Administratívny pracovník
Central Point Europe s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava-Vajnory
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 500 EUR/mesiacFinálna mzda závisí od dohody pracovného pomeru, od skúsenosti a schopnosti uchádzača. Ďalšie informácie ohľadom odmien a bonusov (finančných a nefinančných) budú preberané na osobnom pohovore.
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• práca v systéme Helios,
• aktívna komunikácia v anglickom jazyku,
• vytváranie zálohových faktúr,
• vytváranie prepravných lístkov,
• vytváranie poistenia tovaru a komunikácia s poisťovňou,
• registrácia prichádzajúceho tovaru do systému,
• nahrávanie dokumentov do systému,
• registrácia nových dodávateľov a zákazníkov,
• kontrola správnosti faktúr, overovanie VAT,
• tlač konečných faktúr,
• aktívna komunikácia s oddelením obchodu,
• aktívna komunikácia s oddelením logistiky,
• kompletizácia podkladov z dochádzkového systému, ich dôsledná kontrola a zaslanie podkladov ku kompletnému spracovaniu miezd externej účtovej firme,
• pravidelná kontrola elektronickej schránky a zasielanie dokumentov/pošty príslušným stranám,
• administratívna podpora pri vyhodnocovaní rôznych aktivít,
• zodpovedný za prehľad kancelárskych potrieb a ich nákup,
• iná administratívna činnosť podľa potreby spoločnosti a nadriadeného zamestnanca.
• aktívna komunikácia v anglickom jazyku,
• vytváranie zálohových faktúr,
• vytváranie prepravných lístkov,
• vytváranie poistenia tovaru a komunikácia s poisťovňou,
• registrácia prichádzajúceho tovaru do systému,
• nahrávanie dokumentov do systému,
• registrácia nových dodávateľov a zákazníkov,
• kontrola správnosti faktúr, overovanie VAT,
• tlač konečných faktúr,
• aktívna komunikácia s oddelením obchodu,
• aktívna komunikácia s oddelením logistiky,
• kompletizácia podkladov z dochádzkového systému, ich dôsledná kontrola a zaslanie podkladov ku kompletnému spracovaniu miezd externej účtovej firme,
• pravidelná kontrola elektronickej schránky a zasielanie dokumentov/pošty príslušným stranám,
• administratívna podpora pri vyhodnocovaní rôznych aktivít,
• zodpovedný za prehľad kancelárskych potrieb a ich nákup,
• iná administratívna činnosť podľa potreby spoločnosti a nadriadeného zamestnanca.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v medzinárodnom mladom kolektíve,
• semi-flexibilný pracovný čas
• odmeňovací systém (finančné a nefinančné benefity),
• možnosti vzdelávania (školenia, kurzy, tréningy) a osobný rozvoj,
• príspevok na stravu aj počas dovolenky,
• pracovný telefón,
• tembuildingy, občerstvenie na pracovisku a iné.
• semi-flexibilný pracovný čas
• odmeňovací systém (finančné a nefinančné benefity),
• možnosti vzdelávania (školenia, kurzy, tréningy) a osobný rozvoj,
• príspevok na stravu aj počas dovolenky,
• pracovný telefón,
• tembuildingy, občerstvenie na pracovisku a iné.
Informácie o výberovom konaní
Sme stabilná obchodná firma s dobrým menom na trhu.
Našimi hodnotami sú: férovosť, stabilita, loajálnost, proaktivita, zodpovednosť a tímovosť.
Každý zamestnanec je jedinečný člen firmy, má svoju hodnotu a nikdy nie je len číslo.
Znalosť anglického jazyka je nutná, nakoľko sme medzinárodná firma, ale vec, že nikto ťa nikdy nebude kritizovať, ak urobíš gramatickú chybu lebo - kde je vôľa tam je cesta.
Veríme, že dobrý výkon je podmienený príjemným pracovným prostredím.
Ps: Staviame systémy a štruktúru, ale nie sme korporát.
Našimi hodnotami sú: férovosť, stabilita, loajálnost, proaktivita, zodpovednosť a tímovosť.
Každý zamestnanec je jedinečný člen firmy, má svoju hodnotu a nikdy nie je len číslo.
Znalosť anglického jazyka je nutná, nakoľko sme medzinárodná firma, ale vec, že nikto ťa nikdy nebude kritizovať, ak urobíš gramatickú chybu lebo - kde je vôľa tam je cesta.
Veríme, že dobrý výkon je podmienený príjemným pracovným prostredím.
Ps: Staviame systémy a štruktúru, ale nie sme korporát.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.5.2023 (ostávajú ešte 2 dni)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovná pozícia je vhodná aj pre študenta vysokej školy alebo absolventa.
Uchádzač by mal byť zodpovedný, spoľahlivý a systematický. Očakáva sa od neho zmysel pre detail, schopnosť multitaskingu a reprezentatívnosť v rámci firmy, ako aj mimo nej. Vhodný kandidát by mal pracovať samostatne a proaktívne, prichádzať s vlastnými návrhmi na zefektívňovanie pracovných postupov.
Vzhľadom nato, že sme spoločnosť s medzinárodným obsadením zamestnancov, komunikácia prebieha v anglickom jazyku.
Uchádzač by mal byť zodpovedný, spoľahlivý a systematický. Očakáva sa od neho zmysel pre detail, schopnosť multitaskingu a reprezentatívnosť v rámci firmy, ako aj mimo nej. Vhodný kandidát by mal pracovať samostatne a proaktívne, prichádzať s vlastnými návrhmi na zefektívňovanie pracovných postupov.
Vzhľadom nato, že sme spoločnosť s medzinárodným obsadením zamestnancov, komunikácia prebieha v anglickom jazyku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Central point Europe s.r.o., je stredne veľká rodinná firma, ktorá sa zaoberá veľkoobchodným predajom spotrebiteľskej elektroniky na medzinárodnej úrovni.
Práve oslavujeme ôsme narodeniny.
Sme pyšní na multikulturalizmus v našom tíme a stabilne dlhoročné obchodné vzťahy, s dobrou reputáciou, vo vyše 47 krajinami sveta.
Firma aktuálne prechádza veľkým rebrandingom.
Práve oslavujeme ôsme narodeniny.
Sme pyšní na multikulturalizmus v našom tíme a stabilne dlhoročné obchodné vzťahy, s dobrou reputáciou, vo vyše 47 krajinami sveta.
Firma aktuálne prechádza veľkým rebrandingom.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov