Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Senior Fakturant/ka (Credit & Revenue Controller)

CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang, advokáti, v.o.s., organizačná zložka

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Staromestská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 900 EUR/mesiacOd 1900 EUR brutto, finálna výška mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Senior Fakturant/ka (Credit & Revenue Controller). Pozícia nie je obmedzená vekom uchádzača a je vhodná pre tých, ktorí radi denne komunikujú v angličtine. Požadujeme predchádzajúce skúsenosti s vystavovaním faktúr za služby (minimálne 1 rok). Táto pozícia je voľná v Bratislave a v Prahe.

Budete pracovať v kultivovanom prostredí so spoľahlivým zázemím renomovanej medzinárodnej advokátskej kancelárie, ktorá pôsobí na slovenskom a českom právnom trhu od roku 1991. Máme priestrannú a modernú kanceláriu v centre Bratislavy a Prahy. Je tu výborná dopravná dostupnosť.

Ak hovoríte výborne anglicky (aj interná komunikácia prebieha často v angličtine a naše systémy sú v angličtine) a ste pracovitý/á, zodpovedný/á a komunikatívny/a, so zmyslom pre humor a túžbou učiť sa nové veci, potom sa k nám skvele hodíte. Svoj životopis pošlite našej Office manažérke: [email protected]

Náplň práce:
• Spracovanie komplexných požiadaviek na fakturáciu, vystavovanie faktúr a dobropisov
• Zabezpečenie súladu s požiadavkami a potrebami klientov a internými postupmi
• Odosielanie faktúr alebo ich elektronické odosielanie prostredníctvom klientov
preferovaných portálov elektronickej fakturácie
• Komunikácia s klientmi za účelom získať bližšie údaje potrebné k fakturácii, napríklad
čísla objednávok
• Vybavovanie otázok klientov, riešenie prípadných nejasností
• Sledovanie neuhradených faktúr, kontaktovanie klientov v prípade oneskorených platieb
• Príprava podrobných prehľadov a návrhov faktúr pred fakturáciou
• Príprava a úprava finančných reportov

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:
• Výborné platové ohodnotenie v závislosti od praxe
• Pracovný čas 9:30 - 18:00 - zahŕňa 1 hodinu prestávky na obed
• 5 týždňov dovolenky
• 5 sick days za rok
• Nadčasy sú platené alebo si namiesto nich môžete vybrať náhradné voľno
• Finančný bonus za odporúčanie nového zamestnanca
• Možnosť pracovať z domu raz týždenne
• Príspevok na Multisport kartu
• Príspevok na dôchodkové poistenie vo výške 3 % hrubej mzdy
• Vitamínový program – čerstvé ovocie v kancelárii
• Teambuldingy, lyžovačka, športové popoludnia, futbalový turnaj CMS, ktorý sa každý
rok koná v inej krajine a zúčastňujú sa ho mužské aj ženské tímy
• Pravidelné online školenia
• Wellbeing: starostlivosť o duševné zdravie zamestnancov prostredníctvom
pravidelných podujatí a seminárov
• Udržateľnosť: dbáme na to, aby naše aktivity boli šetrné k životnému prostrediu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomický smer

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

požadovaná

Počet rokov praxe

1

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

CMS is a global, full service law firm with 71 offices worldwide. We are the second most global law firm and the largest in Europe and have over 4,500 lawyers who work in international teams, focusing on industry sectors.