Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka s anglickým jazykom
Cortizo Slovakia, a.s.
- Miesto práce: Nová Baňa, Železničný rad, Nová Baňa-Priemyselný obvod
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR/mesiacod 900 EUR, konečná výška mzdy bude stanovená v závislosti od skúseností vybraného uchádzača
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• príprava, evidencia, triedenie došlej a vyšlej pošty, e-mailovej komunikácie,
• archivácia účtovných záznamov, účtovných dokladov, vedenie archívnej agendy, vedenie registratúrneho denníka,
• evidencia dodávateľských faktúr a ich skenovanie do účtovného systému,
• zabezpečenie potvrdenia dodávateľských faktúr zo strany objednávateľa – vecná správnosť, prikladanie dodacích listov, CMR,
• vyhotovovanie príjemiek do skladovej evidencie na základné suroviny podľa pokynov,
• príprava prehľadu o platbách, vyhotovovanie platobných príkazov, realizácia vkladov a výberov peňažných prostriedkov, zodpovednosť za zverenú hotovosť, vklady a výbery finančných prostriedkov,
• telefonický operátor – prijímanie a spracovanie telefonických hovorov,
• bežné administratívne práce pridelené podľa rozhodnutia nadriadeného,
• plnenie operatívny úloh určených nadriadeným
Pracovná pozícia je na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.
• archivácia účtovných záznamov, účtovných dokladov, vedenie archívnej agendy, vedenie registratúrneho denníka,
• evidencia dodávateľských faktúr a ich skenovanie do účtovného systému,
• zabezpečenie potvrdenia dodávateľských faktúr zo strany objednávateľa – vecná správnosť, prikladanie dodacích listov, CMR,
• vyhotovovanie príjemiek do skladovej evidencie na základné suroviny podľa pokynov,
• príprava prehľadu o platbách, vyhotovovanie platobných príkazov, realizácia vkladov a výberov peňažných prostriedkov, zodpovednosť za zverenú hotovosť, vklady a výbery finančných prostriedkov,
• telefonický operátor – prijímanie a spracovanie telefonických hovorov,
• bežné administratívne práce pridelené podľa rozhodnutia nadriadeného,
• plnenie operatívny úloh určených nadriadeným
Pracovná pozícia je na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
• zaškolenie s možnosťou ďalšieho kariérneho rastu
• motivujúce platové ohodnotenie
• jazykové kurzy
• stravovanie priamo v areáli spoločnosti (stravný listok v hodnote 4€)
• firemné podujatia (Deň otvorených dverí a pod.)
• zaškolenie s možnosťou ďalšieho kariérneho rastu
• motivujúce platové ohodnotenie
• jazykové kurzy
• stravovanie priamo v areáli spoločnosti (stravný listok v hodnote 4€)
• firemné podujatia (Deň otvorených dverí a pod.)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala zasielajte svoj životopis na e-mailovú adresu: hhrr_slovakia@cortizo.com
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické (ročná skúsenosť na oddelení účtovníctva alebo v administratíve výhodou)
Jazykové znalosti
Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť minimálne jedného požadovaného jazyka je PODMIENKOU,
- pracovné skúsenosti s administratívou, fakturáciou alebo so starostlivosťou o klientov sú výhodou
- komunikatívnosť, príjemné vystupovanie a vysoké pracovné nasadenie, precíznosť, zodpovednosť, schopnosť pracovať v tíme aj samostatne,
- flexibilný a pro-klientsky orientovaný.
- pracovné skúsenosti s administratívou, fakturáciou alebo so starostlivosťou o klientov sú výhodou
- komunikatívnosť, príjemné vystupovanie a vysoké pracovné nasadenie, precíznosť, zodpovednosť, schopnosť pracovať v tíme aj samostatne,
- flexibilný a pro-klientsky orientovaný.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vedúca spoločnosť v oblasti predaja hliníkových a PVC profilov pre architektúru a stavebníctvo, polyamidov, kompozitného panela, tesnení a kovaní s ročným obratom 550 miliónov Eur, ktorá je lídrom v neustále rastúcom sektore.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov