéme
- Spracovanie a vkladanie informácií a dát do databázy
Okrem dobrej nálady ktorú vieš preniesť aj na druhú stranu linky, privítame ak si komunikatívny, lojálny, zodpovedný a rád sa naučíš niečo z oblasti zákazníckej podpory.
Celým školiacim procesom ťa prevedie a naučí kolegynka Maťka, ktorú spoznáš už v začiatkoch pri pohovore. Následne pri adaptácií a pri práci u nás ti budú pomáhať aj ostatní kolegovia z pobočky.
Koho hľadáme?
- Kolegyňu a kamarátku, ktorej nerobí problém komunikovať so zákazníkmi na dennej báze
- Niekoho, kto má pozitívny vzťah k ľudom a poradí si aj s tým najťažším orieškom
- Práca na zmeny nie je u teba prekážkou
- Vieš pracovať s PC (word, excel, internet na základnej úrovni)
- Privítame aj absolventa
Aká bude tvoja pracovná náplň?:
- Telefonická komunikácia so zákazníkmi, prijímanie telefonických hovorov v súvislosti so službami nášho klienta (pasívna linka)
- Uzatváranie zmlúv
- Riešenie reklamácií a zákazníckych požiadaviek
- Poskytovať konzultáciu v systéme
- Spracovanie a vkladanie informácií a dát do databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkneme my ?
- dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac
- Náborový príspevok po odpracovaní 3 a 6 mesiacov vo výške 125€
- Odmena zaʺ priveď kolegu ʺ do výšky 200€ netto
- Každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení daných podmienok
- Po čase ( cca po 3 mesiacoch, podľa šikovnosti) možnosť využívať pri splnení podmienok benefit – PRÁCA Z DOMU
- Pracovná zmluva na dobu neurčitú, 3 mesiace skúšobná lehota
- Odborné zaškolenie ktoré je hradené v rámci pracovnej doby
- Ak pracuješ z domu, dostaneš príspevok na náklady
- Využitie stravovania donáškou obedov, na výber máš viacero reštaurácií
- Pri práci z domu poskytujeme zamestnancom stravnú kartu ( hodnota stravnej jednotky je 3,83€)
- balík zamestnaneckých výhod: multisport karta, aktivity podporujúce work life balance a zdravie zamestnancov, zľavy na TOP produkty
- relaxačné zóny (k dispozícii je boxerský vak, šípky, PC s internetom a TV)
- pokaľ to raz bude možné, robíme teambuildingy a rôzne spoločné aktivity (:
- zázemie v stabilnej spoločnosti s viac ako 16-ročnou tradíciou.
- Práca v príjemnom prostredí a s úžasným kolektívom.
- dochádzkový bonus za každý odpracovaný mesiac
- Náborový príspevok po odpracovaní 3 a 6 mesiacov vo výške 125€
- Odmena zaʺ priveď kolegu ʺ do výšky 200€ netto
- Každoročné 4% navýšenie mzdy pri splnení daných podmienok
- Po čase ( cca po 3 mesiacoch, podľa šikovnosti) možnosť využívať pri splnení podmienok benefit – PRÁCA Z DOMU
- Pracovná zmluva na dobu neurčitú, 3 mesiace skúšobná lehota
- Odborné zaškolenie ktoré je hradené v rámci pracovnej doby
- Ak pracuješ z domu, dostaneš príspevok na náklady
- Využitie stravovania donáškou obedov, na výber máš viacero reštaurácií
- Pri práci z domu poskytujeme zamestnancom stravnú kartu ( hodnota stravnej jednotky je 3,83€)
- balík zamestnaneckých výhod: multisport karta, aktivity podporujúce work life balance a zdravie zamestnancov, zľavy na TOP produkty
- relaxačné zóny (k dispozícii je boxerský vak, šípky, PC s internetom a TV)
- pokaľ to raz bude možné, robíme teambuildingy a rôzne spoločné aktivity (:
- zázemie v stabilnej spoločnosti s viac ako 16-ročnou tradíciou.
- Práca v príjemnom prostredí a s úžasným kolektívom.
Informácie o výberovom konaní
Práca na trvalý pracovný pomer.
Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce - Topoľčany, Dopravná 2
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu volajte zdarma na číslo 0800 777 100 alebo píšte na dominika.simkova@crystalcall.sk
tel.číslo: 0910 359 426
Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás!
Zamestnávateľ si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Požadujeme ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie.
Miesto výkonu práce - Topoľčany, Dopravná 2
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu volajte zdarma na číslo 0800 777 100 alebo píšte na dominika.simkova@crystalcall.sk
tel.číslo: 0910 359 426
Radi Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Tešíme sa na Vás!
Zamestnávateľ si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Telekomunikácie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - základy
Microsoft Excel - základy
Microsoft Outlook - základy
Internet - pokročilý
Microsoft Excel - základy
Microsoft Outlook - základy
Internet - pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Plynulý a bezchybný rečový prejav.
Základná znalosť práce s počítačom.
Aktivita a chuť do práce.
Dôslednosť a zodpovednosť.
Základná znalosť práce s počítačom.
Aktivita a chuť do práce.
Dôslednosť a zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov